XXL Nutrition

Mr Olympia 2024 - (do 10 okt - zo 13 okt)

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Derek en Chris zijn beiden natuurlijk de ideale Mr. Olympia’s in hun categorie qua fysiek, uitstraling en bekendheid / afkomst. Gaat dus lastig worden om hen te onttronen. De strijd voor de overige plekken in de top 5 is wat dat betreft een stuk spannender.

212 zou Keone ook weer moeten winnen van Clarida als hij gewoon in shape komt, maar met zijn wisselvalligheid weet je het nooit.
Hij is in shape, net de post van ptuor gezien. Overal dwarsstrepen op zijn quads.

IMG_3379.jpeg

Snap zijn keuzes ook niet. Mister O is toch waar je het op dat niveau voor doet? :-/
Een gescheurde hamstring kies je natuurlijk voor ja. (Vorig jaar)
En als er nu gezondheidsissues zijn, maakt hij toch een verstandige keuze? Als je zijn buik ziet in de video, goed is dat niet he.
K zou wel eens nadenken over mijn coaching, was ik van hem.

Een gescheurde hamstring kies je natuurlijk voor ja. (Vorig jaar)
En als er nu gezondheidsissues zijn, maakt hij toch een verstandige keuze? Als je zijn buik ziet in de video, goed is dat niet he.
K zou wel eens nadenken over mijn coaching, was ik van hem.
Nee absoluut eens dat die vorig jaar niks aan kan doen en daar van terugkomen is ook niks. Maar als je dit jaar een wedstrijd kiest die ongunstig kan zijn voor je vorm en timing(risicovol voor shape) dan begrijp
Ik dat niet.

Zou idd ook andere coach kiezen en misschien klikt het gewoon niet juist.

Back
Naar boven