AndroidHealthClinic

Muay thai (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
'k ben opnieuw begonnen met mijn grote liefde...
Het thaiboksen... ik ben er destijds met gestopt omdat bodybuilding toen voor mij belangrijker was.

Maar ik zie in, dat ik niet in bodybuilding thuishoor, maar in vechtsporten. Ik ben beter in vechtsport, dus doe ik het misschien ook liever.
Ik ga blijven gewichttraining doen, maar de 8 maaltijden, shakjes, supplementen etc. hou ik voor lief.
Ik maak me zorgen om mijn gezondheid, dus moet ik bb wel vaarwel zeggen... Althans met pijn in het hart. (Letterlijk en figuurlijk)

Bovendien is het gezonder en een niet zo duur als bb.
 
gezonder??

ja, wel als je AAS ed. buiten beschouwing houdt ja... :D
 
Ik denk niet dat het gezond is als je een paar ellebogen tegen je hoofd krijgt en een paat knietjes in je gezicht :p...

En bodybuilding hoeft helemaal niet ongezond te zijn! Je kan het toch combineren, al is het wel zwaar.
 
WAAROM is het gezonder dan BB? En supplementen kunnen je ook helpen met je muay thai....
 
Originally posted by Geoffke

Ik maak me zorgen om mijn gezondheid, dus moet ik bb wel vaarwel zeggen... Althans met pijn in het hart. (Letterlijk en figuurlijk)


Wat bedoel je met pijn in het hart... hartkloppingen hart steken?
 
Re: Re: Muay thai

Originally posted by M@k@vElI


Wat bedoel je met pijn in het hart... hartkloppingen hart steken?

'k moet vrijdag bij de cardioloog gaan, heb soms hartritmestoornissen...
 
Originally posted by f*cking ecto

En bodybuilding hoeft helemaal niet ongezond te zijn! Je kan het toch combineren, al is het wel zwaar.


BB en kickboxen is best zwaar.. in combinatie daarvan athans. ik doe nu 1x kickboxen en 5x fitness (houd nog wel 48 uur rust tussen elke spiergroep.. meer zelfs soms). Het vergt toch veel energie.

ik kan de keuze maar niet maken... ik wil niet stoppen met BB omdat ik spieren wil kweken en t trainen erg leuk vind, maar k kan ook niet stoppen met kickboxen omdat t zo ongelooflijk lekker gevoel is als je klaar bent, en de trainingen zijn leuk (tot t uiterste gaan).

k weet hoe jij je voelt geoffke.....:(

kan eik beter maar 1 sport doen...
 
Originally posted by Frenkpie



BB en kickboxen is best zwaar.. in combinatie daarvan athans. ik doe nu 1x kickboxen en 5x fitness (houd nog wel 48 uur rust tussen elke spiergroep.. meer zelfs soms). Het vergt toch veel energie.

ik kan de keuze maar niet maken... ik wil niet stoppen met BB omdat ik spieren wil kweken en t trainen erg leuk vind, maar k kan ook niet stoppen met kickboxen omdat t zo ongelooflijk lekker gevoel is als je klaar bent, en de trainingen zijn leuk (tot t uiterste gaan).

k weet hoe jij je voelt geoffke.....:(

kan eik beter maar 1 sport doen...

Ik blijf wel doorgaan met bb hoor, alleen zonder supplementen, shakes etc... en de benen train ik ook niet meer
 
Zonder shakes supplementen e.d., ben jij dezelfde Geoffke als degene die vorige week nog wou gaan experimenteren met groeihormoon en insuline, en weer aan de AAS zat na zijn anabolen op straat te hebben gegooid of ben jij een andere Geoffke die alleen supplementen gebruikt??
en nu een andere weg is ingeslaan.
 
Originally posted by Geoffke


Ik blijf wel doorgaan met bb hoor, ...... en de benen train ik ook niet meer

Jaja, maar je blijft wel "bodybuilden"
 
je zegt in je eerste post van deze thread dat je BB vaarwel gaat zeggen, maar toch blijf je bodybuilden???

En ik snap niet waarom je vanwege je gezondheid niet kan bodybuilden maar wel kan thaiboksen...
 
Originally posted by f*cking ecto
je zegt in je eerste post van deze thread dat je BB vaarwel gaat zeggen, maar toch blijf je bodybuilden???

En ik snap niet waarom je vanwege je gezondheid niet kan bodybuilden maar wel kan thaiboksen...

Ik bedoel dat ik blijf met gewichten trainen, maar niet meer zal leven zoals een bodybuilder... dus hormonen, supplementen, 8 maaltijden hou ik voor lief...
Ik wil weer plezier maken, uitgaan in het weekend, een pintje drinken, mensen ontmoeten... ect.

Als ik iets doe, dan wil het goed doen... En goed bodybuilden zonder hormonen kan gewoon niet, in mijn ogen toch...
 
Originally posted by Marcel36
Zonder shakes supplementen e.d., ben jij dezelfde Geoffke als degene die vorige week nog wou gaan experimenteren met groeihormoon en insuline, en weer aan de AAS zat na zijn anabolen op straat te hebben gegooid of ben jij een andere Geoffke die alleen supplementen gebruikt??
en nu een andere weg is ingeslaan.

