XXL Nutrition

MR. Olympia 2021

Bezoekers in dit topic

Ben ik blij dat Nick walker niet in de top 3 staat. Hij is wel extreem huge maar heeft echt de meest non-pleasing fysiek in tijden. Zijn lats starten al vanaf zijn heupen.
 
Robert Timms pas 10de in classic lol
 
245124585_4764989730202395_39295452796828245_n.jpg


1. Chris Bumstead
2. Terrence Ruffin
3. Breon Ansley
4. Urs Kalecinski
5. Ramon Rocha Querioz

4e plek voor Urs is gewoon impressive. 23 jaar oud en eerste O. Hij ziet er net zo uit als Cbum aan begin van zijn carrière op die leeftijd. Zal kans hebben op de titel over een aantal jaar.

Wel zuur voor Wesley natuurlijk als je zo iemand voorbij ziet stormen en ook nog dezelfde coach deelt.
 

Mr. Olympia results 2021​

Mr. Olympia​

PlaceName
1Mamdouh Elssbiay
2Brandon Curry
3Hadi Choopan
4Hunter Labrada
5Nick Walker

212 Olympia​

PlaceName
1Derek Lunsford
2Shaun Clarida
3Kamal Elgargni
4Angel Calderon Frias
5Nathan Epler

Ms. Olympia​

PlaceName
1Andrea Shaw
2Helle Trevino
3Margie Martin
4Mona PourSaleh
5Irene Anderson

Fitness Olympia​

PlaceName
1Whitney Jones
2Missy Truscott
3Oksana Grishina
4Ariel Khadr
5Jaclyn Baker

Figure Olympia​

PlaceName
1Cydney Gillon
2Natalia Gibson
3Stephanie Gibson
4Jessica Reyes Padilla
5Nicole Zenobia Graham

Women's Physique Olympia​

PlaceName
1Sarah Villegas
2Natalia Abraham Coehlo
3Brooke Walker
4Barbara Menage
5Ana Harias

Classic Physique Olympia​

PlaceName
1Chris Bumstead
2Terrence Ruffin
3Breon Ansley
4Urs Kalecinski
5Ramon Rocha Queiroz

Men's Physique Olympia​

PlaceName
1Brandon Hendrickson
2Erin Banks
3Diogo Montenegro
4Kyron Holden
5Raymont Edmonds

Bikini Olympia​

PlaceName
1Jennifer Dorie
2Lauralie Chapados
3Ashley Kaltwasser
4Maureen Blanquisco
5Elisa Pecini

Wellness Olympia​

PlaceName
1Francielle Mattos
2Angelea Borges
3Isabelle Nunes
4Yarisha Ayala
5Julia Chittara

Wheelchair Olympia​

PlaceName
1Harold Kelley
2Gabriele Andriulli
3Anthony Khadraoui
4Adolfo Cerame Jr.
5Tyler Brey
 
Ben ik blij dat Nick walker niet in de top 3 staat. Hij is wel extreem huge maar heeft echt de meest non-pleasing fysiek in tijden. Zijn lats starten al vanaf zijn heupen.
Vond hem er wel beter uitzien dan Hunter.
 
Weelchair Olympia? :eek: wat een toppers! :bow2:
 
Wat ik me afvraag: hoe kan men zo’n massa evenement nu reeds organiseren? Hebben ze in de VS de maatregelen ook versoepeld?
 
Wat ik me afvraag: hoe kan men zo’n massa evenement nu reeds organiseren? Hebben ze in de VS de maatregelen ook versoepeld?
Kan hier ook gewoon toch? De pandemie is aardig op z'n retour en elke staat in de VS mag z'n eigen regels verzinnen. Zo zijn er in Florida volgens mij nul maatregelen de hele pandemie geweest. Alleen mag je de USA niet in komen vanuit Europa en vast nog wel andere landen, vandaar dat er een hoop bodybuilders eerst vanuit hun eigen landen twee weken naar Dubai of Mexico zijn gegaan omdat ze op die manier wel de Amerika in mochten.
 
