AndroidHealthClinic

MrJ op bezoek bij EricR, Centaur en johnny 01 @ Kneets (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vandaag ging om 8.00 het wekkertje!

Opstaan, douchen ontbijten en hup, het roze/rode Golfje in richting Den Haag om te gaan trainen bij Kneets met de heren EricR, Centaur en johnny 01.

Binnendoor richting eerst EricR's huis was volgens de routeplanner 1.05 uur, dus 3 kwartier zou te doen zijn. Dan moet je echter niet tot 2x toe dezelfde verkeerde richting op gaan. (Jojo'en langs de N44 met al die flitspalen is niet leuk!)

Eenmaal bij EricR voor de deur hem verwonderd over mijn inparkeerkunsten ( :o ). Auto uiteindelijk een blok verderop gezet maar, waar wel genoeg ruimte was.

Even kennis gemaakt met EricR, zijn vriendin en coole vogels kreeg ik een reepie (op 120gram havermout (ontbijt) trainen is toch wat weinig) en gingen we richting Kneets. (Ook daar wat inparkeeronmogelijkheden, maar dat terzijde.)

Binnen stonden Centaur en johnny 01 ons al op te wachten. Ik ging me even omkleden en toen mochten we borst/biceps trainen!

Ieder deed een beetje zijn eigen oefeningen borst, soms samen, soms alleen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Biceps deden we wel praktisch met zijn vieren. De heren zijn aardige gasten en lekker fanatiek bezig. Buiten dat is Kneets een zeer mooie gym waar ik zeker nog eens langs wil!

Maar het feest was na een dik uur alweer over. Centaur en johnny 01 moesten op tijd weg want ze gingen op vakantie. Ik ben nog met EricR mee terug geweest waarna hij mij de makkelijkste weg richting de A4 uitlegde (die was idd makkelijk, tnx! ;) ).

Volgende keer hier in Uithoorn heren?! :thumb:
 
cool verhaal


en J, met de auto komt wel goed, gewoon kwestie van ervaring ;) :D
 
K*t, geen barbell op je keel laten vallen tijdens het benchen?
Weer een leuk verslagje! :thumbs:
 
Leuk.

Gisteren kwamen Rob G en Johny bij mij trainen maar we zijn alle drie te lam om een verhaal te typen.. :D
 
Was een zeer aangename training en ook aangename kennismaking met MrJ. Gelukkig is hij beter in trainen dan in inparkeren ;)

MrJ en ik kozen voor flat dumbbell presses terwijl Johnny01 en Centaur ging benchen met de barbell. Heb een tijdje zelf gebenchd met de barbell, maar krijg daarmee last van mijn schouder (ouwe lul en zo). MrJ ging gelijk goed van start met dumbbells van 40 Kg na twee opwarmsetjes, ik zelf koos nadat ik de 34 Kg dumbbells niet gelijk kon vinden voor de 36 Kg. Die gingen vrij gemakkelijk, dus het volgende setje de 38 Kg aangepakt. Met wat hulp van MrJ bij de eerste rep om een goede uitgangspositie te krijgen kon ik er vrij makkelijk 6 reps uitpersen. Viel me alleszins mee, een PR met dumbbells voor mij zelfs.

Heb zelf nog al snel last van mijn rechterschouder, reden dat ik niet te zwaar durf te gaan. Qua kracht zit het meestal wel goed. Bij de eerste set knakte er ook wat terug, had al 2 weken last van een schouder en nek die vast zat. (oude kwaal, niet door trainen gekomen).

verder nog incline presses gedaan, was zelf zo slim om twee verschillende gewichten te gebruiken. Kwam ik pas na het setje achter. MrJ trainde verder met een fly die mij zeker niet zou liggen, te veel gedraai met gewrichten.

Johnny en Centaur waren nog bezig met benchen en zijn verder gegaan met pecdecken. Met MrJ nog een kabeloefening gedaan, Centaur deed ook nog mee. Op zich een prettige oefening, ook al prefereer ik normale cable crosses.

Biceps nog aangepakt, waarbij ik al snel merkte dat 2 dagen na een zware rugsessie mijn biceps niet fris genoeg zijn.

Op een bankje waar je concentration curls kan doen deden we daarna nog een oefening waar je omgekeerd zit, komt 1 of andere knakker vragen of we dat bankje willen vrijmaken omdat we het volgens hem toch niet gebruikten. Vaag figuur, volgende keer drop ik eens een dumbbell op zijn fontanelplek :D

Johnny01 en Centaur moesten vrij snel weg na de training omdat de vakantie lonkte.

Zeker een sessie die voor herhaling vatbaar is. Volgende keer in Uithoorn, Centaur wil dat ik ga fietsen. Dus ik heb alvast een goede opwarming.
 
wat een mooi verhaal zeg. heel erg spannend met dat plot dat telkens je op het verkeerde been zet en dan ook nog helemaal in rijmvorm geschreven, petje af hoor!
nee maar leuk om te lezen over jullie trainingssessie :)

en brutez, rob en jan moeten ook een verhaal schrijven. stelletje stumperds!
 
die trainingsdate's zijn toch zo mooi :D
 
Brutez zei:
Leuk.

Gisteren kwamen Rob G en Johny bij mij trainen maar we zijn alle drie te lam om een verhaal te typen.. :D
Echte helmonders :D
 
Hehe, maybe. ;)
 
Brutez zei:
Leuk.

Gisteren kwamen Rob G en Johny bij mij trainen maar we zijn alle drie te lam om een verhaal te typen.. :D

Ah, jullie hebben je onderarmen dus goed getrained. Ik kan wel raden met welke oefening.
 
Laatst bewerkt:
huckfinn zei:
Ah, jullie heben je onderarmen dus goed getrained. Ik kan wel raden met welke oefening.
:roflol: Foto's! :D
 
huckfinn zei:
Ah, jullie heben je onderarmen dus goed getrained. Ik kan wel raden met welke oefening.

Wij zijn altijd lam of we nou wel of niet onderarmen trainen, vraag maar aan je moeder..
 
Wie heeft eens zin om een keer in Maastricht te komen trainen??

Lijkt me wel een keer leuk om met een van de forumleden te trainen!!

Wie van jullie komt er eigenlijk uit Maastricht?? Kunnen we in Body-art trainen, echte hardcore-gym!! :D
 
Leuk om te lezen die 'trainingsdates'
 
Wat een schattig verhaal weer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven