Fitness Seller

muay thai vs taekwondo

Bezoekers in dit topic

Beetje nep dat ze alleen een paar highlights uit het gevecht laten zien, maar inderdaad wel vette moves ja!!

hij kan er wel wat van :) ik heb er al lang over nagedacht om naast BB nog een vechtsport te doen zoals taekwando of tae bo. maar weet het nog niet goed het ziet er in ieder geval zeer leuk uit

wow, technisch is die mt-kerel echt slecht, heeft hij al de volle 2 lessen gehad ofzo? Reachen voor lowkicks, een van de grootste basisfouten die je kunt doen, en zijn (erg matige) lowkicks werden 2 seconden ervoor al "getelefoneerd". Mentaal is hij er nog minder klaar voor, hij flinched constant ipv te incasseren en terug te slaan, zo kun je nooit winnen...

Het lijkt me eerder een set-up ofzo, propaganda voor tkd

Laatst bewerkt:
wow, technisch is die mt-kerel echt slecht, heeft hij al de volle 2 lessen gehad ofzo? Reachen voor lowkicks, een van de grootste basisfouten die je kunt doen, en zijn (erg matige) lowkicks werden 2 seconden ervoor al "getelefoneerd". Mentaal is hij er nog minder klaar voor, hij flinched constant ipv te incasseren en terug te slaan, zo kun je nooit winnen...

Het lijkt me eerder een set-up ofzo, propaganda voor tkd

wat is dat?

Ik heb het filmpje nog niet gezien maar in het algemeen:

reachen voor lowkicks = proberen het been te pakken als je een lowkick krijgt. Normaal gesproken til je gewoon je onderbeen op om de lowkick te blokken, een been pakken vanaf daar werkt nooit (leer je na een maand al als de eerste een lowkick schijnt en je opeens op midden hoogte trapt waar je net met je mooie smoelwerk hangt).

Telefoneren = door middel van een beweging jezelf al verraden wat je wilt gaan doen. Zoals een keer diep ademhalen als je wilt gaan stoten of elke keer als je wilt trappen eerst nog een klein stapje ervoor maken.

EN DAT FLMPJE DOET HET TROUWENS NIET BIJ MIJ, blijft maar hangen op "loading"

Ik heb het filmpje nog niet gezien maar in het algemeen:

reachen voor lowkicks = proberen het been te pakken als je een lowkick krijgt. Normaal gesproken til je gewoon je onderbeen op om de lowkick te blokken, een been pakken vanaf daar werkt nooit (leer je na een maand al als de eerste een lowkick schijnt en je opeens op midden hoogte trapt waar je net met je mooie smoelwerk hangt).

Telefoneren = door middel van een beweging jezelf al verraden wat je wilt gaan doen. Zoals een keer diep ademhalen als je wilt gaan stoten of elke keer als je wilt trappen eerst nog een klein stapje ervoor maken.

EN DAT FLMPJE DOET HET TROUWENS NIET BIJ MIJ, blijft maar hangen op "loading"

yep

Ms maar beter dat je het filmpje niet ziet, het is echt zielig :(

EDIT: yahoo versie

Yahoo! Video

ik train zelf ook met gewichten,i love it
ben nu zo'n anderhalf jaar ook 3x per week met muaythai bezig....lekker
ik blijf goed droog,ben explosiefer en heb hier en daar spiertjes ontdekt waarvan ik niet wist dat ik ze had :p ;) :p
BB and muaythai rule!!!!!

Back
Naar boven