Fitness Seller

Mr. Olympia voedingsschema + supps

Bezoekers in dit topic

Martios

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
700
Waardering
36
HOi hoi,

Zou het wel eens leuk vinden een voedingsschema te zien van een professionele bodybuilder die meedraait in de top van de wereld en die zat geld heeft voor allerlei supps naast zijn/haar eten.

Heb zelf geen zin om te zoeken maar er is vast wel iemand die zoiets al weet te vinden? Lijkt me wel lachen...

wie o wie?
 
Sups? Bedoel je AAS :D?
 
Off Season Jay:

15 egg whites
2 whole eggs
4 slices of Ezekial toast
1 cup (dry) of Ezekial with one cup of coffee
1 serving of Aplodan

Meal 2

10 oz. steak
2 cups of rice

Pre-workout

1 serving of Aplodan
1 serving of naNOX9 or 1 serving of naNO Vapor

Post-Workout

1 scoop of Cell-Tech Hardcore
3 scoops of Anator-p70

Meal 3

10 oz. of chicken
4 cups of rice (cooked)

Meal 4

10 oz. of buffalo meat
2 cups of rice

Meal 5

10 oz. of turkey
1 cup of Ezekial cereal
2 slices of Ezekial bread
1 serving of Aplodan

Meal 6

3 scoops of Nitro-Tech Hardcore
4 slices of Ezekial bread
 
Is 7 dagen per week, 365 dagen per jaar 3 keer per dag rijst met kip eten niet veel te eenzijdig?

Je metabolisme gaat toch langzamer werken omdat het steeds hetzelfde voedsel gewend is..

Imo kan je beter 3 schema's maken, met de ene dag rijst, de andere dag aardappel, en de andere dag pasta..
 
Is 7 dagen per week, 365 dagen per jaar 3 keer per dag rijst met kip eten niet veel te eenzijdig?

Je metabolisme gaat toch langzamer werken omdat het steeds hetzelfde voedsel gewend is..

Imo kan je beter 3 schema's maken, met de ene dag rijst, de andere dag aardappel, en de andere dag pasta..
Nee.
 
Is 7 dagen per week, 365 dagen per jaar 3 keer per dag rijst met kip eten niet veel te eenzijdig?

Je metabolisme gaat toch langzamer werken omdat het steeds hetzelfde voedsel gewend is..

Imo kan je beter 3 schema's maken, met de ene dag rijst, de andere dag aardappel, en de andere dag pasta..

bron?

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Off Season Jay:


Is dat niet van die youtube vid? Das grotendeels reclame imo. elke keer die shakes tussendoor.:p
En het schema verandert van keer tot keer
 
Is dat niet van die youtube vid? Das grotendeels reclame imo. elke keer die shakes tussendoor.:p
En het schema verandert van keer tot keer

Is inderdaad wel van een sponsor site, maar echte schema's (Goede) ga je niet zo snel vinden denk ik, en vooral niet wat er allemaal bij geslikt en geïnjecteerd wordt
 


Common sense...

is toch logisch, als je alleen maar dezelfde voedingstoffen naar binnen werkt, dan weet je lichaam precies wat er binnen gaat komen. Het verteringsproces is steeds hetzelfde.

Je kan het vergelijken met iemand die elke dag om 7 uur sochtends in zijn rode ferrari gaat tanken. De hulpjongen weet na 3 weken precies wie het is als die om 7 uur aan komt rijden...
Maar als diegene besluit om de auto van zijn vrouw te nemen en een keer om 10 uur gaat tanken, dan houd de hulpjongen hem tegen omdat hij hem niet kent..

Zelfde verhaal met voedsel.. als je elke dag hetzelfde eet, dan raakt je lichaam eraan gewend. Daarom kun je beter af en toe een beetje varieren. Hoeft niet eens drastisch te zijn, maar een keer je carbsbron veranderen is al genoeg.
 
Common sense...

is toch logisch, als je alleen maar dezelfde voedingstoffen naar binnen werkt, dan weet je lichaam precies wat er binnen gaat komen. Het verteringsproces is steeds hetzelfde.

Je kan het vergelijken met iemand die elke dag om 7 uur sochtends in zijn rode ferrari gaat tanken. De hulpjongen weet na 3 weken precies wie het is als die om 7 uur aan komt rijden...
Maar als diegene besluit om de auto van zijn vrouw te nemen en een keer om 10 uur gaat tanken, dan houd de hulpjongen hem tegen omdat hij hem niet kent..

Zelfde verhaal met voedsel.. als je elke dag hetzelfde eet, dan raakt je lichaam eraan gewend. Daarom kun je beter af en toe een beetje varieren. Hoeft niet eens drastisch te zijn, maar een keer je carbsbron veranderen is al genoeg.
Je lichaam werkt niet op deze manier.
 
