XXL Nutrition

Msn pakt geen xp ???

Bezoekers in dit topic

Dwighttt

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
1.061
Waardering
13
Nou heb lekker me pc vanochtend in elkaar gezet en alles geinstaleerd maar nu wil ik msn zetten erop krijg ik steeds een errror dat het niet op Xp met sp2 wil instaleren ofzo :S


HELP!!!!
 
geef is screen van de error
 
Dit programma pakt ook het msn protocol, is sneller en kleiner en kan dus ook vele andere protocollen van chatten aan. Er is dacht ik ook een pro versie die je je helemaal legaal ff zal moeten zoeken. Neem niet die pro crack van bijna een mb uit de nieuwsgroepen nu. Dat is zeker een trojan, had er veel last van dat weer van mijn pc te krijgen. Dit is de gratis versie. Geen idee of het werkt. Dat ligt niet aan het prog maar aan het kwaadwillende .exe wat de crack is.
http://www.download.com/Trillian/3000-2150_4-10047473.html
 
Welke msn heb je? Alles van voor de Live werkt ondertussen niet meer nl
 
ik denk dat je iets fout doet, lijkt mij onwaarschijnlijk dat het niet werkt en anders zet je er gewoon sp3 op, daar werkt het zeker.
 
ja ik vind het allemaal ook raar krijg steeds een melding dat het niet op xp sp2 en lager kan worden geinstaleerd :S

Maar kan je sp3 gewoon dowloaden? zoja waar? ik had het gister wel geprobeerd maar ik kon alleen een overvieuw vinden.

BTW mijn xp zit ook op 2andere pc's in het huis hier:P dus valt niet precies onder legitiem dus weet niet of dat iets ermee te maken kan hebben
 
windows live messenger 8.1 op windows media center (xp pro, sp2)
werkt prima
 
Probeer anders eens de portable versie hé. Moet je niets voor installeren.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb je geen vista versie gedownload ofzo?
 
weet iemand waar ik sp3 kan dowloaden ?

want mischien pakt ie het dan wel
 
ga naar: [Link niet meer beschikbaar]

en daar zou hij toch moeten tussenstaan.
 
Weet je zeker dat je het goed gelezen hebt?
Want de melding die je bedoelt zegt normaal dat je juist minimaal sp2 nodig hebt om MSN te kunnen installeren.

Je kan controleren welke versie je hebt door op start --> uitvoeren --> en dan tik je winver en dan zie je welke je hebt.
 
Ik heb er vanmorgen ook last van gehad, was ook zo weer opgelost.

denk storing of zoiets.
 
Laat maar kan een slotje op het is gelukt heb gewoon een Sp3 gedownload en dan lukt het oppens wel:)
 
Back
Naar boven