MuscleMeat

MSN probleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.561
Waardering
0
Als je meerdere hotmailadressen heb en je meldt je dus met verschillende emails aan voor msn, dan onthoudt hij die verschillende emailadressen. Dus als je dan aanmeldt, geeft ie een lijstje met die adressen, weet iemand hoe je dat wist??
Tevens heeft die k*t msn ook een wachtwoord van een van de e-mails opgeslagen, je hoeft dus alleen maar aanmelden als ...@hotmail.com aan te klikken.
 
Dan moet je ff de betreffende cookies van je pc afgooien...
 
Zit in de autoaanvul lijst van iex meen ik. Dus ff naar Extra, internetopties en dan tabblad inhoud geloof ik. En die die dan wissen.
 
Dat helpt ook niet :(
 
Hm, ja ik ken je probleem :D als je bij iemand hebt zitten kloten met een apart msn adres, en dat figuur die je hebt zitten stangen komt daar ook wel eens thuis.

Maar ik meen toch dat die in oude msn versies werkte..
Ik hoop dat ik 1,2,3 nog ff iets kan vinden erover.
 
Configuratiescherm, Systeembeheer, Lokaal beveiligingsbeleid, Lokaal beleid dan Beveiligingsopties. En dan 'Netwerktoegang: opslag van referenties, die moet je wijzigen. Als je dan nieuwe useraccount hebt en dat wijzigt dan slaatie ze niet meer op. Maar verder kan ik zo snel niet vinden hoe je de oude lijst dan kan deleten. :(
 
Oei ik wordt haast irri.

Bij config scherm en dan gebruikers account, dan eigen account aanklikken en dan netwerkwachtwoorden ofzo beheren, daar kan je ze verwijderen. Alleen als ik op verwijderen klik gebeurt er bij mij niks :(

Schiet niet op zo... Zal wel ergens in het register staan misschien, ik zal zo nog eens kijken.
 
Heb ik allemaal al geprobeerd, maar het werkt niet :(. ik zal idd eens ff in de register kijken. Thnx
 
delete de msn uit software-tab en installeer hem dan opnieuw.

probleem opgelost......andere oplossingen zullen langer duurder, odmat je die eerst moet zoeken.
 
Allang geprobeert fer, hij onthoud de instellingen.
 
Weet je dat zeker fer?

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat djnrg ook winxp heeft, en dan weet ik niet of het werkt. Ik zal van de week nog s kijken.

tnx iig.
 
Originally posted by DJNRG83
Allang geprobeert fer, hij onthoud de instellingen.

Ja onder win9x werkt dit wel dacht ik.

Maar onder xp weet ik het niet, maar kennelijk niet dus.

Edit: Ik kon trouwens in het register niet direct iets vinden :(
 
Jah ik heb winxp.
thnx microSCHOFT!!
 
ik heb Win ME (9X dus), daar zit het verschil.
 
- MSN verwijderen via Add/Remove programs
- Start --> Run --> Regedit
- Verwijder: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger
- Verwijder: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MSNMessenger
- Reboot en herinstalleren

Anders ff opnieuw formateren. :p
 
Ik ga flippen!
Alle reg keys verwijderd die ook maar met MSN te maken hebben,
MSN eraf gegooid, gereboot, MSN geinstalleerd. EN nog onthoud ie de instellingen! :mad:

FORMAT C: D: E: F: G: H: I: J: K: L: M: N: O: P: Q: R: S: T: U: V: W: /q/y

grrrr
 
www.redhat.com ???

KDE als desktopomgeving, Mozilla als browser en kMSN als alternatief voor MSNvan M$.
 
Back
Naar boven