Fitness Seller

MR. X - public warning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErEf

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2002
Berichten
763
Waardering
1
Mr. X

Bij deze. Ik hoef denk ik niet naar de posts te verwijzen waarin men klaagt over de replies die je plaatst waar velen zich aan irriteren.

Ik wil geen member missen van dit board, daarom wil ik je vragen of alleen sport/informatief inhoudelijk te reageren of niet.

Kun je dat niet dan zul je van deelname aan het board uitgesloten worden.

namens de mods

ErEf
 
:scratch: Begrijp ik niet
:headbang: Gek ben ik er van geworden.
:flipoff: Jullie doen maar.
:bawling: Heel verdrietig
:bow: Ja baas.
:barf: Mag ik een T tje?

:hello: Vaarwel... :heart:
 
waarom doe je zo triest??? Je kunt op dit board veel van elkaar leren, en iedereen wil wel helpen als je je een beetje normaal gedraagt...
 
Originally posted by f*cking ecto
.... waarom doe je zo triest??? Je kunt op dit board veel van elkaar leren, en iedereen wil wel helpen als je je een beetje normaal gedraagt ....

Inderdaad "Wie de schoen past trekt hem aan"

Groet Smalluser :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Mr.X.
:scratch: Begrijp ik niet
:headbang: Gek ben ik er van geworden.
:flipoff: Jullie doen maar.
:bawling: Heel verdrietig
:bow: Ja baas.
:barf: Mag ik een T tje?

:hello: Vaarwel... :heart:

Soms vraag ik me af hoe oud jij bent.
 
Dit is idd erg kinderachtig en geeft aan dat je geen enkel respect toont tegen de mods van dit bord en met name de admin T (tje).

Ze hebben toch hun goede wil getoond door niet te streng toe te treden en hebben je ten alle tijden (zelfs nu nog) van informatie willen voorzien. Logisch dat meningen verschillen van mening alleen zo'n reactie op een waarschuwing toont zeker geen waardering voor alle info die ze je bij hebben (willen) brengen.
 
Heb ik iets gemist?
 
Kan iemand x niet aanraden een injectie lucht(bel) te doen , ik denk dat dit vele zou opluchten. :spaz:
 
Originally posted by Juriaan
Kan iemand x niet aanraden een injectie lucht(bel) te doen , ik denk dat dit vele zou opluchten. :spaz:
Als je lang genoeg wacht doet hij dat zelf nog wel eens.
 
Als ie dan nog een ader treft, dan is het zeker raak!
 
Originally posted by Juriaan
Kan iemand x niet aanraden een injectie lucht(bel) te doen , ik denk dat dit vele zou opluchten. :spaz:

Je zegt het idd juist oplucht en :D
 
wil iemand voor mij dan wel een verwijzing geven naar de posts.. want ik snap nog niet wat hij heeft misdaan..??
 
Originally posted by Hulk
wil iemand voor mij dan wel een verwijzing geven naar de posts.. want ik snap nog niet wat hij heeft misdaan..??

thread/post zijn verwijderd.
 
Volgens mij heb ik echt iets gemist
 
Originally posted by Hulk
wil iemand voor mij dan wel een verwijzing geven naar de posts.. want ik snap nog niet wat hij heeft misdaan..??

Hmm, je bent toch mod. dan zou je toch moeten weten wat er namens de mod's is verstuurd naar Mr.X.
Groeten Geurt-G.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven