XXL Nutrition

Muay Thai J: the comeback! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
3.866
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Jiepz m'n liefste ijzervretertjes!

Ik weet niet of jullie het gemerkt hebben, maar ik ben een hele tijd off geweest zowel op DBB als op trainingsvlak... De zomer had teveel verleidingen (feestjes, drank, weinig slapen,...) waardoor ik m'n training telkens uitstelde onder het motto "ach ik begin volgende week wel weer terug hardcore te trainen maar nu mezelf nog even lamzuipen tot 6u 's morgens".
Jammergenoeg heb ik dit 2 a 3 maand volgehouden zodat dit een enorme tol heeft gehad op m'n fysiek (deuh!).

M'n huidige (rampzalige) stats zijn:

1m77 @ 65 kg @ 8%

Eén ding staat vast... na m'n eerste training vandaag hou ik weer van het geluid van ijzer en de geur van zweet! En ik ga er weer 100% voor gaan!

Dit is het trainingsschema dat ik ga gebruiken:

D1: isolatiedag armen (na 2 compounds): flat bench press 3 sets, BOR's 3 sets, close grip bp 2 sets, dumbbell curls 2 sets, dips 2 sets, curled barbell curls 2 sets, triceps pushdown 2 sets

D2: squat 6 sets, deadlift 5 sets, calve raises 2 sets

D3: rust

D4:
rust

D5: incline BP 2 sets, flat BP 5 sets intensief, shoulder press 3 sets, bent over raise 2 sets, dips 3 sets

D6: squat 4 sets, deadlift 5 sets, wide grip chins behind the neck 3 sets, BOR’s 3 sets

D7: rust

Een voedingsschema heb ik voorlopig niet... ik ga me eerst gewoon volproppen met zoveel mogelijk - uiteraard suikerarme - voeding verspreid over minstens 6 keer per dag.


Deze log ga ik bijhouden tot ik weer min of meer op m'n oude niveau zit...
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het bro lees de inleiding van mijn log maar.

Maargoed de zomer is voorbij dus het is nu tijd om voor te bereiden voor volgende zomer. We hebben nog 10 maanden de tijd ;).

Over je voedingsschema die je niet hebt; probeer wel je eiwitten hoog te houden he, helemaal een ecto als jij, bij elke maaltijd gewoon je eiwitten, dan komt het goed.

succes ik hou je log in de gaten!
 
Succes,

gewoon bulken voor dood, zoals ik!
over eten gesproken: ik ga nu bunkeren :wave:
 
Keep up the good work. Gas geven nu. Je weet waarvoor je het doet.
 
eeh daar is de ****ing pimp van belgie weer :) suc6
 
hehe thx mensen, I'll keep you posted
 
Sucess kerel .. doorbuffelen ! je hebt zeker goede motivatie als ik die fotothread zo bekijk!
 
Good luck en je zal zo weer op je oude niveau zijn hoor! :cool:
 
J'tje :eek: watskeburt?!

maar weer hard aan de slag he! :)
Kanniet dat ik meer weeg dan jou :D

Succes mop, komt wel goed :thumbs:
 
Good luck :) en nu KNALLEN!
 
Training gisteren was ik vergeten te posten... ik wou het op't gemak gedaan gewoon om die stramme spieren weer wat los te gooien maar de 'lichte gewichtjes' hebben ervoor gezorgd dat ik vandaag zo stijf als een plank ben. Lekker gevoel ;) Volgende keer lichtjes verhogen kwestie van zeker niets te forceren.

Ma 03/09:

Flat bench press:
10 x 65
8 x 70
8 x 70

BOR:
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Close grip BP:
8 x 50
8 x 50

Dumbbell curls (per arm en rechtstaand):
8 x 12
8 x 12

Dips:
8 x body weight
8 x body weight

Curled barbell curls (rechtstaand):
8 x 28
8 x 28

Triceps pushdown:
8 x 26
8 x 26
 
Training vandaag, zelfde verhaal... in de eerste plaats die spieren loskrijgen en niets forceren. Al moet ik zeggen dat ik het lastig had om de trap op te gaan hiernet :D

Di 04/09:

Squat (tussen "parallel" en "ass to the grass"):
8 x 70
8 x 70
6 x 75
6 x 75
4 x 80
4 x 80

Deadlift:
10 x 70
10 x 70
8 x 75
8 x 75

Calve raises (met twee dumbbells in m'n handen en op een plank van 3 cm dik; gewicht per dumbbell):
8 x 12
8 x 12
10 x 12
 
Back
Naar boven