AndroidHealthClinic

Mt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Heren,

Ik mag weer bijna kuren.
Begrijp me niet verkeerd maar ik heb dit keer geen zin om te prikken en wil het dus bij orals houden.
Methyl tren, 2 tot 4mg per dag.

Voor hoeveel wk zou ik het kunnen nemen?
Hoe zou de nakuur er uit moeten zien?
Hcg toevoegen?

Ik heb nog aroxifen en tamoxifen liggen.

Bedankt
 
de nieuwe batch mt is 5mg per cap
wk1-4 5mg p/d
wk5-7 1 cap arofix
 
Je kan ook inject MT nemen

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 11:14 ----------

Verkeerd gelezen haha
 
Heeft er iemand ervaring hoe lang of ?(time off) Als je nu dat kuurtje doet van redbull doet is 7 weken op dan voldoende? Lijkt me niet.
 
Laatst bewerkt:
3wk aroxifen? Hcg? 5mg, gaat me lever dat wel trekken?
Zie mail redbull
 
Kan me niet voorstellen dat de doseringen van het CC merk kloppen/gelijk staan aan de MT die in de US verkrijgbaar is. Daar heb je GP en die gaan in mcg. Daar praten ze ook in doseringen van 500mcg p/dag en 750mcg is al veel. Als je dan zegt dat je aan de 5mg gaat dan verklaren ze je voor gek. Dus of de een is onwijs ondergedoseerd of de ander is zwaar overgedoseerd.
 
5mg is echt overdreven veel. Op amerikaanse board gaan ze tot hooguit 1mg, en dat is al veel, terwijl ze daar normaal gesproken juist wat makkelijker zijn met hoger doseren.

Maar van de andere kant, ik heb het drie weken gebruikt op 2mg en erna mijn leverwaardes laten testen, die waren zeker niet slecht. Had het dus langer kunnen gebruiken of zelfs verhogen.
 
Dan ga je je toch afvragen of het ook echt 2mg per capsule is he?

Stukje van het profiel op steroid.com:

Id probably rate it on around the same level as taking very high doses of halotestin or methyltestosterone. And Id probably recommend that people keep doses of this product very low, much lower than recommended doses typical of the other 2 compounds I just mentioned (i.e. 500-750mcgs/day, for not much longer than 3-4 weeks). I have had the good fortune to discuss this product with the owner of an Underground Lab, and he had given out several samples of this stuff to athletes he knew, and they all kept records and got regular bloodwork done. People who were in the 2mg/day range developed highly elevated liver enzymes and Jaundice (yellowing of the eyes and skin). They all recovered, and through trial and error, a 500-750mcg dose was found to be (*relatively) safe, and (*roughly) as effective as 150-225mgs of Trenbolone Acetate
 
Dat kun je inderdaad nooit weten, alleen door te testen. Maar zijn meerdere mensen hier op het forum die 2 tot zelfs 4mg hebben genomen en allemaal geen bijzondere bijwerkingen. Dan zijn de bijwerkingen die mensen beweren overdreven OF het is ondergedoseerd.
 
Ik ga voor het laatste ;)
 
Kijk ook eens wat die gasten nemen aan test of iets dergelijks.
Soort gelijk is laatst ook al voorbij gekomen over doseringen.
Die Amerikanen zitten elkaar ook al voor gek te verklaren bij 1gr test.
En hier zijn dat bijna standaard doseringen voor gasten met een 3e kuur of met een flink gewicht.

En dan, al zou er meer op het etiket staan dan dat erin zit, doseer je iig niet over... Toch..?
 
Nee maar dat zegt maar weer genoeg over het merk. Volgens mij een redelijk "nieuw" merk waar nog niet veel van is gebruikt en men neemt meteen 5mg van een van de gevaarlijkste AAS die er is. Dit terwijl er overal van de daken wordt geschreeuwd dat de gebruikte doseringen in mcg zijn en dus niet 10x hoger, snap je? Dan vraag ik me af of de gebruikers uberhaupt wel hebben rondgezocht hoe dit zit. Het is niets voor niets nooit op de markt gebracht door zijn toxiciteit.

En met de gedachte "dan doseer je iig niet over" neem ik geen genoegen, lijkt me altijd wel prettig om te weten (tot op zekere hoogte) wat je inneemt.
 
Kijk ook eens wat die gasten nemen aan test of iets dergelijks.
Soort gelijk is laatst ook al voorbij gekomen over doseringen.
Die Amerikanen zitten elkaar ook al voor gek te verklaren bij 1gr test.
En hier zijn dat bijna standaard doseringen voor gasten met een 3e kuur of met een flink gewicht.

