Fitness Seller

Mr. Olympia 2022

Bezoekers in dit topic

Ja man, daarom zijn al die Mr. O's zo lang. Heb 't ff nagekeken, alle winnaars de afgelopen tijd waarvan ik zo gauw ff op de naam kwam waren onder de 1.80. Maar dat komt vast door olifanten hun dikke poten.
Van wat ik op de Fibo heb gezien, zijn de meesten van mijn lengte
 
Ja man, daarom zijn al die Mr. O's zo lang. Heb 't ff nagekeken, alle winnaars de afgelopen tijd waarvan ik zo gauw ff op de naam kwam waren onder de 1.80. Maar dat komt vast door olifanten hun dikke poten.
De gemiddelde lengte van mannen (en vrouwen) uit alle landen zal ver onder het gemiddelde in Nederland en buurlanden liggen?
 
Brian Shaw bij de 212 klasse 😂😂

thumbnail_image0.png
 
Lijken wel toddlers zo op deze foto :roflol:
 
hij is idd echt de "GROOTSTE"
Maar had natuurlijk nooit mogen winnen vanwege de disbalans in zijn biceps. Maar ik zal wel te kritisch zijn.
En als je toch niet voor de classic look kiest, ruim deze klasse dan maar op. Er is niets classics aan.
Het is open, maar dan iets kleiner.
 
Maar had natuurlijk nooit mogen winnen vanwege de disbalans in zijn biceps. Maar ik zal wel te kritisch zijn.
En als je toch niet voor de classic look kiest, ruim deze klasse dan maar op. Er is niets classics aan.
Het is open, maar dan iets kleiner.
Die benen worden ook steeds gekker met al die spaghetti. Bovendien moet hij zijn hoofd scheefhouden om zijn mond recht in beeld te krijgen en dat lukt niet goed.
 
Maar had natuurlijk nooit mogen winnen vanwege de disbalans in zijn biceps. Maar ik zal wel te kritisch zijn.
En als je toch niet voor de classic look kiest, ruim deze klasse dan maar op. Er is niets classics aan.
Het is open, maar dan iets kleiner.
ik bedoel Brian Shaw :P
 
Vroeger waren de 'classic' gewoon bodybuilders dus er is niks veranderd. Fuck classic anyway.
 
Vroeger waren de 'classic' gewoon bodybuilders dus er is niks veranderd. Fuck classic anyway.
Ik begin de charme van classic wel te snappen zolang de open continu in zo'n belachelijk slechte shape verschijnt. Vind 't monsterlijke bruut maar zou ze liever 5 a 10 kg lichter zien maar dan wel ripped to shreds. Alhoewel t wel tof was dat er zoveel een soort van vacuum konden trekken.
 
Back
Naar boven