Fitness Seller

Mr.O's - The One (Applied Nutriceuticals) kuurdagboek

Bezoekers in dit topic

bredekees

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2009
Berichten
430
Waardering
6
Lengte
1m80
Yo Yo

Een log ter motivatie en voor een stukje extra toewijding, als naslagwerk en voor de fans *ahum* ;)

Doelen: Meer massa, meer kracht. 85kg!!!!!

Mijn stats: 27jr. 1m80

Start (12/5) 78kg --- BP: 1x90 - SQ:1x90 - DL: 1x100 (PR's zijn geen prio, ga voor de reps dus massa winst)
Na 1 week (18/5) 79,5kg --- BP: 1x92,5 - SQ:1x90 - DL: 1x100 (Wat droger, geen acne, ballen normaal, paar opvliegers en soms errrrg moody als side)
Na 2 weken (25/5) 82kg --- BP: 1x92,5 - SQ:1x90 - DL: 1x100 (Weer een stuk droger geworden. geen acne, ballen normaal, afgezien van enkele opvliegers humeur weer opper best!)

Trainingschema
Start t/m einde Week 2: Push, Pull, Legs
Week 3 t/m week 8: Splitt schema
> zie log voor dagschema's <

Supplementen
BSN No-Xplode
ON 100% Whey Gold Standard
ON 100% Casein
ON Amino 2222
XXL Nutrition Complex Carb Gainer
XXL Nutrition DextroJuice
XXL Nutrition Multivitaminen + Roter Vitamine C
AN The One + 2nd gear

Eetschema
09:00 1x Whey, 3,5x Carb + 1 banaan
11:00 4 snee-brood, 10 plakken kipfile + pindakaas
13:00 100gr pasta + 1 blik tonijn (beetje peper)
15:00 2x Carb, 2 gekookte eieren + tomaat
16:45 1x Whey, 0.5x Caseïne
17:30 TRAINING
18:30 1 schep Dextro
18:45 1x Whey, 1x Caseïne
19:00 Avondeten (kipfile/biefstuk/rundergehakt/pasta/groenten ed.)
21:00 2x volkoren crackers met pindakaas
23:00 1x Caseïne, 500gr kwark

Begin deze log tegelijk met een de [Link niet meer beschikbaar] van Applied Nutriceuticals kuur (neem deze tegelijk met grotesjaak, zie zijn log hier)
 
Succes met je log!
 
mijn 1e training voor de log

Training (13-5)

Pull

Pull-Ups
12xbodyweight (small)
8xbodyweight (wide)
10xbodyweight (small)
6xbodyweight (wide)

DeadLift
12x40 (opwarmer)
8x60
6x70
5x80
3x90
1x100

Smith Bent-over Row
10x35
8x45
6x2x55

Seated Cable Rows
12x40 (lekker aanknijpen/vasthouden, rug was al vrij moe)
10x50
2x8x60

Barbell Curls (ging nergens over, rug was uitgeput)
10x30
8x35
6x35

Seated Dumbbell Curls
10x12
8x14
4x16

extra: 1e cap van The One een uur vd training genomen, niet direct iets van gemerkt (logisch) had wel een scherpe focus en dat was niet van de Pre-workout had maar een bodem scoop laagje genomen. Na de rug oefeningen trok ik de BB Curls niet meer, m'n rug was uitgeput (wat goed is) maar werd eerder zuur en pijnlijk dan m'n biceps.. uiteindelijk dus maar seated dumbbell curls gedaan, zit eraan te denken om m'n biceps voortaan te verplaatsen naar de benen dag en na rug de laatste energie/kracht te verbruiken met shruggs oefeningen.
 
ben benieuwD! ga ik volgen suc6
en toch denk ik dat een winny only kuur beter is dan the one!
 
Training (15-5)

Push

Bench Press
15x40
10x60
4x80 (ging niet lekker, dus stapje terug naar de 70)
8x70 (2x)
1x92,50 PR (had 2 try;))

Incline BP
5x60 (was te hoog gegrepen na een slopende BP)
4x10x50 (heerlijk zuur, brullen)

MP
15x20
10x30
4x40 (zwaar gek)
8x30
na die 40 wilde nog een set met meer reps, dus daarom stapje terug

Weighted (chest) Dips
2x12xbw
2x10xbw
3xbw+12, direct drop set erna gewicht los 8xbw

