AndroidHealthClinic

Mr. O the series!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha hij zit gewoon tijdens zn interview zn shakeje te schudden :roflol:

vorig jaar deden ze die reclame shizzle pas op het einde zodat je em lekker af kon zetten na de training.
 
VET!!!

Jay heeft de juist keuze gemaakte denk ik met zijn lichtere trainingen, size heeft hij meer dan genoeg.
 
Altijd weer leuk die filmpjes:cool:...ze bouwen de spanning goed op zo maar heb het idee dat er alleen maar Muscle Tech atleten gaan langs komen:D.
 
Achja gelukkig is er dan nog MD, hopelijk komen zij weer met een 'On the Road with Dave Palumbo'.
 
Wijs ik ga hem nu kijken:cool:
 
Jaja, hij begint er al stukken beter uit te zien
 
hij is nog steeds de beste en hij weet het
 
Zijn massa is indrukwekkend, alleen vind ik zijn rom van dumbbell press echt te klein.
 
Zijn massa is indrukwekkend, alleen vind ik zijn rom van dumbbell press echt te klein.

ja, als ie full rom zou doen zou zn chest 2x zo groot zijn.
 
Nog even en ze veranderen de Mr Olympia in Mr Mu$cl€t€ch. :p
Ook al ben ik zeker geen fan van Cutler , hij zit wel goed op schema dit jaar zo te zien.
 
Hij praat al lekker down.... Verder ziet 't d'r goed uit en hij heeft natuurlijk 't voordeel van de regerend kampioen.
 
geen grote fan ma hij ziet r wel bruut uit, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
 
Vind altijd dat bob dit wel cool doet ook, mag die vent wel.
 
hehe midden in z'n zin nog ff een grote slok nemen :D
 
Jezus komen genoeg Muscle tech producten voorbij, Denk zelf ook dat doordat hij die producten gratis krijgt hij zo groot is geworden en ik ga ook maar creakic en leukic en natuurlijk Halo bestellen want ik wil net zo een beest worden al Jay Cutler.









:orly:
 
Back
Naar boven