MuscleMeat

MS Cuttin' ... The Story Goes On!

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength zei:
Cholesterol heeft een rechtstreekse invloed op je test nivo ... :D


onrechtstreeks :D

cholesterol speelt een rol in bepaalde processen om testosteron tot stand te brengen :D het zijn verwante stoffen, maar om nu te zeggen dat véél cholesterol = véél testosteron is beetje wishful thinking :D :D (even though it would give us all a good excuse to go to the pizza hut :D)
 
dat je zo'n hoog test niveau hebt komt door je leeftijd bro :D

Maar goed k geef Olav en the Locust wel gelijk. cutten tot procentje of 15 a 16 lijkt me wel verstandig. Je bent sterk als een beer oké, maar damn, die pens is wel fukking groot man, kan niet goed zijn.
Is melk drinken misschien een onderdeel geworden van je imago?

succes met cutten, monstah! :D
 
Deejay_Spike zei:
onrechtstreeks :D

cholesterol speelt een rol in bepaalde processen om testosteron tot stand te brengen :D het zijn verwante stoffen, maar om nu te zeggen dat véél cholesterol = véél testosteron is beetje wishful thinking :D :D (even though it would give us all a good excuse to go to the pizza hut :D)


Speelt een belangrijke rol.
 
Dude je bent echt wel dikker dan ik ben :P
MAar goed luister naar de mensen en cut rustig!

Want je hebt cutten en k*tTEN!!!
Succes full house bud :D
 
:roflol: Dik, dikker en dikst. Dus wie is er het dikst openbaar het in deze thread :D.
 
eduardjanssen zei:
:roflol: Dik, dikker en dikst. Dus wie is er het dikst openbaar het in deze thread :D.

Gaat het over piem0ls of penzen? Dat is wel essentieel voor mij om te weten namelijk.
 
huckfinn zei:
Gaat het over piem0ls of penzen? Dat is wel essentieel voor mij om te weten namelijk.


Anders had ik er wel bijgezet 'speciaal voor huckfinn, wie heeft de dunste'. Zodat jij netjes had kunnen antwoorden dat de jouwe de dunste is.
 
Als ik jou was zou ik ook wat cutten.
Maarja, als jou uiterlijk vertoon niet boeit tjah.. dan houdt het op he.
En natuurlijk vanuit gezondsheids redenen!

Succes!
 
MonsterStrength zei:
Volle melk = 640 kcal

En ik ben al gewicht kwijt ermee, dus waarom zou ik het nu wijzigen? Ik kom van een 5000+ kcal dieet, dus 3000 is al erg weinig voor me, loop constant rond met honger :D


Ik dacht dat jij 10 liter melk ook per dag dronk want dat is al rond de 5000 caloriieen of weet ik eel hoeveel....
Of tel jij drinken niet mee in calorieeen?
 
Gekke Gijs zei:
Ik dacht dat jij 10 liter melk ook per dag dronk want dat is al rond de 5000 caloriieen of weet ik eel hoeveel....
Of tel jij drinken niet mee in calorieeen?

Jawel, maar zoals je kan zien heb ik het gehalveerd naar 5 liter, grote stap in de goeie richting denk ik zelf? :D
 
Iets minder eenzijdig dieet, maar nog steeds een dieet dat op lange termijn gaat zorgen voor spijsverteringsproblemen. Je lichaam moet aan het werk gezet worden, dit is bijna allemaal een vloeibare basis.
 
Ok iedereen bedankt voor de tips, zeker Dani omdat ze me geholpen heeft via MSN :)

Men nieuw (uitgebalanceerd!) dieet, met maar 2 liter half volle melk per dag (:(). Men basis behoefte is uitgerekend op 3300, maar ik gok dat ik daar stuk boven zit, dus daarom zit ik nu gewoon op 3300 of 3400 om te zien wat het effect is :) belangrijk:Het dieet (en dus ook totaal!) zijn EXCLUSIEF warme maaltijd, dus daar komt zeker nog zo'n 500 à 600 kcal bij!

Kcal E K V
10u:
melk 0,5l (half vol) 230 16 24,5 7,5
whey 1 scoop 120 22 3 2
appel 1 60 1 14 0
havermout 100g 363 13 62 7
vit c 1 gram

12u30:
brood 4 bh'en 249,6 6,84 48 3,36
cottage cheese 200g 178 22,4 4,6 7,8
ananas 150g 132 0 33 0


15u:
melk 0,5l (half vol) 230 16 24,5 7,5
havermout 100g 363 13 62 7

17u15:
aardappelen
groenten
vlees
multivit
vit c 1 gram

19u:
Clout (MAN) 1 scoop
trainen

21u:
melk 1l (half vol) 460 32 49 15
whey 1 scoop 120 22 3 2
Clout (MAN) 1 scoop

23u:
tonijn 200g 226 52 0 1
lijnzaadolie 1 eetlepel 108 0 0 12

Totaal: 2839,6 216,24 327,6 72,16
totaal: 2824,8 864,96 1310,4 649,44
Verdeling: 100% 30,6% 46,4% 23%


Zo, laat jullie gedachtengang de vrije loop :)
 
MonsterStrength zei:
Jawel, maar zoals je kan zien heb ik het gehalveerd naar 5 liter, grote stap in de goeie richting denk ik zelf? :D


10 liter!! als een normaal mens datzou drinken is hij paar dagen ziek. En dit doe je dan alle dagen.
 
Je dieet ziet er nu puik uit!
 
eduardjanssen zei:
:roflol: Dik, dikker en dikst. Dus wie is er het dikst openbaar het in deze thread :D.
Ik. Hands down. :(


Maar ik kan dus uit ervaring spreken: ga niet te ver met aankomen om sterker te worden. Jarenlang heb ik gebulkt tot ik rood zag (letterlijk) en kwam uiteindelijk op 140 kg uit. Toen was ik wel redelijk sterk, maar op 115-120 was ik ook al op hetzelfde niveau! De laatste 15 kilo hebben me dus bijna geen extra kracht opgeleverd, maar wel een hoop vet. Vet dat ik er nu met veel moeite af moet proberen te krijgen... Vroeger is dat wel eens gelukt (140 -> 100 in 18 maanden), maar op deze leeftijd gaat het allemaal stukken moeilijker. Dus laat het nooit zover komen. Shredded zijn is een nadeel bij PL, maar meer dan 20% vet is geheel onnodig EN ongezond.

Dus aan alle dikkertjes hier: volg het voorbeeld van ons aller leider, Monsterstrength!
 
Laatst bewerkt:
nieuwe dieet is al veel beter melkmuiltje :P
 
btw om 7u boef je gewoon een lepel whey ? :s ???
 
en wat is brood 4 bh'en
brood met 4 bh's ?
 
Back
Naar boven