AndroidHealthClinic

Mr. Olympia Wildcart Showdown (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Op 14-10 (een dag voor de Mr. O) is er nog een laatste wedstrijd die recht geeft op een plaatsje naast Ronny en Jay !

Pro's die nog niet geplaatst zijn voor de Mr.O kunnen als nog een poging doen
een plaatsje te bemachtigen + een prijzengeld van $ 10.000.
Volgens mij kunnen zich alleen pro's inschrijven die in de top 10 van een grandprix wedstrijd zijn geeindigd, jammer voor Ed van Amsterdam :( , of hij moet nog in de top 10 van de Charlotte Pro eindigen op 1-10 a.s. (als hij nog mee doet dit jaar).

Zal straks eens kijken wie er kans maken op plaatsing als ze mee doen ;)

Wie maakt er volgens de DBB-ers nog kans op een wildcart ???
 
Mochten ze deelnemen, dan maken de volgende pro's nog wel kans op een plaatsing voor de Mr. O.. Gezien hun plaatsing en prestaties in het afgelopen
jaar geef ik Mark Dugdale, Craig Titus en Chris Cook de meeste kans :dance: .

Verder kunnen pro's als Art Atwood, Bob Cichirillo, Jaroslav Horvath, Toney Freeman, King Kamali, George Farah, David Henry, Mike Morris en Francisco Bautista zich ook nog mengen in de strijd :cool:
 
Dennis James natuurlijk. doh.
 
mark dugdale vind ik ook een mooie bodybuilder die er idd voor in aanmerking komt!!
 
boogie zei:
Dennis James natuurlijk. doh.

Je hebt gelijk ;), ook Dennis heeft zich nog nergens voor geplaatst en is dus zeker een kanshebber :dance: . Je hebt kans dat hij zich al laat zien bij de Charlotte Pro. Als hij daar niet bij de top 3 komt kan hij dus een poging doen
op de Mr. Olympia Wildcart Showdown.
 
op het forum van milossarcev staan recente foto's. hij ziet er bruut uit en al bijna in shape met nog 10 weken te gaan ofzo.
 
Heb me maar ingeschreven....ben benieuwd ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb nog ff gezocht maar kon nog geen deelnemerslijst vinden voor de Charlotte Pro en de Mr. Olympia Wildcart Showdown, ben eigenlijk wel benieuwd wie er als nog een poging gaan wagen voor kwalificatie ;)
 
Dennis James is volgens eigen zeggen gewoon in voorbereiding!!
Tenminste op zijn website!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10 weeks out.
 
Art Atwood en Dennis
 
Een aardige club die zich nog kan kwalificeren voor de Mr.O (als ze nog een poging doen??? ).

Mark Dugdale, Chris Cook, David Henry, Armin Scholz, Tooney Freeman,
Johnny Stewart, Heiko Kallbach, Craig Richardson, Jaroslav Horvath, Miguel Oliveira en Ramon Gozalez:cool: (ben er vast nog een paar vergeten).

Heeft iemand al een officeile deelnemerslijst???
 
Zag net een officieel lijstje waar een hoop van de bovengenoemde namen op ontbreken, zag wel dat Art Atwood mee gaat doen en dus gaat winnen:thumbs:

outsiders op de officiele lijst vind ik Mike Morris en David Henry;)
 
art atwood zal niet winnen als mark dugdale meedoet. Mark dugdale eindigde tenslotte vele plaatsen boven art atwood op de arnold classic
 
den_jimmy zei:
art atwood zal niet winnen als mark dugdale meedoet. Mark dugdale eindigde tenslotte vele plaatsen boven art atwood op de arnold classic

Mark Dugdale doet helaaas niet mee:(

Dit zijn de deelnemers, Devid Henry, Mike Morris, Frank Roberson, Brian Chamberlain, Luke Wood, Eddie Abbew, Art Atwood, Armin Scholz en Rusty Jeffers.
 
Denk ook dat Art hem gaat winnen.
 
Had het Ed wel gegunt....
 
Back
Naar boven