En dan, al zou er meer op het etiket staan dan dat erin zit, doseer je iig niet over... Toch..?

denk dat dat meer zegt over die 'gasten' dan over die amerikanen :)
uiteindelijk heeft t geen ****ing nut om 1gr test te zetten als je niet de juiste portie genen hebt.. :)
 
Nee maar dat zegt maar weer genoeg over het merk. Volgens mij een redelijk "nieuw" merk waar nog niet veel van is gebruikt en men neemt meteen 5mg van een van de gevaarlijkste AAS die er is. Dit terwijl er overal van de daken wordt geschreeuwd dat de gebruikte doseringen in mcg zijn en dus niet 10x hoger, snap je? Dan vraag ik me af of de gebruikers uberhaupt wel hebben rondgezocht hoe dit zit. Het is niets voor niets nooit op de markt gebracht door zijn toxiciteit.

En met de gedachte "dan doseer je iig niet over" neem ik geen genoegen, lijkt me altijd wel prettig om te weten (tot op zekere hoogte) wat je inneemt.

Tja, toch vraag ik me echt af waarom de toxiciteit zo'n hot topic is.
Hou me ten goede, maar er zijn zoveel logs en gasten die je hoort over 800mg tren en of winny erbij stacken. Logjes over 50mg winny voor x aantal weken en dan gaan mensen lopen huilen over 5mg voor 4 weekjes.

Tis net een beetje het verhaal dat mensen op mijn werk mij de les lopen te lezen over dat AAS gebruik slecht is en zelf snuiven en zuipen ze het hele weekend erop los.

Tuurlijk, MT is schadelijk, maar gaan mensen ineens eerder dood of naar de klote als ze 4 weekjes 5mg nemen als van 50mg winny met tren voor 8 weken?

Ik snap de verhalen wel en jou ook, maar toch vind ik het persoonlijk een beetje overrated om zo de alarmbel te rinkelen over de grote gevaarlijke toxiciteit.
En ja, ik neem het ook gewoon op 5mg, en niet langer dan 4 weekjes. En ik ga me niet volproppen met leverreinigers, want dat doe ik bij 20 weken tren op 600/800mg ook niet.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 18:48 ----------

denk dat dat meer zegt over die 'gasten' dan over die amerikanen :)
uiteindelijk heeft t geen ****ing nut om 1gr test te zetten als je niet de juiste portie genen hebt.. :)

Klopt, maar ik bedoel het alleen om aan te geven dat de Amerikanen qua dosering toch best veel verschillen met de Nederlandse gebruikers.
Hier lijken we gewoon sneller dikke doseringen en combi's erin te gooien.
Misschien beter dat ze zo voorzichtig zijn met alles, maar ze vinden veel dingen al heeeel snel te hoog ;)
 
Tja, toch vraag ik me echt af waarom de toxiciteit zo'n hot topic is.
Hou me ten goede, maar er zijn zoveel logs en gasten die je hoort over 800mg tren en of winny erbij stacken. Logjes over 50mg winny voor x aantal weken en dan gaan mensen lopen huilen over 5mg voor 4 weekjes.

Tis net een beetje het verhaal dat mensen op mijn werk mij de les lopen te lezen over dat AAS gebruik slecht is en zelf snuiven en zuipen ze het hele weekend erop los.

Tuurlijk, MT is schadelijk, maar gaan mensen ineens eerder dood of naar de klote als ze 4 weekjes 5mg nemen als van 50mg winny met tren voor 8 weken?

Ik snap de verhalen wel en jou ook, maar toch vind ik het persoonlijk een beetje overrated om zo de alarmbel te rinkelen over de grote gevaarlijke toxiciteit.
En ja, ik neem het ook gewoon op 5mg, en niet langer dan 4 weekjes. En ik ga me niet volproppen met leverreinigers, want dat doe ik bij 20 weken tren op 600/800mg ook niet.

De reden waarom het toxiciteit verhaal groter is dan anders komt doordat de oorspronkelijke fabrikant het niet heeft uitgebracht voor die reden. Andere hoog hepatoxische orals als Anadrol zijn wel gewoon uitgebracht omdat het daar kennelijk nog aanvaarbaar was. Meen dat MT ooit was getest om kankercellen te bestrijden.
 
Leuk spul he :P
 
We gaan mee maken hoe het loopt, had van winny al aardige koppijn. Fijn is wel dat je gelijk kan stoppen als je dat wilt.

Zal wel logje bijhouden als t zover is, bijna ;-)
 
Wat zijn je verwachtingen of je doel?
 
Eerst caps van 2mg, nu al 5mg terwijl in het buitenland de dosering max 1mg is en ook goede resultaten behaald worden. Dan stel ik mij toch vragen over de zuiverheid...
 
Eerst caps van 2mg, nu al 5mg terwijl in het buitenland de dosering max 1mg is en ook goede resultaten behaald worden. Dan stel ik mij toch vragen over de zuiverheid...

Ik heb laatst een log gelezen op een engels of amerikaans board en daar is een gebruiker ook tot 5mg gegaan. Zijn wel mensen die het doen maar misschien zijn ze de meeste daar wat voorzichtiger, ik dacht eerst namelijk juist dat ze daar wat makkelijker met de doseringen waren.
 
Back
Naar boven