Begrijp je post niet goed... je bent alleen maar uit om mij te beledigen.

Je vraagt je af waarom je niet wordt toegelaten in het sourceforum... Wel, je bent een vervelende kwast die hier alleen maar zit te zagen en te schelden.
Moest het aan mij liggen zou ik je nooit toelaten in het subforum. Je verdient het niet.

Nog geen 1 goede tread, met enige inhoud heb je gepost.
Alleen maar onzin en scheldpartijen... Zo kom je niet ver in het leven, mensen houden daar niet van.
 
Originally posted by Geoffke

En goed bodybuilden zonder hormonen kan gewoon niet, in mijn ogen toch...

Toch kan dat hoor... Zoiets duurt alleen erg lang... heel erg lang..

En is ook afhankelijk van je genen, de ene zal sneller groeien dan de andere, dat is nou eenmaal zo.
 
Als je aan naturel wedstrijden meedoet dan kan het, maar ver zal je niet komen.
 
He geoffke,volgens mij begrijp jij marcel verkeert.
Wat hij zecht dacht ik.Volgens mij als je kuur over is,ben je elke keer negatief.De vorige keer wou je weer gaan wielrennen en nu wil je weer gaan thaiboksen.Volgens mij weet je zelf niet wat je wilt.Dit is niet negatief bedoelt.
En je kunt bijde sporten best komdineren.
 
Originally posted by lorenzo
He geoffke,volgens mij begrijp jij marcel verkeert.
Wat hij zecht dacht ik.Volgens mij als je kuur over is,ben je elke keer negatief.De vorige keer wou je weer gaan wielrennen en nu wil je weer gaan thaiboksen.Volgens mij weet je zelf niet wat je wilt.Dit is niet negatief bedoelt.
En je kunt bijde sporten best komdineren.

Doe je het met opzet, om zoveel taalfouten te schrijven?
En ik begrijp Marcel maar al te goed.
Als je 1 ding goed wil doen, thaibox of bodybuilden, dan kun je beide niet perfect combineren.
 
Originally posted by admin
Als je aan naturel wedstrijden meedoet dan kan het, maar ver zal je niet komen.
Waarmee je gemakshalve aan het feit voorbij gaat dat de meesten hier niet voor wedstrijden BB doen maar gewoon een gezond, mooi lichaam willen hebben en daar graag (naturel) voor willen trainen.
Wedstrijden = AS >< Bodybuilding

Trouwens, Geoff, ik doe ook thai maar bij ons zijn ze wel iets liever (scheenbeschermers, handschoenen, thai pads, focus miths etc.) zodat het goed te combineren valt met mn training - op beentraining nadan soms...
 
Geoffke, je slaat de plank helemaal mis. Persoonlijk snap ik niet wat jij nu allemaal tegen marcel zegt, jij bralt dat hij als het aan jou ligt geweigerd moet blijven uit het source forum. Maar wat doe jij daar?..... Jij was toch die jongen die 500 sustanons uit Egypte wilde meenemen, verslaafd is geweest aan speed, een inzinking kreeg door je dianabol en sus gebruik en bovendien 'pas' 19 lentes jong bent. Wat is de logica daarachter.

enfin, ik snap wel wat je bedoelt met dat trainen. Ik ben ook van plan op den duur wat minder intensief te gaan trainen, en ook een vechtsport gaan beoefenen. Maar voorlopig blijf ik trainen.


ps.
no offence bro. :)
 
Originally posted by Floyd
Geoffke, je slaat de plank helemaal mis. Persoonlijk snap ik niet wat jij nu allemaal tegen marcel zegt, jij bralt dat hij als het aan jou ligt geweigerd moet blijven uit het source forum. Maar wat doe jij daar?..... Jij was toch die jongen die 500 sustanons uit Egypte wilde meenemen, verslaafd is geweest aan speed, een inzinking kreeg door je dianabol en sus gebruik en bovendien 'pas' 19 lentes jong bent. Wat is de logica daarachter.

enfin, ik snap wel wat je bedoelt met dat trainen. Ik ben ook van plan op den duur wat minder intensief te gaan trainen, en ook een vechtsport gaan beoefenen. Maar voorlopig blijf ik trainen.


ps.
no offence bro. :)

Mijn druggebruik vroeger zijn fouten uit mijn jeugd, ik had slechte vrienden en kwam daardoor op het verkeerde pad...

Wat is er mis om 500 sustanons mee smokkelen?

Ik kreeg geen inzinking, maar ik sloeg in paniek toen mijn hart erg vreemd begon te doen.

Ik ben 20 en heb 2 kuren achter de rug...
'k deed al aan gewichttraining toen ik 11 jaar was, maar pas 2 jaar intensief...

Waar sla ik de plank mis? Als het door mijn leeftijd is... wel, er zijn wel meer jongens die op jonge leeftijd beginnen met as.
 
Back
Naar boven