XXL Nutrition

MS Cuttin' ... The Story Goes On! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jezus, wist niet dat het zo erg was. Tja, om top te zijn moet je afzien zeker?
Succes alvast, ben blij dat je er toch iets aan aant doen bent!


En idd, je mag al blij zijn als je op 90kg geraakt met 11-12% vet. Of je zou de eerste zijn die een perfect dieet heeft, wat ik erg betwijfel.

Ik blijf bij deze definitief van de melk af. Manman...
 
MonsterStrength zei:
Ik wil ook niet naar 6% miet :eek:

dat zeg ik ook niet, ik wilde maar hypothetisch een voorbeeld geven wacko. je hebt cutten en cutten volgens mij.
 
Wat verstaan jullie niet aan een minimum van 100kg ??? Iedereen zit hier te zeggen dat ik de 90 niet haal, maar dat staat ook nergens dat ik dat wil halen hé. Wil gewoon eens zien hoe ik eruit zie op 100kg, en begin ook wat in te zitten met men gezondheid. Minder dan 15% hoeft niet echt imo :)
 
Als je wat over je gezondheid inzit waarom dan zo'n lading verzadigd vet:)
 
GoHeavyLifter zei:
dat zeg ik ook niet, ik wilde maar hypothetisch een voorbeeld geven wacko. je hebt cutten en cutten volgens mij.

JA ik CUT ook niet vanuit het opzicht shredded te worden ... ik wil gewoon naar 15% gaan ongeveer uit gezondheids overwegingen, kun je niet echt cutten noemen hé
 
Ik zou wat meer vast voedsel gaan eten, dat is beter voor je darmen. Wat meer vlees en vis ofzo wat meer groenten ja die zijn nu eenmaal heel gezond.

Alleen melk moet je niet zien als een volwaardige maaltijd. Zou daarin toch iets minderen gewoon 's avond en 's morgens een glas ofzo misschien tussendoor. Maar beschouw het zeker niet als een maaltijd. Je hebt meer vast voedsel nodig.

Je wilt cutten maar niet te mager worden. Maar 200o call zakken is een hoop in 1 keer. Zou gewoon je voeding iets veranderen je koolhydraat inname omlaag en eiwitten omhoog en ja anders dan alleen melk en whey...

Je vind melk veel te lekker misschien, maar kan niet anders zeggen dat zo'n dieet werkelijk door geen 1 dietist als gezond zou worden beeschouwd.


Als een persoon normaal in 1 keer 2000 call zakt wordt dat ook niet beschouwd als gezond. Doe het stapje voor stapje. Als je in 1 keer die stap zo zet dan gaat jhe stofwisseling vertragen en dan zal je in het begin wat verliezen maar je eigen lichaam zet er dan ook een rem op.
 
MonsterStrength zei:
JA ik CUT ook niet vanuit het opzicht shredded te worden ... ik wil gewoon naar 15% gaan ongeveer uit gezondheids overwegingen, kun je niet echt cutten noemen hé

iedereen die cut wil toch zoveel mogelijk spiermassa behouden bij het vet verliezen. en op deze manier verlies je ook een pak spiermassa, das alles.
 
Hoezo eet jij 5000+ caloriën per dag? Je weegt rond de 109 en een VVM van 85?? dan zit je toch normaal al ver boven je dagelijkse behoefte (ook als die aangepast is op je training). Ik weeg 100 kg en zo te zien aan de foto's heb ik minder veel minder vet en ik eet maar 3500 caloriën. 5000+ cal. is voor probodybuilders die meer dan 125 kg. wegen en zeker een veel lagere vetpercentage hebben.

Als je gewoon normaal wat lager in je cal. zou zitten, dichter bij je daadwerkelijke behoefte, dan had je nu echt een stuk minder vet hoor. En je kracht had er vast niet onder geleden.
 
ben het met de meeste mensen eens... op 6 maaltijden eet je volgens dit schema 2x vast voedsel. terwijn het eerder het omgekeerde zou moeten zijn.

je eet bovendien veel te weinig vezels (belangrijk voor goede en gezonde darmtransit) en zoals anderen al aangehaald hebben, te veel verzadigde vetten.

als je dan toch PER SE melk wil blijven drinken, zou ik er toch aan denken van over te schakelen naar magere melk, en vet te vervangen door lijnzaad.

er is ook niets mis met ham of kipfilet of kalkoenfilet op je boterham. ook als ontbijt.

we zeggen u dat om u bestwil. laat die overtuiging eens varen dat ge kost wat kost bijna alleen op melk moet leven... we kraken niet aan u af, maar geef toe dat u dieet ni het beste is dat er is. als ge iets wil doen, en toch zoveel mogelijk spiermassa en spierkracht wilt behouden, doe het dan tenminste tegoei en luister naar evt suggesties van andere mensen die weten hoe ge een dieet doet.

en wat cardio zou mijns insziens zeker geen kwaad kunnen. als u trainingen lijden oner GPP, dan moet ge ni vragen hoe slecht u conditie en u workload is...
of 't zou moeten zijn dat ge cardio bedoelt met die 'extra workouts'

afijn, de wil om deraan te beginnen is er, en dat is zeker applaus waard! nu met wat help kunnen we een lean mean lifting machine van u maken! :D
 
Heb daarnet al een hele uitleg gegeven aan GHL hoe ik het ga aanpakken, maar met jullie tips erbij dus nog wat meer wijzigingen dan:

De melk: De 5 liter blijft voorlopig, en dat blijft nog week of 2 volle melk, dan half volle melk, de laatste weken mss dan ook verminderen naar 2 of 3 liter (1 liter per week weglaten), nog altijd half vol

De "maaltijd" van 15u veranderen van 1 liter volle melk naar een kom havermout, (met zo'n 300 ml melk?) en een stuk fruit.

