AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2020

Bezoekers in dit topic

Olympia verplaatst naar orlando, florida.


 
Hij moet nogal wat stress hebben momenteel dat mannetje. :o
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is dit ter zijne tijd te volgen, via een life stream ?
 
Eigenlijk zou de Mr O net als vroeger elk jaar of elke paar jaar in een andere stad of eigenlijk liever land gehouden moeten worden. Bodybuilding is toch internationaal? Geef de fans in het Midden-Oosten of Europa of Azie dan ook eens in de zoveel jaar de kans om zoiets bij te wonen. Voor de fitness/bodybuilding industrie in zijn geheel lijkt me dat alleen maar goed.

Maar die Amerikanen snappen wel meer dingen niet.
 
Eigenlijk zou de Mr O net als vroeger elk jaar of elke paar jaar in een andere stad of eigenlijk liever land gehouden moeten worden. Bodybuilding is toch internationaal? Geef de fans in het Midden-Oosten of Europa of Azie dan ook eens in de zoveel jaar de kans om zoiets bij te wonen. Voor de fitness/bodybuilding industrie in zijn geheel lijkt me dat alleen maar goed.

Maar die Amerikanen snappen wel meer dingen niet.
America first.
 
Breon is ook beter dan ooit.

Zal iets droger staan met kleine verbeteringen, maar betwijfel of dat het verschil gaat maken. Chris stond er vorig jaar niet in zijn beste versie terwijl Breon eigenlijk al zo goed als zijn beste versie bereikt had zonder enige weak points. Verschil is wel dat hij nu de vacuum pose doet, maar qua structuur kiest de jury toch voor Cbum denk ik.
 
Janet Layug is echt de mooiste ifbb pro die er is. Pfff wat een lekker wijf

Wat wel opmerkelijk is dat ze al een zoon heeft van 16 ofzo terwijl ze zelf misschien net 30 is. No joke.:hahaha: Die is al heel vroeg heel ondeugend geweest.
 
 
Back
Naar boven