Fitness Seller

Muay Thai J: the damage... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
3.866
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
3 maand niet op m'n voeding gelet
3 maand niet getraind
3 maand te weinig gerust
3 maand liters alcohol gezopen

...

Dit is de schade :sad: ik wist echt niet dat het zo snel achteruit kon gaan :o:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom ik dit post?
- Om jullie te motiveren om te blijven knallen! Want je valt sneller terug dan je denkt...
- Voor mezelf opdat ik op dagen waarop ik gn zin heb om te trainen of gezond te eten naar deze link kan gaan...

Onder het motto: "beter te laat dan nooit" ga ik er vanaf deze maand weer superhard tegenaangaan! Vandaar dat ik ook een log heb gestart... de link is hieronder:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/muay-thai-j-the-comeback-127575/#post2174068

Het gaat een lange en pijnlijke weg worden vol frustraties... maar verdorie tegen volgende zomer sta ik buffer en rippeder dan ooit!

Grtz, MTJ.
 
ja zo gaat dat, helemaal ecto's als wij vallen keihard terug, het is hard werken om je gains te behouden, laat staan winst pakken...

maargoed ik ben er van overtuigd dat je in no time weer op niveau bent, thank god voor spiergeheugen!

kwestie van je voeding weer omhoog gooien en knallen!

succes
 
Wow, inderdaad véél verloren.

Succes met de opbouw terug!
 
ja zo gaat dat, helemaal ecto's als wij vallen keihard terug, het is hard werken om je gains te behouden, laat staan winst pakken...

maargoed ik ben er van overtuigd dat je in no time weer op niveau bent, thank god voor spiergeheugen!

kwestie van je voeding weer omhoog gooien en knallen!

succes

Idd... maar gelukkig leer ik hier m'n lessen uit!
Liever keihard afzien en beperkte gains hebben dan niets doen en keihard terugvallen.

**** it dit gaat mij niet meer overkomen! :thumbs:
 
juist, je bent zo weer terug bij waar je was! maar doe er wel snel iets aan, want dit is idd wel een verschil voor 3 maanden
 
So inderdaad is echt snel gegaan. Suc6 iig met de comeback and remember failure is not an option
 
thx bro's... ik ga m'n best doen om m'n log zoveel mogelijk te updaten
 
jammer.. knallen en kerel.. ook ff freten :D
 
trouwens, mooie foto is dat van mark walhberg op je achtergrond, die had ik ook een tijd als wallpaper staan op m'n computer.

echt een fysiek waar de k*tjes nat van worden is dat!
 
Vind het ook wel een heel pak hoor. :eek:
 
hmm... 1 dikke maand keihard trainen, gezond vreten en de alcohol laten voor wat het is en je zit terug op je oude niveau ;)

succes nog :)
 
Potverdomme man, je hebt k*tgenen voor zowat elke spiergroep, maar wel een Arnold-chest. Bij mij is het net andersom. Je oude niveau heb je btw zo terug, don't worry.
 
hoeveel kg ben je kwijt man, damn als ik die zie ga ik nooit stoppen :)
 
Ja wel Ahnuld aanleg voor je borst :D Zit er zo weer aan gozer, nu beeschten grrrr :mad:
 
@ flexx123: een 7-tal kg

@ de rest: thx, ik ga zowiezo weer superhard knallen!
 
kerel zelfs je uber brute chest is weg! maarja 1 maand knallen en je staat er weer top bij! Succces kerel! Goed dat je er weer bent!
 
Balen man!

Vanwaar die 3 magere maanden, als ik vragen mag? Ik heb ook weleens van die periodes, maar die duren gelukkig nooit langer dan een week of 3 a 4.

I.i.g. succes met het herstel en ach, met zo'n borst mag je niet klagen. :cool:
 
trouwens, mooie foto is dat van mark walhberg op je achtergrond, die had ik ook een tijd als wallpaper staan op m'n computer.

echt een fysiek waar de k*tjes nat van worden is dat!

yup... die fysiek is dan ook m'n einddoel ;)
 
Komt goed, ik ben zelf 15 kg afgevallen dus het kan altijd erger ;).

Good luck!
 
Back
Naar boven