De maaltijd van 23u veranderen van 1 liter volle melk naar een blik tonijn OF 5 eieren OF een bord gebakken aardappelen, de eerste twee met 0.5 liter melk, de laatste gewoon zo. + lepel lijnzaad olie

Ik wil ook nog ff toevoegen dat ik kort door de bocht was, het is zeker geen 3000kcla nu, maar zeker meer! Dus geen drop van 2000 kcal. Nog extra toevoeging is dat ik grotendeels aan 5000+ kcal kwam door 1 of 2 junk meals per dag, nu beperk ik me maar tot 1 per week, de zondag middag (net pizza gegeten :cool:)

Thx voor de tips,
MS
 
Purple zei:
Ik zou wat meer vast voedsel gaan eten, dat is beter voor je darmen. Wat meer vlees en vis ofzo wat meer groenten ja die zijn nu eenmaal heel gezond.

Alleen melk moet je niet zien als een volwaardige maaltijd. Zou daarin toch iets minderen gewoon 's avond en 's morgens een glas ofzo misschien tussendoor. Maar beschouw het zeker niet als een maaltijd. Je hebt meer vast voedsel nodig.

Je wilt cutten maar niet te mager worden. Maar 200o call zakken is een hoop in 1 keer. Zou gewoon je voeding iets veranderen je koolhydraat inname omlaag en eiwitten omhoog en ja anders dan alleen melk en whey...

Je vind melk veel te lekker misschien, maar kan niet anders zeggen dat zo'n dieet werkelijk door geen 1 dietist als gezond zou worden beeschouwd.


Als een persoon normaal in 1 keer 2000 call zakt wordt dat ook niet beschouwd als gezond. Doe het stapje voor stapje. Als je in 1 keer die stap zo zet dan gaat jhe stofwisseling vertragen en dan zal je in het begin wat verliezen maar je eigen lichaam zet er dan ook een rem op.
:thumbup:

Veel teveel melk.. ik heb sinds een tijd mijn melk/zuivel er ook uit gemikt en moet zeggen dat het me goed bevalt. Ik dronk eerst ook een paar l. melk/dag en at 1a2 bakken kwark/dag. Dit heb ik vervangen door meer kip/vis/ander vlees. Nu neem ik 2/3x per dag een 50gr eiwit shake (met water dus) met een goede lading havermout.

Resultaat is dat ik in kracht wat voorruit ben gegaan zelfs en ik in vet% paar kleine %tjes ben gedaald zonder echt te 'cutten'.

suc6!
 
Hehe denk je echt dat je sterker bent geworden van vlees inplaats van melk. Er zijn er zat die uberstrong worden op een melk-dieet.
 
De voeding moet veel gezonder worden en evenwichtiger. Vooral die melk is te veel. Met zo'n hoeveelheden haal je de 25 niet gezond.

De hoeveelheid verzadigde vetten die je neemt (dan zwijgen we nog maar over hoeveel je ervoor zal gehad hebben) vernietigen op lange termijn heel je lichaam.

En wat me vooral opvalt is dat er weinig tot geen vlees aan te pas komt.

Je koolhydraten zijn laag, eiwitten zijn laag en vetten zijn superhoog. De verhouding is niet echt goed. Als je nog maar de helft van je vetten verlaagd zou het er al veel beter uitzien en het kan nooit ten koste van je kracht zijn.

Fruit en groenten zijn mss ook geen slecht idee, want zou niet weten waar je nu je vitaminen haalt.

Als ik van jou was zou ik terug naar een 90-95kg gaan, want je bent niet goed bezig. Vergeet niet dat je nog maar 17 ben ook.

Je gezondheid mag niet ten koste van je presties gaan.
 
Laatst bewerkt:
Mwa ik denk dat je sterk overdrijft. Die 4L melk is zoveel nog niet.
 
Ik moet Olav helaas grotendeels gelijk geven. Je manier van eten is ongezond kerel, en ook naar training en prestaties toe is het verre van optimaal denk ik. Er zijn lekkerdere, efficiëntere, en gezondere alternatieven te bedenken om je squat te verhogen.
 
Melkeiwit bestaat voor ik geloof 20% uit whey is pluspunt, melkeiwit bestaat dus voor 80% uit casseine is pluspunt en in melk zitten verzadigde vetten die houden je testosteron hoog is wederom een pluspunt.

Kortom melk is uber!
 
eduardjanssen zei:
Melkeiwit bestaat voor ik geloof 20% uit whey is pluspunt, melkeiwit bestaat dus voor 80% uit casseine is pluspunt en in melk zitten verzadigde vetten die houden je testosteron hoog is wederom een pluspunt.

Kortom melk is uber!

Maar om er nou liters van per dag te drinken, dag in dag uit is een beetje .. :rolleyes:
 
eduardjanssen zei:
Melkeiwit bestaat voor ik geloof 20% uit whey is pluspunt, melkeiwit bestaat dus voor 80% uit casseine is pluspunt en in melk zitten verzadigde vetten die houden je testosteron hoog is wederom een pluspunt.

Kortom melk is uber!
Ja een klein beetje verzadigd vet:D anders kunnen we allemaal wel naar de Mac...
 
Cholesterol heeft een rechtstreekse invloed op je test nivo ... :D
 
(Soulfly) zei:
Ja een klein beetje verzadigd vet:D anders kunnen we allemaal wel naar de Mac...


Man gewoon meer rukken en coïtusen dan komt alles goed joh.
 
Back
Naar boven