Koop een paar keer de Flex en je hebt voorbeelden zat ;). Mocht je het idee hebben hetzelfde schema te gaan volgen ... vergeet niet dat deze jongens een iets ander levensritme hebben dan wij;) Ik denk als ik zo vreet dat ik binnen een jaar van 84 kg naar 105 kg ga, maar dan niet volgepakt met spieren:o
 
Common sense...

is toch logisch, als je alleen maar dezelfde voedingstoffen naar binnen werkt, dan weet je lichaam precies wat er binnen gaat komen. Het verteringsproces is steeds hetzelfde.

Je kan het vergelijken met iemand die elke dag om 7 uur sochtends in zijn rode ferrari gaat tanken. De hulpjongen weet na 3 weken precies wie het is als die om 7 uur aan komt rijden...
Maar als diegene besluit om de auto van zijn vrouw te nemen en een keer om 10 uur gaat tanken, dan houd de hulpjongen hem tegen omdat hij hem niet kent..

Zelfde verhaal met voedsel.. als je elke dag hetzelfde eet, dan raakt je lichaam eraan gewend. Daarom kun je beter af en toe een beetje varieren. Hoeft niet eens drastisch te zijn, maar een keer je carbsbron veranderen is al genoeg.

Het probleem is dat ik niet rood ben:cool:
 
Je lichaam werkt niet op deze manier.

Hoe verklaar je dit dan:

Als ik 2 weken weken STRIKT volgens me schema heb gegeten, dus echt op de gram na, en dan neem ik een grote pizza van Domino's met een bak Ben en Jerry's, dat me maag opeens rare geluiden maakt en ik moet scheten als een gek..
Bovendien ben ik de volgende dag bloated van het vocht..

Dit heb ik serieus gehad, dus blijkbaar heeft een pizza wel een shockeffect na 2 weken strikt eten.. Wat denk je dat er gebeurt als je 365 dagen per jaar 3x per dag rijst eet?
Af en toe moet je je lichaam gewoon shocken door het iets te voeden wat het niet gewend is..

Teveel herhaling is nooit goed, niet met training maar ook niet met voeding.
 
Ik laat altijd scheten en eet in grote lijnen hetzelfde.???
Ben ik nu raar?:(
 
Hoe verklaar je dit dan:

Als ik 2 weken weken STRIKT volgens me schema heb gegeten, dus echt op de gram na, en dan neem ik een grote pizza van Domino's met een bak Ben en Jerry's, dat me maag opeens rare geluiden maakt en ik moet scheten als een gek..
Bovendien ben ik de volgende dag bloated van het vocht..

Dit heb ik serieus gehad, dus blijkbaar heeft een pizza wel een shockeffect na 2 weken strikt eten.. Wat denk je dat er gebeurt als je 365 dagen per jaar 3x per dag rijst eet?
Af en toe moet je je lichaam gewoon shocken door het iets te voeden wat het niet gewend is..

Teveel herhaling is nooit goed, niet met training maar ook niet met voeding.

Zoiets heet vocht en aanstelleritus
 
@ Arydan ---> JA !!! :laugh:
 
Off Season Jay:

15 egg whites
2 whole eggs
4 slices of Ezekial toast
1 cup (dry) of Ezekial with one cup of coffee
1 serving of Aplodan

Meal 2

10 oz. steak
2 cups of rice

Pre-workout

1 serving of Aplodan
1 serving of naNOX9 or 1 serving of naNO Vapor

Post-Workout

1 scoop of Cell-Tech Hardcore
3 scoops of Anator-p70

Meal 3

10 oz. of chicken
4 cups of rice (cooked)

Meal 4

10 oz. of buffalo meat
2 cups of rice

Meal 5

10 oz. of turkey
1 cup of Ezekial cereal
2 slices of Ezekial bread
1 serving of Aplodan

Meal 6

3 scoops of Nitro-Tech Hardcore
4 slices of Ezekial bread

Toevallig allemaal cell-tech supplementen. Kan zijn echte voedingsschemaniet zijn, ik geloof echt niet dat prof athleten maar iets van hun training/voeding vrij geven.
 
Toevallig allemaal cell-tech supplementen. Kan zijn echte voedingsschemaniet zijn, ik geloof echt niet dat prof athleten maar iets van hun training/voeding vrij geven.

Ja dat zei ik zelf ook al, dit zijn de enige dingen die je kan vinden
 
Is inderdaad wel van een sponsor site, maar echte schema's (Goede) ga je niet zo snel vinden denk ik, en vooral niet wat er allemaal bij geslikt en geïnjecteerd wordt

Thanks voor je post. Ik denk dat je inderdaad niet gauw een "echt" voedingsschema zult vinden.

Overigens dacht ik dat zo'n voedingsschema vrij spectaculair zou zijn qua supps omdat Amerikaanse profs waarschijnlijk gesponsord worden en zat geld hebben. Maar het is eigenlijk vrij "normaal" (voor zover dat sowieso bestaat).
 
Achja normaal.. Die sponsors leveren alle supps, en er is natuurlijk maar een maximum aan supps wat je echt nodig hebt dusja, meer geld/sponsors betekent niet dat je opeens van de kip met rijst moet afstappen :D
 
Back
Naar boven