Zo zijn er in Florida volgens mij nul maatregelen de hele pandemie geweest.
Dat verklaart het. Dankjewel.
dat er een hoop bodybuilders eerst vanuit hun eigen landen twee weken naar Dubai of Mexico zijn gegaan omdat ze op die manier wel de Amerika in mochten.
Op dat gebied kunnen mensen zeer creatief zijn.
 
Dat verklaart het. Dankjewel.

Op dat gebied kunnen mensen zeer creatief zijn.
Tja je moet er wat voor over hebben. Wel extreem pricey. Als je compete in de loempia wordt je hotel voor 2 dagen betaald geloof ik maar de rest moet je allemaal zelf betalen. Hoorde James hollingshead zeggen dat hij vanuit de UK twee weken naar Dubai moest en al met al hij al 15k kwijt was voordat hij uberhaupt in USA was.
 
Je moet dan al echt in de top staan om het geld er terug uit te halen. Nog zoiets vreemd de prijs verschillen tussen de winnaars.
 
Ben ik blij dat Nick walker niet in de top 3 staat. Hij is wel extreem huge maar heeft echt de meest non-pleasing fysiek in tijden. Zijn lats starten al vanaf zijn heupen.
4e plek voor nick vond ik zeker op zijn plek. Persoonlijk vind ik juist dat Hunter totaal geen pleasing fysiek heeft. Vindt zijn upper front zo soft ogen, en dan nog de 4e plek krijgen.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Die benen van Ramy beginnen wel meer detail te showen, maar vooral zijn outer sweep ziet er alsnog een beetje opgezwollen en volgespoten uit imo. Ik had liever Curry gehad, of Hadi.
 
4e plek voor nick vond ik zeker op zijn plek. Persoonlijk vind ik juist dat Hunter totaal geen pleasing fysiek heeft. Vindt zijn upper front zo soft ogen, en dan nog de 4e plek krijgen.
Het gaat me ook totaal niet om Hunter want ik vergelijk niet met niemand zelfs, ik vind Nick walker gewoon een vreemde fysiek hebben. Zou het zelfs niet erg vinden moest hij de top 10 niet halen. Over Hunter heb je sowieso ook wel gelijk want Nick stond inderdaad harder. Maar het gaat mij om het totaal plaatje ook.
 
Het gaat me ook totaal niet om Hunter want ik vergelijk niet met niemand zelfs, ik vind Nick walker gewoon een vreemde fysiek hebben. Zou het zelfs niet erg vinden moest hij de top 10 niet halen. Over Hunter heb je sowieso ook wel gelijk want Nick stond inderdaad harder. Maar het gaat mij om het totaal plaatje ook.
Even een toevoeging: Zal ook wel veel met de namen te maken hebben en het promoten van het evenement. Zal ook meer indruk maken dat ''Big Ramy'' wint dan een vreemde naam die pas zijn intrede doet. Op zo'n hoog niveau hebben de sponsors zeker en vast inspraak op het resultaat.
 
Even een toevoeging: Zal ook wel veel met de namen te maken hebben en het promoten van het evenement. Zal ook meer indruk maken dat ''Big Ramy'' wint dan een vreemde naam die pas zijn intrede doet. Op zo'n hoog niveau hebben de sponsors zeker en vast inspraak op het resultaat.

Onzin, Nick plaatst gewoon goed hier voor zijn eerste O. Niet gebruikelijk dat iemand voor de eerste keer de Olympia doet en gelijk wint.
Ramy werd al veel langer gehyped maar won nooit, nu is zijn shape gewoon beter. Iedereen is het wel eens dat het terecht is, maar wel close met Brandon Curry.

Bodybuilding wordt spiergroep voor spiergroep beoordeeld en a.d.h.v. conditionering. Of zijn benen nou iets te groot zijn qua proportie boeit verder niet.
Het is geen classic physique. Patrick Moore en Regan Grimes zijn misschien het meest esthetisch, maar plaatsen achteraan omdat ze gewoon massa missen.
 
Brandon curry heeft gewoon te dunnen benen om mr olympia te winnen
 
Back
Naar boven