XXL Nutrition

Mr Olympia 06' Callout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.855
Lengte
1m88
Leuke [Link niet meer beschikbaar] om iedereen eens te vergelijken...
 
Das zeker handig!
 
Uhmz .. afgezien van de achterkant vind ik Ronnie toch echt de betere. Maargoed het gaat om wat de jury vind. Op zich is Ronnie's achterkant dusdanig achteruit gegaan dat hij ervoor kan zakken, maar om hem lager dan de 2de te zetten, no way. Ik ben absoluut geen fan van Jay of Ronnie. Ben fan van Bodybuilding dus geen geflame ala "haha kijk die ronnie fans" plz.
 
top post. jay was beter dan ronnie vooral op de achterkant. en martinez is terecht 3e geworden..
 
Coole site!!
 
ronnie lijkt mij ook beter muv achterkant rug,
defenietie vind ik ronnie ook beter, kijk bv naar front double bi,
rug van jay is wel beter
 
:thumbup: Goede site, erg handig :D
 
vette site bro
 
Ben het wel mee eens dat Jay culter over het algemeen beter is dan Ronnie.

Ronnie heeft grote quads, maar jay heeft veel diepere cuts en beter vorm. Daarbij heeft Jay grotere kuiten.

Believe it or not, maar de rear latspread is gewoon beter bij Jay dan bij Ronny. (wijder/vollere lats). Bij de Back db zijn de schouderkoppen van Jay ook voller.

Coleman heeft gewoon flinke massa op z'n armen/benen en borst. Maar de kwaliteit van z'n spieren zijn imo wat minder ivm Jay.
 
Heel knappe site.
Thanks
 
goede link Santino ! karma hou je tegoed...
 
ronnie lijkt mij ook beter muv achterkant rug,
defenietie vind ik ronnie ook beter, kijk bv naar front double bi,
rug van jay is wel beter
Ik krijg het idee dat mensen vasculariteit gelijk stellen aan betere definitie...:rolleyes:
 
Toffe site man!
 
zeer goedde site om alles mooi te kunnen vergelijken !
 
leuke site...Ik vind dat jay en ronnie eigenlijk niet te vergelijken zijn.Jay stond er cker goed bij dit jaar...voor zijn size! want qua massa komt ie echt altijd tekort tegenover ronnie.Ronnie was gewoon niet op zn best dit jaar,zn blessures zullen ook nie geholpen hebben en tja hij wordt nu ook 1maal wat ouder.ben benieuwd wat volgend jaar gaat gebeuren op de O!

Oh ja..en Ronnie rockel ROCKT echt wel...heel mooi fysiek..iets meer massa op de torso en hijs Cutler zo voorbij!
 
Laatst bewerkt:
jay is cker wel de terechte winnaar. ik vind zelfs de quads van jay er beter uit zien dan die van ronnie. ronnie heeft iets teveel op z'n luie reet gezeten.
 
Hopelijk trekken die blessures van coleman gewoon weg voor volgend jaar en staat hij er goed bij. Dan kunnen we zien wie de echte champ is.
 
vind ronnie zijn fysiek mooier dan jay vooral zijn borst,maar nu ik de foto's vergelijk staat jay er 'n stuk harder bij en is wijder en dat kan ronnie genekt hebben..maar goed met 90.000 dollar mag je niet klagen,en des te harder gaat hij er voor knokken om volgend jaar niet derde of vierde te eindigen,maar gewoon weer de king te zijn:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven