AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Ziet er nog steeds toppie uit onze Jay.
 

Ziet er nog steeds toppie uit onze Jay.
Sympathieke kerel ook. Ik heb 'm ooit persoonlijk ontmoet in Gold's Gym toen hij in NL was op doorreis naar de Fibo in Duitsland. Tijdje met hem gesproken, en op mij kwam hij heel oprecht en relaxt over. Twee jaar laten kwam ik hem tegen op de Fibo en hij herkende mij gewoon nog. Hij regelde voor mijn vriendin en mij dat wij back-stage in de VIP lounge mochten komen. Niet normaal, alle toppers van die tijd waren daar toen. Machtige ervaring. Onderling veel vriendschap en sportiviteit trouwens. Heb ik nooit bij welke sport ook zo gezien. On-stage grootste concurenten, maar back-stage de beste vrienden.
 
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Wisten jullie trouwens dat Hadi doof is? Of iig slechthorend... geen idee. Maar hij loopt met van die gehoorapparaten rond. Verklaart ook een beetje zijn rare stem/manier van praten... Nog een reden om fucking veel respect te hebben voor die kerel en waar hij vandaan komt.
 
Wisten jullie trouwens dat Hadi doof is? Of iig slechthorend... geen idee. Maar hij loopt met van die gehoorapparaten rond. Verklaart ook een beetje zijn rare stem/manier van praten... Nog een reden om fucking veel respect te hebben voor die kerel en waar hij vandaan komt.
Ik heb die gehoorapparaten ook gezien inderdaad. Zou goed kunnen dan.

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze Hadi niet 2e hebben laten eindigen. Tijdens de finals stond hij schijnbaar qua punten ook op de 2e plek, maar omdat hij het iets minder deed tijdens de voorrondes was hij dus 4e.

De enige reden dat Phil 3e is geëindigd is omdat hij Phil is. Was hetzelfde toen met Ronnie's comeback op 't laatst volgens mij.
 
Derek Lunsford gaat met Hany Rambod werken en verruilt ook Animal voor Evogen. Interessante ontwikkeling wel.
 
Back
Naar boven