XXL Nutrition

Muay Thai J: the damage... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn kerel...

Die buffe borst (waar je zo bekend om stond) is ook met de noorderzon vertrokken...

Succes met de wederopbouw!
 
Succes met weer terug gainen. Ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden dat vakantie en niet trainen + slecht eten damage doet.
 
En ik vertrek volgende week voor 16 dagen naar een warm land:eek:
Komt wel weer goed!

SC
 
Ik denk dat de vakantie meerdere mensen weinig vordering geleverd heeft laat staan spierverlies. Vakantie ontregelde mij ook met minder trainen frequenter uitgaan en slechtere voeding.
Maar 4 maal per week uitgaan en twee maaltijden is wel extreem:) Ben eens benieuwd in welke mate spiergeheugen zich gaat optreden. Alhoewel ik persoonlijk vind dat er een verschil is tussen inactiviteit en spierverlies ivm spiergeheugen..
 
tering bro knalle met die handel en vreten als een gek succes
 
als ik veel uitga en veel drink krijg ik direct een buikje:(
succes met de wederopbouw, rond nieuwjaar zal er wel weer massa aanzitten:cool:
 
Ik denk dat de vakantie meerdere mensen weinig vordering geleverd heeft laat staan spierverlies. Vakantie ontregelde mij ook met minder trainen frequenter uitgaan en slechtere voeding.
Maar 4 maal per week uitgaan en twee maaltijden is wel extreem:) Ben eens benieuwd in welke mate spiergeheugen zich gaat optreden. Alhoewel ik persoonlijk vind dat er een verschil is tussen inactiviteit en spierverlies ivm spiergeheugen..

Dat is de reden dat ik ook knetterhard door ga in de vakantie, 5 kg gewonnen :D
Ben wel beniewd hoe het volgend jaar zal gaan want dan vertrek ik wel voor langere tijd
naar het buitenland.
 
Ach mensen, je kan niet je hele leven op 100% blijven knallen natuurlijk. Dit gebeurt iedereen wel eens. Het gaat erom dat je je leven leeft zoals jij dat wil. Als daar bijhoort dat je een keer een paar maanden wil feesten zuipen en nken, wie houd je dan nog tegen? Alleen jezelf als je het mij vraagt. Trainen en gainen kan dan altijd nog (tot in zekere mate).
 
en muay thai j, hoe verloopt de wederopbouw?
 
Hey man, jammer, maar dat zit er zo weer aan. Geloof me spieren hebben geheugen, zoals de andere het ook al zeiden.

Succes bro!
 
hij is misschien helemaal gestopt...
 
That's Life.
 
zou jammer zijn maar denk het niet, hij is minder online maar da komt wss door de studies

mijn pc was gecrashed... moederbordje doorgebrand door een stroomstoot :( RIP

ben zeker niet van plan om te stoppen ;) gewoon gn zin om m'n trainingen constant te posten... eerst voedingsschema enzo terug in orde brengen :D
 
Ok dude, veel succes en train ze
 
duidelijk minder bij borst. gewoon knalle.. komt goed :D
 
mijn pc was gecrashed... moederbordje doorgebrand door een stroomstoot :( RIP

ben zeker niet van plan om te stoppen ;) gewoon gn zin om m'n trainingen constant te posten... eerst voedingsschema enzo terug in orde brengen :D

Kan je beter in plaats van een log bijhouden gaan trainen ;) Houd je nog wat tijd over.
 
damn ik had da nog nie gezien ;zorg maar dat je weer op het oude bent ga trainen en eten hou een log bij post wat breezertjes enzo maar ga niet meer zuipen en feesten ;af en toe kan geen kwaad he...
 
K*t, dat is een enorme achteruitgang!:eek:
 
Back
Naar boven