Fitness Seller

Mr. O the series!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2e filmpje van jay is al beter. tenminste niet dat slappe gezeik over die k*t sups
 
ik d8 dat dennis James nu zou komen, maar dit is inderdaad beter als met die sups
 
Jays looking good. Weinig kans dat hij zijn 3e titel gaat afstaan..
 
What's wrong met jay z'n linker kant:s
 
[Link niet meer beschikbaar]

Heath ! :cool:
 
yoooo
 
Echt een toffe gast die phil!
 
Heath gaat zich zeker in de top 6 melden:yes:, complete fysiek en staat er 3 weeks out zeer goed bij. Ik mis wel een beetje de strijd tussen Cutler en Coleman, andere jaren werd er ook al maanden van te voren gespeculeerd etc. over de Mr.O, het valt me ook op dat er b.v. veel minder topics etc. zijn op de fora dan andere jaren.

Denk dat het komt door de voorspelbaarheid van dit jaar Jay Cutler is zeker van zijn overwinning, Dexter 2e en Phil Heath of Dennis Wolf 3e.
Toney Freeman, Silvio Samuel, Melvin Anthony en Gustavo Badell zullen denk ik voor de overige plaatsen in de top 6 gaan....;).
 
Doet David Henry nog mee dit jaar? Klein mannetje maar ben wel fan van zijn fysiek.



De armen van Phil blijven echt monsterlijk. Alleen zijn chest is gewoon te small. Dat gaat hem nekken denk ik.
 
Wat een fysiek heeft die Phil toch! Ik vind massa super mooi maar het moet wel geconditioneerde massa zijn. Ben dan ook vooral fan van Phil en Dex.
 
Geweldig fysiek, vanavond even afkijken nu eerst zelf trainen.
 
ik kijk uit naar dennis wolf bij de series!!
 
hoezo? hij is top 3-5 materiaal, zal een beetje raar zijn als hij niet gefilmd gaat worden
 
Relaxte gast, wist ik niet!
 
Dennis James is altijd de Mr.O van de voorbereiding, staat er altijd fantastisch bij in deze periode...ff afwachten hoe hij er 'on stage' bij staat:cool:.
 
Dennis James ziet er ook erg goed uit :) Kijk echt uit naar volgende week. Hopelijk krijgen we toch nog wat few day out pics, want voor de rest hebben we niet veel te zien gekregen dit jaar
 
Dennis James is altijd de Mr.O van de voorbereiding, staat er altijd fantastisch bij in deze periode...ff afwachten hoe hij er 'on stage' bij staat:cool:.

Hopen dat het bij Wolf ook niet zo gaat zijn vermits ze alles samen doen..
 
Back
Naar boven