XXL Nutrition

Muay thai

Bezoekers in dit topic

een bodybuilder is iemand die een fatsoenlijk gespierd lichaam wil..

Ik kan geen reden bedenken waarom je dan je benen niet zou trainen?

ken ze wel zitten genoeg van die prutsers bij mij op de sportschool grote armen en borstkas..

Maar kippenbeentjes ...


ziet er echt niet uit..

heeft iemand een foto van zoiets?
 
Geoffke hoe is het ondertussen met de Muay-Thai?
 
hij is waarschijnlijk weer met BB begonnen :P
 
Originally posted by KaLe
hij is waarschijnlijk weer met BB begonnen :P

haha het grappige is dat hij nu wel weer is begonnen en gekapt met thai boxing
 
Je moet wel iets doen waar je volledig achter staat, dan bereik je het meest.
Al is dat in bodybuilding, thai-boksen of voor mij part schaken!
Richt je voornamelijk op een doel en probeer daar het verst in te komen, als je 100 dingen half doet wordt je nooit een kampioen!
Je kan iemand wel pushen om te gaan bodybuilden, maar als diegene dat toch niet wil wordt het nooit wat.
Gewoon ff mijn mening hierover!

Wat je ermee doet moet jezelf weten!
 
Originally posted by Olimantado
Geoffke hoe is het ondertussen met de Muay-Thai?

K ben gestopt, en weer 100 % met bodybuilding bezig.
 
Ik heb net de thread van begin tot eind gelezen en ik heb me rot gelachen!! Mijn hele dag is goed :)
 
Heb je al een uitslag van je test Geoffke ?
 
Ik bedoel dus eigenlijk hoe was je bezoekje bij de cardioloog ?
 
Originally posted by b2b
Ik heb net de thread van begin tot eind gelezen en ik heb me rot gelachen!! Mijn hele dag is goed :)

Whoehoe, stoere praat.
Typisch voor gefrustreerde ventjes van 45kg zoals jij.

Hoe zielig... :rolleyes:
 
Het was geen aanval, Geoffke. Het is gewoon een grappige thread (for the record; ik weeg nu 100 kg, 8-9% BF 1m85).. Ik ga nu niet meer replyen hierop om te voorkomen dat het ook een eindeloze discussie wordt..

Greetz en Succes met je bodybuilding carrière!

B2B
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by b2b
Het was geen aanval, Geoffke. Het is gewoon een grappige thread (for the record; ik weeg nu 100 kg, 8-9% BF 1m85).. Ik ga nu niet meer replyen hierop om te voorkomen dat het ook een eindeloze discussie wordt..

Greetz en Succes met je bodybuilding carrière!

B2B

100 kg? Mmm... waar blijven de foto's?
 
Originally posted by M@k@vElI

bump

De cardioloog heeft een EKG gedaan...
Alles was normaal, de overslag kon geen kwaad zei hij.

Het was een combinatie van stress/hard trainen.

Toen ik terug thuis kwam was ik een stuk rustiger,
en vreemd genoeg komt de overslag bijna nooit meer
voor.

Gelukkig.

:)
 
Misschien ook een beetje hyper ventilatie. dat je jezelf zorgen gaat maken om je hart en bij elke vreemde klopping maak je je al zorgen terwijl er nix aan de hand is

heb ik zelf ook last van gehad
 
Was dit ook niet zo met kuren geoffke, eerst ga je kuren dan stop je en gooit je alles is de berm. Een week later besluit je weer te gaan kuren en ga je je AAS weer zoeken in de berm. Ook met bb en muay tai, weet je het niet helemaal
 
Ik ben van mening dat het goed te combineren is, maar wil je muay thai op wedstrijd niveau gaan beoefenen KAN het niet samen gaan om de volgende reden. Met Thaiboksen probeer je je spieren lang te houden, vanwege de soepelheid en lenigheid, met bb maak je je spieren korter en werkt dit je ernstig tegen(behalve als je een gozer van boven de 90 kg. bent). Ik ben op het moment (nog niet zo lang) erg druk bezig met bb, en heb hiervoor 2 jaar zeer intensief aan thai boksen gedaan. Door het bb train ik - met pijn in het hart - nog maar 1 maal per week, maar naar mijn mening KAN dit gewoon niet anders.
 
Je bent een heel bezonder iemand.Ik denk dat je de eerste op de wereld ben die zijn spieren in de lengte kan trainen.
 
Originally posted by M@k@vElI
Misschien ook een beetje hyper ventilatie. dat je jezelf zorgen gaat maken om je hart en bij elke vreemde klopping maak je je al zorgen terwijl er nix aan de hand is

heb ik zelf ook last van gehad
:to:
Dat heb ik ook een beetje :( Dit zit tussen je oren, maar is er een remedie? :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven