MuscleMeat

Mr.X (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geurt-G

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
167
Waardering
0
Haha, de revence van Mr.X al gezien?
Hij schijnt een nieuw forum opgezet te hebben, ik post dhet adres maar niet.
Wel makkelijk voor hen, hij heeft eigenlijk maar 2 secties nodig, anabolen en dichten.

:D :cool:
 
Hmm, misschien hoor deze post wel in de trash setie thuis.
 
Missch adres tog ff posten?
Kunnen we met zn allen gezellig dag gaan zeggen :D
 
lol ja kreeg et ook in de mail... wel heel schaamteloos gecopyed
 
Maakt niet uit, die frontpage was tijdelijk we werken aan een nieuwe, al zal hij die natuurlijk ook willen namaken , de zielepo(o)t :)
 
hahaha tis toch leuk dat hij het probeert na te doen. Zie het maar als een compliment
 
BWAHAHAHAHA!!!

Dit staat op de site:

"Doe het op onze manier, wordt GROOT !!!

Goed Eten, Trainen en Slapen.

Is de basis voor een groot en breed lichaam."

De basis was volgens hem toch spuiten spuiten spuiten ???
 
Nog iets grappigs:

"Omdat we respect en menselijke waarde belangrijk vinden."

Zo belangrijk dat je de lay out steelt van een andere site, waarde? respect?.
 
Ik hoor het wel maar ik zie helemaal niks, geef nou ff die url ik wil ook wel ff lachen :D
 
Ik heb net ff gekeken zeg, wat een loser zeg die Mr niX, ineens gaan praten over rust en voeding en trainen, hier spoot tie ze eigen alleen maar vol. maar jah misschien hebben de anabole zijn hersens aangetast. :D :p
 
Hoe een mens kan veranderen...Whoehahahaha :lol:
 
Heeft iemand die kerstfilm The Grinch wel is gezien.....Mr X begint er een klein beetje op te lijken.....
 
aan jullie ook gevraagd of je admin van zijn site wil worden? :D
 
Die gast kan melk eiwit en whey eiwit niet uit elkaar houden heeft geen enkel idee waar je eiwitten voor nodig hebt en wat kilocalorieen zijn. verder heeft ie geen enkel idee over iets wat met voeding of fitness/BB te maken heeft.

Het enige wat ie weet is hoe hij moet injecteren, enne hij kan wel ze eigen page hebben, maar als ie ergens mee zit zal ie hier wel komen koekaloeren!

hoe wil ie vragen op de forum beantwoorden? door ze hier te knippen en plakken.

Dus kort samengevat een bord met een admin die niet meer doet dan een beetje spuiten en aan ze P*K trekken, hoeven we ons niet druk te maken om concurrentie.

dussssssssss
 
wat is het adres??????????? Ben nieuwsgierig!!!!!!!
 
Volgens mij kickte hij op de heftige reacties....
Een beetje relativeringsvermogen en zelfspot
moet soms wel kunnen vind ik...
 
Jammer T, Je hebt deze situatie zelf gecreëerd, waarbij jezelf goed heb laten kennen. Je bent nog een schijnheil ook. Op mijn gastenboek me huid volschelden, en op je eigen forum burgelijk schijnheiligheid vertonen. En nog 1 ding, JIJ haat me dus praat niet over allemaal. Komt ook al zo dom over, en dat komt niet omdat je een belg bent. Wees niet bang dat ik je layout jat, want ik vindt er geen moer aan. komaan T, tuurlijk ben jij hier de admin en de baas, je weet nog niet half hoeveel ik je kindje "het forum" en het werk dat je hiervoor verzet repecteer !!!!!!!! maar wil je een geloofwaardig nederlansdstalig forum kan het toch niet dat je zomaar topics verwijderd, waar totaal niets beledigend werd gezegd, maar dat jou persoonlijk minder aanstaan. JIJ hebt er eigenhandig weliswaar met de hulp van de mods en ja zelfs de leden .. een internationaal forum van gemaakt....niet je persoonlijke speeltuin, je vertoont dictatoriale trekjes als je op deze manier het forum leid.....en wees voor deze uitspraak niet beledigd , zo is ze niet bedoeld Ik ken de regels en je mag alles verwijderen als je wilt, desnoods alle messages van iedereen die je niet aanstaat..... Het is tenslotte jouw forum.

De regels vind ik mooi maar wel erg onpersoonlijk! Natuurlijk mag je technisch gezien, volgens de regels dus, alles verwijderen maar het is zeker niet sociaal tegenover andere mensen hier op de lijst.

Daarmee bedoel ik: kijk die regels vind ik wel gepast als iemand echt te ver gaat. Maar als iemand die hier gewoon een bijdrage levert aan discussies en de "sociale leven" hier op de lijst dan vind ik het wel bijzonder onaardig om vervolgens zomaar zijn threads of posts weg te halen. Voorop staand dat niemand er last van heeft en dat de board niet onder lijst maar dat jij persoonlijk het niet prettig vindt of omdat je persoon niet mag.


T ondanks dat ik je niet persoonlijk ken: Ik mag je graag en ik en anderen zijn je op een zeker zin dankbaar omdat we veel opsteken van de lijst en omdat we weten dat je veel tijd erin steekt. Dus neem dit volgende in overweging in plaats van je aangevallen te voelen.

Aan de ene kant heb je ALLE recht om het te verwijderen, ook als het je persoonlijk niet aanstaat en dus een censuur wil uitoefenen.

Aan de andere kant : Het blijft onaardig en komt niet tegen goede van de sfeer en reputatie van dit board.


Dit staat dus op z'n site als announcement. Ter info Gr.Geurt.
 
Die kerel begint me nu echt serieus te vervelen, omdat hij hier buitengeschopt is (en terecht want het was niet mijn idee maar dat van alle moderators hier) moet hij mij zonodig het leven zuur gaan maken.

Als er iemand schijnheilig is dan is het hij wel, hier de sfeer verpesten en nu mij gaan beschuldigen van zijn eigen stomiteiten???
En dat verschiet er nog van dat ik zijn huid volscheld!!!
Elke webdesigner zou hem een proces aan doen, maar nee hoor ik mag niet gaan schelden, wat een pretentieus achterbaks onvolwassen gedrag van deze puber.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven