AndroidHealthClinic

Mr.X (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als iedereen besluit om zich niet aan te melden on z'n site, is het snel afgelopen lijkt mij.
 
Wat een loser, ik heb er bijna medelijden mee. Trouwens ook heel bijdragend voor bodybuilding in het algemeen een informatieve site oprichten terwijl je er absoluut geen reet van af weet. Mensen die net beginnen en toevallig op zijn forum terecht komen staan er goed op zou ik zo zeggen.
 
Ja lekker is dat, krijg je als eerste kuurtje meteen een combi van anapolon, dianabol, sustanon, deca durabolin en groeihormoon aangesmeerd, onder het mom 'rustig aan doen'....

Ik heb nix gemerkt van die hele ruzies.....
 
hehehe...het is ook wel erg druk daar op die site zeg, als ze niet oppassen worden ze nog groter dan ons..... :D
 
Laatst bewerkt:
In hemelsnaam

Hallo allemaal

kan iemand me nu aub effe die adres mailen via PM? Ik kan niet wachten :)

Xerxes
 
Ja wat is het adres?
Ben benieuwd wat er allemaal opstaat.
 
OMG!

OMG! wat een amateuristische cut&paste werk! hahaha.
Registreer Nu!
Registreer gratis en wordt lid van de grootste bodybuilding community van de Europa!

lol
 
Jep, kom op met dat adres!
Gaan we ff zn hele forum onderspammen :D
 
ik weet dat het een erg saaie vraag word maar ik kan ook wel ff wat lol gebruiken dus...a.u.b. mail mij ook ff het adres....
alvast bedankt
 
Re: OMG!

Originally posted by DJNRG83
OMG! wat een amateuristische cut&paste werk! hahaha.
Registreer Nu!
Registreer gratis en wordt lid van de grootste bodybuilding community van de Europa!

lol
Bedoel je dat het ontwerp slecht is of dat het amateuristisch is dat hij het van ons gestolen heeft?

Wat de lay-out betrefd, ik heb mijn best gedaan, als je wil helpen om het te verbeteren en te beschermen tegen namaken en kopieëren dan hoop ik dat je me hierbij kan helpen DJ.

Aan de anderen: laat hem links liggen, die aandacht, ook al is het spammen, die wil hij juist en zo houd het nooit op, als we hem zo snel mogelijk vergeten komt er niemand op die site en zijn we er het snelst van af (hopelijk)
 
Iedere vorm van aandacht, ook negatief, is zonde van je tijd voor die Mr. X. Treurig mannetje.
 
jah T, hij heeft zowat de hele lay-out gejat + tekst.
Ik kan wel een aantal scripts in de bron zetten zodat hij niks meer kan kopieeren. + eventueel de lay out veranderen?
 
Ja 1 script werkt alvast niet, rechter muis knop bescherming.
Check ok je PM's
 
Kan ik ook dat adres even krijgen? :)
 
wat een grappig forum, hij zit er een beetje met zichzelf te praten :D
 
lol,
Je moet hem toch nageven dat het 'ne keirel' is, zoals ze hier in de kempen zeggen...
 
Ook intresse in het adres:D
 
Ik ga deze sluiten want hij kopieerd gewoon alles en gooit het op z'n eigen forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven