XXL Nutrition

Muay thai (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Geoffke


Mijn druggebruik vroeger zijn fouten uit mijn jeugd, ik had slechte vrienden en kwam daardoor op het verkeerde pad...
Dat is natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel gemakkelijk om je vriendjes de schuld te geven, dan zou een ieder zich schoon kunnen praten.
Nee nee de hand in eigen boezem steken staat een stuk beter Geoffke.
En je moet niet zo op MIJ afgeven maar even naar je eigen posts kijken, je zit JEZELF constant tegen te spreken hoor!!:( :( ???
 
Ach als alle soorten drugs uitgewerkt zijn dan weet je wel waarschijnlijk pas wat je wil....

Same story all over the world...
 
Originally posted by Geoffke



Wat is er mis om 500 sustanons mee smokkelen?



:D Naar Egypte zei je toch?? Dat getuigd ofwel van enorm veel moed, ofwel naïviteit ofwel domheid als je het mij vraagt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Komen we op hetzelfde discus.punt uit Geof, jij vond dat alle dealers van recreatieve drugs uitgeroeid moeten worden ( A.H.?) maar 'wat is er mis met het smokkelen van 500 sust uit Egypte'........ (come on, zie jij het verband niet?!)

U bent de zwakste schakel. ;)
 
Originally posted by Marcel36

Dat is natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel gemakkelijk om je vriendjes de schuld te geven, dan zou een ieder zich schoon kunnen praten.
Nee nee de hand in eigen boezem steken staat een stuk beter Geoffke.
En je moet niet zo op MIJ afgeven maar even naar je eigen posts kijken, je zit JEZELF constant tegen te spreken hoor!!:( :( ???

wanneer spreek ik mezelf tegen...?
Pff, ik sluit hierbij mijn discussie, wat heeft mijn rec.drugverleden in godsnaam te maken met de persoon die ik nu ben...
**** you all. :mad:
 
Originally posted by Olimantado



:D Naar Egypte zei je toch?? Dat getuigd ofwel van enorm veel moed, ofwel naïviteit ofwel domheid als je het mij vraagt...

Naar egypte?? nee, VANUIT egypte. :rolleyes:
Hoe denk je dat de dealers hun spullen halen? Met de ooievaar?
 
Originally posted by Marcel36

Dat is natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel gemakkelijk om je vriendjes de schuld te geven, dan zou een ieder zich schoon kunnen praten.
Nee nee de hand in eigen boezem steken staat een stuk beter Geoffke.
En je moet niet zo op MIJ afgeven maar even naar je eigen posts kijken, je zit JEZELF constant tegen te spreken hoor!!:( :( ???

Je komt steeds terug op mijn rec.drug verleden, ik zeg niet dat het mijn vrienden hun schuld was... maar het was via hen dat ik rec.drugs leerde kennen...
 
Originally posted by Geoffke


Naar egypte?? nee, VANUIT egypte. :rolleyes:
Hoe denk je dat de dealers hun spullen halen? Met de ooievaar?

Als je wil dealen moet je het goed doen vind ik... Voor amper 500 sustanons neem je toch geen risico's in een land met een drugswetgeving en gevangenisregime zoals Egypte? Je moet de film 'midnight express' eens bekijken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado


Als je wil dealen moet je het goed doen vind ik... Voor amper 500 sustanons neem je toch geen risico's in een land met een drugswetgeving en gevangenisregime zoals Egypte? Je moet de film 'midnight express' eens bekijken!

Uiteraard ga ik het niet doen, in een moslimland, in den bak zitten is geen pretje denk ik.
 
Als je dan toch wil gaan dealen waarom ga je dan niet in de coke?
Ben jij ook niet die gozer die beweert in een staatvechtclub te zijn geweest waar op training tegen 100% geknokt wordt?
 
Originally posted by Olimantado
Als je dan toch wil gaan dealen waarom ga je dan niet in de coke?
Ben jij ook niet die gozer die beweert in een staatvechtclub te zijn geweest waar op training tegen 100% geknokt wordt?

Ja, ik ben die gozer die dat beweerde, what is your point?
 
Omdat je zulke rare ideeën hebt. Na kuren wil je opeens stoppen met bb. Dan wil je weer 500 sustanons uit Egypte meesmokkelen. Ik denk dat je bij die club te veel klappen op je hoofd gekregen hebt...
 
Originally posted by Olimantado
Omdat je zulke rare ideeën hebt. Na kuren wil je opeens stoppen met bb. Dan wil je weer 500 sustanons uit Egypte meesmokkelen. Ik denk dat je bij die club te veel klappen op je hoofd gekregen hebt...

Als je leest wat er staat, dan lees je dat ik nog aan bb doe, maar zonder supplementen, en as.
Als je leest wat er staat, dan lees je dat ik helemaal geen 500 susta's uit Egypte wil meenemen.
;)
 
ik word hier zo moe van.................
 
Originally posted by Geoffke

Als je leest wat er staat, dan lees je dat ik nog aan bb doe, maar zonder supplementen, en as.

En zonder benen! Je bedoelt dat je traint, met gewichten, maar bij echt bodybuilden hoort toch ook je benen trainen. Maar dat is slechts mijn mening....
 
Originally posted by frietbakker


En zonder benen! Je bedoelt dat je traint, met gewichten, maar bij echt bodybuilden hoort toch ook je benen trainen. Maar dat is slechts mijn mening....

jep bodybuilding = maximale ontwikkeling van het lichaam..

train je je benen niet ben je dus niet maximaal aan het ontwikkelen en ben je dus neit aan het bodybuilden..

mensen die de benen niet trainen zijn in mijn ogen grote prutsers...

of het moet uiteraard een goede reden hebben ( blessures etc)
 
Originally posted by nilsjei1234


jep bodybuilding = maximale ontwikkeling van het lichaam..

train je je benen niet ben je dus niet maximaal aan het ontwikkelen en ben je dus neit aan het bodybuilden..

mensen die de benen niet trainen zijn in mijn ogen grote prutsers...

of het moet uiteraard een goede reden hebben ( blessures etc)

nou nou nilsjei, iemand anders kan toch een andere visie op BB hebben dan jij... dan hoeft 't toch niet meteen een prutser te zijn???

ik heb eerder een hekel aan mensen die zich arrogant opstellen...

van Dale:
´bo·dy·buil·ding [b￾dibIldIN]
de bodybuilding (mannelijk)

1 het ontwikkelen van de lichaamsspieren door bepaalde krachtoefeningen


lol, denk dat ik me sig maar es ga veranderen...
misschien dat er mensen zich erover zullen gaan bezinnen.. :)
 
No offence, maar je bodybuilding is meer dan alleen ´het ontwikkelen van de lichaamsspieren door bepaalde krachtoefeningen´ er komt minstens een hoop dieet bij kijken (en supplementen en evt. steroiden)!! En als ze daarmee de mist in gaan misschien hebben ze dan wel geen correcte definitie van bodybuilding gegeven..... Bovenstaande definitie is meer de definitie voor krachttraining.....
 
dat bedoel ik nou juist frietbakker... :)

jij ziet tenminste in dat er verschillende interpretaties van BB zijn....

maar respecteer andermans meningen dan ook en ga ze niet afschilderen als prutsers of i.e.
 
Back
Naar boven