Fitness Seller

Muay Thai J: the damage... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Balen man!

Vanwaar die 3 magere maanden, als ik vragen mag? Ik heb ook weleens van die periodes, maar die duren gelukkig nooit langer dan een week of 3 a 4.

I.i.g. succes met het herstel en ach, met zo'n borst mag je niet klagen. :cool:

Ik had de smaak van uitgaan en zuipen weer ff te pakken... en had telkens iets van "pfff ik begin volgende week wel terug te trainen, laat ik er nu gewoon even lekker van genieten" en voor ik het wist was ik 3 maand verder :(

Maarreuh... nooit meer!
 
kom op! spieren hebben geheugen, succes met de wederopbouw ouwe!
 
back to the gym .. fast ! ;)

denk dat je idd snel weer op je oude fysiek zult zitten. kwestie van enkele maandjes hooguit.

suc6 en laat ons snel weer die super chest zien :cool:
 
Zonde, gelukkig bestaat spiergeheugen!!!!
 
Vind eigenlijk dat het nog goed meevalt op het zicht.
Zolang het die drie maanden feesten maar waard was.
Succes met: The Comeback!
 
Ik vind het nogal straf, zoveel kwijt raken op 2 a 3 maanden, must have been one hell of a party :p
Soit, you've seen the light and went back to the gym ... happy training ;)
 
Ik zou zeggen: de beuk erin en het komt weer goed ;)
Dit moet je ook motiveren volgens mij om nu nog harder te trainen.
 
Waarom ik dit post?
- Om jullie te motiveren om te blijven knallen! Want je valt sneller terug dan je denkt...
- Voor mezelf opdat ik op dagen waarop ik gn zin heb om te trainen of gezond te eten naar deze link kan gaan...

hoeveel kg ben je kwijt man, damn als ik die zie ga ik nooit stoppen :)

Dat eerste lukt al :D Veel succes met het tweede :)
 
jezus, ik wist niet dat je in 3 maand zoveel kon verliezen,vervloek die alcohol , ga weer vreten en loop zo snel mogelijk terug naar de gym!
 
Succes MTJ! Ik vind het zelf ook moeilijk om motivated te blijven als je niet zo snel meer vooruit gaat.
 
Ik had de smaak van uitgaan en zuipen weer ff te pakken... en had telkens iets van "pfff ik begin volgende week wel terug te trainen, laat ik er nu gewoon even lekker van genieten" en voor ik het wist was ik 3 maand verder :(

Maarreuh... nooit meer!

Heel herkenbaar! Maargoed, aan de ene kant is de zomer er gewoon voor om lekker te feesten. :) Je moet maar zo denken dat je, met al de kennis die je hebt, je zo weer op je oude niveau bent. De winter is ideaal om weer helemaal te gaan knallen! Het is effe moeilijk om uit 't alcohol/feest ritme te komen, maar als je er eenmaal uit bent, zul je het niet missen.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even "schrok" toen ik die foto's zag... Zeker op achteruit gegaan, en foto's liegen niet! Hopelijk zien we over een maand of 2 weer een positieve veranderings foto van je. ;)

Succes!
 

ik zou hierop kunnen reageren door een grapje te maken over jouw uiterlijk, maar dat is te makkelijk ;)

maareuh zoals Ahnuld zei: "I'll be back!" ... don't worry
 
zo,dat zijn heel wat kilo's zo te zien ,klote voor je.Troost je ,ik heb het ook aan de hand gehad,8kg kwijt ,ook door zuipen en stress zo.... Nu maar knallen met die gewichten ,komt goed
 
knap dat je dit post!

Goeie motivatie voor me en voor jou!

Heel veel succes met je brutal comeback.
 
ik als über-ecto leef zwaar met je mee gast.. ben in 4½ week ook 3,2 kilo kwijt (waarvan veel vvm) :(
 
Bijna weer terug bij af maar gaat weer helemaal goed komen door spiergeheugen :)
 
Ik had vandaag geen zin om te gaan trainen maar vertrek nu dadelijk nog ;) Veel succes
 
Back
Naar boven