AndroidHealthClinic

MS Cuttin' ... The Story Goes On!

Bezoekers in dit topic

Spike zo ga je nooit sterker worden als die 17 jarige gast die dubbel zo sterk is als jij ... je weet wel wie ik bedoel ... :D
 
dries, don't get me started want ik kan pijnlijkere steken geven dan datte :D
 
Be my guest, maar doe het in een ander topic dan (men log bv :D) ;)
 
mode =Offtopic

Bitchfight Bitchfight!!!! Can I look, can I, can I??
 
Kijk soort zoekt soort. Bitch fight en de Bitches staan weer vooraan! just like me :D :D

dus Spike wat voor steken kan jij geven, want dries heeft wel een punt.
4 jaar geleden ging je nog hard vooruit, nu doe je al 4 jaar hetzelfde als toen..
maar projecteer die gedachte op dries, ik herhaal alleen dries zijn woorden :p
 
nu doe ik al 4 jaar hetzelfde als toen ???

jij noemt een 240 squat, en 170kg bench en een 235kg deadlift hetzelfde als 4 jaar geleden?? **** man, mijn totaal is bijna 80kg gestegen ten opzichte van mijn vorig totaal op't BK, wat zit jij nou te lullen dat ik hetzelfde doe. lees eerst en denk eerst even na voor je bullshit begint te vertellen... jezus altijd 't zelfde ...
 
Iemand is op zijn kleine pik getrapt :P
 
@Deejay_Spike: wat waren jou stats van 4 jaar geleden? met welke gear? deed je toen ook al comp?
 
2 jaar geleden 225 - 130 - 205 met single poly dacht ik?
 
Je huidige dieet ziet er al stukken beter uit dan het eerste. Zo zal het vet er wel (snel) afgaan:)
 
Deejay_Spike zei:
ondertussen heb ik wedstrijd gehad! heb 3 pr's! ben dus toch blij :D

SQ : 190 (°°°), 200 (*°°), 205 (*°°)
BE : 130 (°°°), 137,5 (°°°), 142,5 (***)
DL : 185 (***), 185 (***), 185 (°°°)
Totaal : 527,5kg @ 91,8kg. mijn hoogste totaal op mijn laagste gewicht :D
Was 27april 2003 gepost door spike...
:P
 
Toch vind ik dat je niet heel veel sterker bent geworden spike... zeker je bench is wel vooruitgaan, maar dat komt ook door andere gear... daarintegen is je lichaamsgewicht nauwelijks verandert, dus zo slecht is het nog niet :)
 
Deejay_Spike zei:
nu doe ik al 4 jaar hetzelfde als toen ???

jij noemt een 240 squat, en 170kg bench en een 235kg deadlift hetzelfde als 4 jaar geleden?? **** man, mijn totaal is bijna 80kg gestegen ten opzichte van mijn vorig totaal op't BK, wat zit jij nou te lullen dat ik hetzelfde doe. lees eerst en denk eerst even na voor je bullshit begint te vertellen... jezus altijd 't zelfde ...

ik zei toch. dont shoot the messager.. Dries zei tegen mij dat je alleen sterker bent geworden omdat je meer ervaring hebt en betere kleding.
Dries zegt wel meer dingen over jou, hele avonden op de chat over je te klagen dat je hem niet bevredigd enzo..
Ik zou dat nooit zeggen, je weet toch dat ik aan jou kant sta.. redheads-united
 
Haha champ is back
 
:) vraag me af of alles bij elkaar het nog wel gezond maakt :)
 
nauwelijks sterker... ik doe nu reps met 200 kg, heb net 200kg box squat gedaan, deadlift doe ik 210 en heb nog over...

en ik ben afgezakt naar 90kg en minder...


yeah right amper sterker geworde... betere gear enkel ? HAH
wacht, dat anderen het eens proberen en zien of ze het dan ook zoveel beter doen!
 
Je moet niet gelijk zo fel reageren.. Maar als je kijkt over een bestek van 2 jaar vind ik niet dat je heel veel sterker bent geworden. wel aardig wat, en zeker gezien je lichaamsgewicht..alleen als je zou verzwaren zou je imho stukken sterker worden
Desondanks een goede prestatie! 80kg totaal erbij met een lager bw.!
.... je moet wel goed lezen spike voor je zo fel reageert.
Er stond bv OOK door andere gear, niet 'enkel' zoals jij intrepeteert.

Goed laten we deze thread niet verder vervuilen met de discussie over spike zijn prestaties.
 
tuurlijk tuurlijk, ik zoek ook geen excuses, maar jullie moeten het totaalplaatje zien ook. ik heb het heel druk met andere dingen buiten powerliften, in mijn opleiding al zeer veel (conditie)sport, heb 2 jobs, mijn studies. dus jah, ik kan niet alles op alles zetten in mijn sport, alleszins tijdens het gewoon jaar niet. gelukkig heb ik nu de zomermaanden om zeer veel progressie te doen. zou ik zwaarder zijn zou ik mss wel een boost krijgen, maar ik heb een job ook waar ik mij niet kan veroorloven van met een te zwaar lichaam rond te lopen, en zou later ook bij de brandweer gaan werken, dus jah.

maar goed, laten we niet verder off-topic gaan




on-topic : dries, ziet er véél beter uit, en veel geluk met het cutten !!!
 
:D.. deed je 2 jaar geleden dan niet eens setjes met die pussy weights :p
hahahaha LOL
Jomanda straalt mensen en water in via de radiogolven van de radio..
ik straal mensen in met motivatie door internet..

voel de motivatie :D
 
Back
Naar boven