MuscleMeat

Muay Thai / Thaibox

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
He,

Ik wil gaan thaiboxen maar ik heb nog geen club? beetje onhandig niet:D haha anywayz

Deze clubs geven ook zaterdag les, ik zit namelijk int leger en door de week zit ik op de kazerne.

Capitol Academy (Gent)
capitol Academy


Hanuman Lembeke
home


Thaiboxing Redhawks (Mortsel)
www.redhawks.be


Le Gaulo, Sas van Gent

Wie meer er meer over deze clubs of wie denkt welke er wel goed zou zijn, maw wie weet er meer over?

Grtz
 
Hanuman valt af omdat ze geen wedstrijden doen (anders wel graaf met het examensysteem ed), het is ook niet de bedoeling om direct competitie te doen maar geef toe als je een tijdje traint wil je je eens meeten..

Weet iemand anders goeie clubs regio Gent, Waasland, Antwerpen?
 
leer jij geen vechtsT in het leger maat? :D

blank panthers tielrode, sharks hamme zijn de 2 die ik uit mn hoofd ken. BP is hoogwaardig maar zit vol allochtonen die groepjes vormen, rotsfeer. Sharks kun je nog kiezen tussen boksen of thaiboksen, veel materiaal, betere sfeer. Sharks geven zaterdagtraining

In haasdonk muay thai boran maar materiaal is k*t en maar 1 trainer. Den davy trainde daar wel... Ik denk da da ou beste keus is...

In antwerpen heb je er enorm veel, zoek maar op internet...
 
leer jij geen vechtsT in het leger maat? :D

blank panthers tielrode, sharks hamme zijn de 2 die ik uit mn hoofd ken. BP is hoogwaardig maar zit vol allochtonen die groepjes vormen, rotsfeer. Sharks kun je nog kiezen tussen boksen of thaiboksen, veel materiaal, betere sfeer. Sharks geven zaterdagtraining

In haasdonk muay thai boran maar materiaal is k*t en maar 1 trainer. Den davy trainde daar wel... Ik denk da da ou beste keus is...

In antwerpen heb je er enorm veel, zoek maar op internet...


hehe, ja close combat in opleiding Leopoldsburg was hoogstaand, kuch:D

Bij de para's is da lappen krijgen, dus kwil wa dekking etc aanleren:p

Kzin ies bij de bulldogs weesten trainen, veel naam maar weinig begeleiding voor de niewbies die niet direct wedstrijd ambitie hebben.
Veel clubs in borgerhout => vol allochtonen..

Sharks in Hamme:
OPENINGSUREN

maandag 19u30 - 21u00

woensdag 19u00 - 20u30

vrijdag 19u30 - 21u00

dus ja..kga volgende zaterdag nen keer trainen in Gent, tis ongeveer dezelfde afstand dan Antwerpen voor mij dus.

Grtz
 
Dit is een goede club.Hebben heel wat wedstrijd vechters.
Su-Dai Antwerpen

Ik ben er ook bij maar dan in turnhout. ;)
 
Dit is een goede club.Hebben heel wat wedstrijd vechters.
Su-Dai Antwerpen

Ik ben er ook bij maar dan in turnhout. ;)

Ziet er goed uit, maar zoals ik al zei. Ik kan alleen zaterdags, pas na een jaar of 2 zou ik ook door de weeks kunnen trainen (leger).

Grtz
 
Ik ga eens proberen in Capitol Academy in Gent, Redhawks in Mortsel en mss Sharks, Hamme. Tis ong. allemaal een 35min. rijden dus ja dat maakt het niet.
Wel de goede begeleiding en sfeer!

Grtz
 
Ziet er goed uit, maar zoals ik al zei. Ik kan alleen zaterdags, pas na een jaar of 2 zou ik ook door de weeks kunnen trainen (leger).

Grtz

Oeps niet gezien dat die op zaterdag niet trainen.
In turnhout trainen we wel op zaterdag...
 
Oeps niet gezien dat die op zaterdag niet trainen.
In turnhout trainen we wel op zaterdag...

Ja, maar Turnhout is 85km enkel:p, dat is wa veel van het goeie:)
 
Je moet er iets voor over hebben hé. :knipoog:

Ik zou gewoon de club nemen waar ze wedstrijd vechters hebben,dan ben je er (bijna) zeker van dat het een goede club is. :)
 
Back
Naar boven