AndroidHealthClinic

msn hacken/kraken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
heey
vraag me niet waarom maar iedereen wil wel eens iemand msn kun je hacken/kraken. nu heb ik ook een persoon die er echt om vraagt.
kan iemand mij uitleggen hoe je dat doet?
leg het dan zo uit dan ook iedereen het snapt ( ook mensen die weinig pc verstand hebben)

alvast bedankt
 
met de huidige msn valt weinig te hacken, ik zou zeggen los het fysiek op..!
 
Inderdaad, ros 'm eens flink op zijn porem dat luistert hij wel naar je!
 
eum... msn cracken kan niet , netpassport is iets anders :devil: :evilnana:
 
simpel als je tenminsten genoeg info over die gene hebt

gewoon wachtwoord, geheime vraag beantwoorden en klaaaar!!
 
hardcorebuilder zei:
msn/ hotmail bedoel ik dan he

tja als je nog niet weet dat je moet aanmelden met NET passport ...dan ga het nog lang duren voor het je ga lukken .

en wrm ga je het gewoon nie opzoeken ...via google ,ff hotmail cracken of hacken typen
 
Note : Please use the program wisely. :lol:
 
ExTreeM zei:
tja als je nog niet weet dat je moet aanmelden met NET passport ...dan ga het nog lang duren voor het je ga lukken .

en wrm ga je het gewoon nie opzoeken ...via google ,ff hotmail cracken of hacken typen
heb ik gedaan maar dan krijg ik van die onzin van bijv dat je hun je eigen mail adrss en je wachtwoord en het mail adres van de persoon die je wilt hacken moet versturen en dan hun hem hacken. heel raar allemaal en onbetrouwbaar
 
ExTreeM zei:
tja als je nog niet weet dat je moet aanmelden met NET passport ...dan ga het nog lang duren voor het je ga lukken .

en wrm ga je het gewoon nie opzoeken ...via google ,ff hotmail cracken of hacken typen
maar ik weet wel hoe je moet aanmelden met net passport hor ;)
maar zijn er nog mensen hier die weten hoe het moet??
 
het kon vroeger altijd wel met hotmail hacker gold

maar dan moest hij wel eerst een .exe bestandje accepteren en openen
daarna kan je hem offline gooien en als hij vervolgens ze w8 weer intypt zie je precies wat hij intypt dus ook z'n w8woord :D
Dit werkte vroeger goed toen de mensen nog goedgelovig waren
Maar tegenwoordig is niemand meer zo stom een .exe file te accepteren en te openen
 
Vroeger, toen internet nog niet zo ingeburgerd was en mensen van haar nog pluim wisten, kon je gewoon een simpel html documentje maken met dezelfde broncode, interface als de beginpagina van hotmail, met het enkele verschil dat je er een javascriptje inzette waardoor het paswoord naar jou gezonden werd als er op de login knop geduwd werd
Je moest dan gewoon zorgen dat de betreffende persoon erin trapte en via die pagina ging inloggen...

We zijn toch allemaal een beetje deugniet geweest :D

Maar om op de vraag van de TS te antwoorden, laat het gewoon zo, je kan iemand op andere manieren veel beter in z'n zak zetten.
 
Stuur een mailtje naar passwd_retr@hotmail.com met daarin het emailadres dat jezelf gebruikt en het wachtwoord daarvoor. Ook stuur natuurlijk adres dat je wilt hacken.

Bovenstaande zorgt ervoor dat hotmail denkt dat jij je wachtwoord opnieuw aanvraagt en zal je daarom het wachtwoord van je slachtoffer opsturen... ;)
 
CoD zei:
Stuur een mailtje naar passwd_retr@hotmail.com met daarin het emailadres dat jezelf gebruikt en het wachtwoord daarvoor. Ook stuur natuurlijk adres dat je wilt hacken.


JA dit werkt echt , probeer maar eens. dit was een fout in de servers van hotmail
 
CoD zei:
Stuur een mailtje naar passwd_retr@hotmail.com met daarin het emailadres dat jezelf gebruikt en het wachtwoord daarvoor. Ook stuur natuurlijk adres dat je wilt hacken.

Bovenstaande zorgt ervoor dat hotmail denkt dat jij je wachtwoord opnieuw aanvraagt en zal je daarom het wachtwoord van je slachtoffer opsturen... ;)


hmmm waarom vertrouw ik dit nu niet?? :D
 
Dus je stuurt je wachtwoord en dan stuurt het jou wachtwoord weer opnieuw op omdat jij het vergeten bent. Nee oke!
 
okee ik kan het in ieder geval proberen, :) maar hoe moet ik mijn eigen mail adres, wachtwoord en ander mail adres neerzetten dan??
onder elkaar?
naast elkaar?
of maakt dat geen hol uit?

geef eens een voorbeeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven