Fitness Seller

MS Cuttin' ... The Story Goes On!

Bezoekers in dit topic

Gelukkig heeft Dries geen eierstokken.
 
dj_phreak zei:
Dus aan alle dikkertjes hier: volg het voorbeeld van ons aller leider, Monsterstrength!


Of juist niet ;) :D
 
olav zei:
Of juist niet ;) :D

Het valt me op dat olav zijn boodschappen erg vaak in sinistere, onheilspellende vragen formuleert. Of kan het wel eens anders zijn? :P
 
Nieuw schema ziet er al heel wat beter uit MS !

Alleen je middageten (12u30) lijkt me wat aan de weinige kant... 4 sneetjes brood met ananas en een potteke cottage cheese... Ok cutten is één ding, maar je moet wel nog genoeg energie binnenkrijgen hé... dit is misschien genoeg voor non-trainingdagen, maar als je 's avonds nog een stevig baarke wil trekken zou ik daar toch rap 8 sneden van maken, en liefst nog een pakske kippewit of een paar eitjes erbij... njam!
 
The Locust zei:
Nieuw schema ziet er al heel wat beter uit MS !

Alleen je middageten (12u30) lijkt me wat aan de weinige kant... 4 sneetjes brood met ananas en een potteke cottage cheese... Ok cutten is één ding, maar je moet wel nog genoeg energie binnenkrijgen hé... dit is misschien genoeg voor non-trainingdagen, maar als je 's avonds nog een stevig baarke wil trekken zou ik daar toch rap 8 sneden van maken, en liefst nog een pakske kippewit of een paar eitjes erbij... njam!
Dan wil jij niet weten wat ik eet :P
 
The Locust zei:
Nieuw schema ziet er al heel wat beter uit MS !

Alleen je middageten (12u30) lijkt me wat aan de weinige kant... 4 sneetjes brood met ananas en een potteke cottage cheese... Ok cutten is één ding, maar je moet wel nog genoeg energie binnenkrijgen hé... dit is misschien genoeg voor non-trainingdagen, maar als je 's avonds nog een stevig baarke wil trekken zou ik daar toch rap 8 sneden van maken, en liefst nog een pakske kippewit of een paar eitjes erbij... njam!
Onnodig, de baarkes trekken gaat vanzelf :D

roxxe zei:
btw om 7u boef je gewoon een lepel whey ? :s ???
Er staat toch melk bij ;) en wtf om 7u eet ik niet???

roxxe zei:
en wat is brood 4 bh'en
brood met 4 bh's ?
4 boterhammen
 
MonsterStrength zei:
Onnodig, de baarkes trekken gaat vanzelf :D

Hij zei: "Een stevig baarke trekken" ;)
Wat is dat vlaams toch schitterend af en toe :)
 
Ziet er al stukken beter uit:thumbs:.
Vanuit dit punt kun je het de komende weken mooi aanpassen.
Want het is nog niet perfect:D
 
Nog kleine aanpassing, gewoon voor de smaak: ipv tonijn op eigen sap en een eetlepel olie apart, eet ik nu een blik tonijn in olie, gemengd met wat grill saus (= nog extra 15 kcal ofzo :))
 
Over tonijn gesproken. Ik vraag me af hoe jullie dat binnen krijgen. Dat stinkt en is niet te eten!!
 
olav zei:
Over tonijn gesproken. Ik vraag me af hoe jullie dat binnen krijgen. Dat stinkt en is niet te eten!!


aaah, toch IEMAND die der 't zelfde over denkt als ekik !!!
 
Je moet het ff in de pan gooien met beetje olijfolie en peper!!!!
 
Tonijn in olie is veel beter dan in eigen sap, die is idd te droog, die krijg ik ook niet binnen :)
 
olav zei:
Over tonijn gesproken. Ik vraag me af hoe jullie dat binnen krijgen. Dat stinkt en is niet te eten!!

mengen met ajuin, knoflook, currypoeder, peper, stukjes tomaat, beetje ketchup en vetarme dressing, en je hebt heerlijk broodbeleg
 
hmmm Locust, je laat me watertanden :D
 
The Locust zei:
mengen met ajuin, knoflook, currypoeder, peper, stukjes tomaat, beetje ketchup en vetarme dressing, en je hebt heerlijk broodbeleg

Ah, deze moet ik onthouden.

Maar als ik vergiftigd ben weet ik je te vinden ;) :p
 
Back
Naar boven