Db side laterals
12x6
2x10x8
4x10
pijn

db overhead extension
12x22
10x26
8x30
6x32
4x34 PR
leeg

Rope Pushdowns
4 dropsets allen tot spiervalen als afsluiter

extra: Vandaag de basis dosering voor het eerst genomen van 3 caps (The One) 1 s'ochtends en 2 een uur voor de training genomen, wat ik merk is dat ik het nooit koud heb.. lichaamstemperatuur lijkt ook wat hoger dan anders, maar niks ernstigs. Zeer scherpe focus in de sportschool, je bent agressief met je training bezig (kan ook placebo effect zijn) anyway veel water drinken, 7a8 liter zeker naar binnengewerkt vandaag. 2x een PR na 3 dagen aan The One, het is nog te vroeg om een link te leggen. Verheug me alweer op de volgende zware training, morgen na m'n werk even een halfuurtje buik, verder dit weekend herstellen (en groeien) :P
extra note: na de training gewogen, 81kg.. flinke stijging maar eerst maar eens alle vocht uitpissen en kijken wat ik morgen weeg
 
Laatst bewerkt:
maatje! was een lekkere training vrijdag!
die inclines waren zeker brullen bij jou gek

(ff een weetje voor de lezers: Bredekees lijkt bij reps 1 al stuk te zitten en begint dan al met luchthappen, kreunen en brullen...maar komt wel zonder hulp aan 10 goede reps hehe)

vanaf deze week wat hoger in de reps kerel, time to build some serious mass!

ook ik heb t vrij heet overdag...oplossing: slippers ;)
 
Dit is een pre-anabolenkuur hoort dit bij de supplementensectie?
Ik denk dat je dit beter kan laten plaatsen in de kuurdagboeken.

Vriendelijk groetend,
Mossad
 
Dit is een pre-anabolenkuur hoort dit bij de supplementensectie?
Ik denk dat je dit beter kan laten plaatsen in de kuurdagboeken.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Nee dan krijgt hij probs met de mods. hij staat goed hier. Ik zal ook je logje gaan volgen, vind het wel een interesant product namelijk.
 
Lullo, nu ga je vanavond niet wederom sjaakafhaak zijn heh?! ;)
 
Nee dan krijgt hij probs met de mods. hij staat goed hier. Ik zal ook je logje gaan volgen, vind het wel een interesant product namelijk.

Lees je eens goed in voordat je iets post dit is helemaal geen interessant product!
 
ja inderdaad want?

was hier een artikel over op die eugenics site(ben de naam kwijt), die hier diverse keren is gelinkt, waaruit bleek dat dit spul bogus was
 
Is mijn mening maat, vrijheid van meningsuiting bestaat nog alteid he;)

Ofcourse:cool:
Dit is je mening niet nadat je goed zou hebben ingelezen. Deze shizzle is 1st class bagger.

Okidoki
 
* behalve van de basis compound oefeningen ga ik geen gewichten meer noteren van toestellen e.d., boeit niet ;)

Training (19-5)


Benen*

Squat
10x40
10x50
1x80 en meteen 1x90
3x15x40 (laatste set kokhalsen en bijna flauwvallen :D yeah buddy)

Leg press
4 zware sets, benen waren leeg vd squat (poeh zwaar)

Leg Curls
4 sets, door de pijn heen gebeten

Calf press (in horizontal leg press)
4x25 reps zwaar

Benen waren kapot en m'n maatje ging nog door met Lunges e.d. ben ik biceps gaan trainen (ff pompje halen ;)) maar ook omdat ik 18/5 de training niet had kunnen meepakken ivm studie verplichtingen, inhalertje

BB Curls
20x25
15x35
6x40 (oeh deden pijn, toch die 2,5kg-jes maar eraf)
10x35

Dumbbell Curls (2x) aflopend
Tot spierfalen x 16-14-12-10-8-6-4-2kg

Extra: Dit is natuurlijk waarom iedereen meeleest, The One ervaring :P Voordelen: ik heb nu bijna een week achter de rug.. wat ik merk is dat ik een betere focus heb in de sportschool (prework-out geeft meer die drive om door te pompen, maar dit is anders.. soort scherpere concentratie) kwa kracht zit het goed, begin nu wel het gevoel te krijgen dat ik massa win (spiegel) ga morgen weer eens wegen ene mind-state: alpha male. Nadelen: Eergisteren kon ik niet trainen door school, daar was ik best door van slag. Pissig, kort lontje.. Snel geïrriteerd, het is duidelijk merkbaar dat m'n hormoontjes beinvloed worden door iets. Zolang je er bewust van bent, m'n vriendin heeft nog niet geklaagd maar anders zeg ik "ja sorry heb slecht geslapen" of "rot dag gehad" ed. (thx voor de tip grotesjaak;)) libido is ook merkbaar omhoog gegaan :P ballen zijn nog gewoon hetzelfde formaat, geen puisten/uitslag niks.. we slikken door! ;) als je vragen hebt, stel ze gerust. Dat er onderzoeken zijn over THe One dat het niet zo veelbelovend is als ze doen geloven, het kan.. daar zijn andere topics voor. Deze topic wil ik graag gebruiken om mijn ervaringen te delen, dank u!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven