XXL Nutrition

Mr Olympia 2005 voorspel de volgorde!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Beetje zoals Sami Ben Otman 9e werd bij de profs nadat ie de amateurtitel had gepakt.



Bron hier

vind je dat vreemd dan, sammi was in top-shape :cool:
 
tswhey zei:
vind je dat vreemd dan, sammi was in top-shape :cool:

Ja, maar als hij de top3 had gehaald had hij niet naar de Olympia gemogen. Het is net zoiets als wanneer een amateurclub in het voetbal het bekertoernooi zou winnen ten koste van een prof club, dan zouden zij internationaal voetbal spelen het seizoen er na, maar dat zou niet gaan omdat ze geen profclub zijn.

Nu is dat in het voetbal te begrijpen gezien de kosten, maar in bodybuilding ???
 
1.Ronnie (als ie tot oktober leeft tenminste)
2.Jay
3.Ruhl
4.Schlierkamp
5.Dexter
 
Sammy_V zei:
1.Ronnie (als ie tot oktober leeft tenminste)
2.Jay
3.Ruhl
4.Schlierkamp
5.Dexter

:roflol:
 
Dexter deed idd niet mee zo ver ik weet.
Denk dat Jay hem dit jaar pakt, Ronnie zal wel in de top 5 eindigen ongeacht zijn buik.
Markus denk ook nog top 5.
Verder geef ik Darrem Charles een goede kans om hoog te scoren.

Echter Ronnie verliest alleen wanneer ze echt de Belly ban hanteren.
 
1. Ronnie
2. Jay
3. Dexter
4. Badell
5. Ruhl
6. Cormier
7. Günther

Ik denk niet dat de belly ban zo wordt gehanteerd dat Ronnie op eens achtste wordt ofzo. Puur op massa pwned ie de rest nog altijd. Jammer maar waar. Ik zie Jay liever winnen maar goed..
 
Was altijd gecharmeerd van coleman, maar na het zien van de 'ruhl' video waar ik zelfs nog gelachen heb om die gekke duitser.. mag tie van mij ook hoog scoren (gebeurt waarschijnlijk toch niet, maar vooruit).

Dus nu een mega 'domme' voorspelling
1]Ruhl
2]Coleman
3] Zwartenneger (na verlies van politieke carriere, weer terug in tha scene) :D

beep beeep beeep (toen ging mijn wekker af en werd ik wakker...)
 
MightyDuck zei:
Ja, maar als hij de top3 had gehaald had hij niet naar de Olympia gemogen. Het is net zoiets als wanneer een amateurclub in het voetbal het bekertoernooi zou winnen ten koste van een prof club, dan zouden zij internationaal voetbal spelen het seizoen er na, maar dat zou niet gaan omdat ze geen profclub zijn.

Nu is dat in het voetbal te begrijpen gezien de kosten, maar in bodybuilding ???

hmm dat is inderdaad vreemd, maar ja het hele prof-bodybuilding wereldje zit niet goed inelkaar dus ja :(
 
Toch een paar foutjes :mad: gemaakt in mijn vorige lijstje (aantal mensen over het hoofd gezien :eek: ), hier komt de goede ;)

1. Ronnie Coleman
2. Jay Cutler
3. Chris Cormier
4. Gustavo Badell
5. Lee Priest
6. Darrem Charles
7. Marcus Ruhl
8. Dennis James
9. Alexander Fedorov
10. Melvin Anthony

Dexter doet jammer genoeg niet mee, las ik ergens :( , Martinez en Dim vallen
nu buiten mijn top 10 omdat Fedorov en Anthony meer potentieel hebben laten zien het laatste jaar. Martinez, Dim en Haider blijven wel outsiders voor
de top 10 voor mij :dance: .
 
Martinez is niet slecht!
Zie ik ook wel eens een top 6 maken!
 
Dave Hawk zei:
Toch een paar foutjes :mad: gemaakt in mijn vorige lijstje (aantal mensen over het hoofd gezien :eek: ), hier komt de goede ;)

1. Ronnie Coleman
2. Jay Cutler
3. Chris Cormier
4. Gustavo Badell
5. Lee Priest
6. Darrem Charles
7. Marcus Ruhl
8. Dennis James
9. Alexander Fedorov
10. Melvin Anthony

Je ziet nog iemand over het hoofd ;) He's tall, big and German. He will blow you're eyes out :D.
 
Als je schlierkamp bedoeld, die komt denk ik niet in de top 10 dit jaar!
 
eduardjanssen zei:
Je ziet nog iemand over het hoofd ;) He's tall, big and German. He will blow you're eyes out :D.

Ed........... GAAAaaaaaaaaaaaaaaaa WEG! met je Schlierkamp, die man ziet er niet uit en qua massa zijn er verhoudingsgewijs ook grotere gasten. Alleen omdat ie gebits implantaten heeft moet hij winnen ???
 
Dave Hawk zei:
Toch een paar foutjes :mad: gemaakt in mijn vorige lijstje (aantal mensen over het hoofd gezien :eek: ), hier komt de goede ;)

1. Ronnie Coleman
2. Jay Cutler
3. Chris Cormier
4. Gustavo Badell
5. Lee Priest
6. Darrem Charles
7. Marcus Ruhl
8. Dennis James
9. Alexander Fedorov
10. Melvin Anthony

Dexter doet jammer genoeg niet mee, las ik ergens :( , Martinez en Dim vallen
nu buiten mijn top 10 omdat Fedorov en Anthony meer potentieel hebben laten zien het laatste jaar. Martinez, Dim en Haider blijven wel outsiders voor
de top 10 voor mij :dance: .


Ik ga met deze meneer mee, hoewel ik priest en james om zou draaien!! :yes:
 
eduardjanssen zei:
Je ziet nog iemand over het hoofd ;) He's tall, big and German. He will blow you're eyes out :D.

Schlierkamp kan dit niveau helaas dit jaar niet aan denk ik (als hij mee doet) ;)
 
Big Steve zei:
Oja mijn lijstje :D

1. Jay Cutler
2. Ronnie Coleman
3. Dexter Jackson
4. Dennis James
5. Gustavo Badell
6. Markus Ruhl
7. Gunter Schlierkamp
8. Chris Cormier
x2 Hoop echt dat Jay wint. Vind Jay net een heel klein beetje beter dan Ronnie maar ik gun het ze allebij :)
 
MightyDuck zei:
Ed........... GAAAaaaaaaaaaaaaaaaa WEG! met je Schlierkamp, die man ziet er niet uit en qua massa zijn er verhoudingsgewijs ook grotere gasten. Alleen omdat ie gebits implantaten heeft moet hij winnen ???


Let nou maar op mijn woorden. Hij komt groter als ooit!
 
Ik hoop...

1. Jay Cutler
2. Gunter Slierkamp
3. Lee Priest


Ik vrees..

1. Ronnie
2. Jay
3. Dexter
 
1 ronnie
2 jay
3 cormer
4 dexter
5 badell
6 ruhl
7 schlierkamp
8 priest
 
waarom bij iedereen dexter in hun top???dexter doet GEEN olympia
1 gunter schlierkamp
2 jay cutler
3 ronnie coleman
de rest zien we nog wel
 
Back
Naar boven