• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niets opgezocht? Als er een link staat, klik ik daarop.

Ik vind het een beetje jammer dat er allemaal mensen zijn die meteen gaan reageren. Is mijn vraag aan één van jullie gericht? Nee, alleen aan Muayboran. Als je het dan over kontenlikkers hebt weet ik wel wie dat hier zijn...
Maar ik zal dit verder over de PM wel doen, om dit logje niet te vervuilen, want dat er brute foto's en trainingen in staan is 1 ding dat zeker is.

Actie reactie kerel. Je hebt haters en voorstanders. Gelukkig zijn degene met verstand van zaken voorstanders en wat je vaak merkt dat zodra er pics komen, de meeste haters de grootste slijmballen worden, no offense.

Ik heb niets opgezocht? Als er een link staat, klik ik daarop.

Ik vind het een beetje jammer dat er allemaal mensen zijn die meteen gaan reageren. Is mijn vraag aan één van jullie gericht? Nee, alleen aan Muayboran. Als je het dan over kontenlikkers hebt weet ik wel wie dat hier zijn...
Maar ik zal dit verder over de PM wel doen, om dit logje niet te vervuilen, want dat er brute foto's en trainingen in staan is 1 ding dat zeker is.

kleine jelly hater t'is al telaat

Echt Respect man! Zieke kracht stats een groei heb jij doorgemaakt zeg..

Om een realistisch beeld te krijgen, kan je me meer vertellen over de omtrek van je armen, benen, kuiten, taille en borstomtrek?

hahaha epic 10x180 en 5x190 banken en 200 failen
wel bruut fysiek op die foto's, wie het ook is

• Like
Waarderingen: Tranquillos
****ing vet fysiek, dikke massa, goede vormen, nice tan ;) Post nog ff een piccie met je forumnaam op een blaadje en iedereen weet ook zeker dat jij het bent. Succes met je wedstrijd man, beefcake!

hahaha epic 10x180 en 5x190 banken en 200 failen
wel bruut fysiek op die foto's, wie het ook is

WTF lul jij jongen. Ik heb die foto's gezien met zijn gezicht erop en die oude foto's van hem ook met gezicht erop. Is één en dezelfde persoon!

Ok..sorry Muayboran maar nu wordt het zelfs mij een beetje te vaag voor woorden. Ik zal door jullie nu vast als een jaloerse pik worden gezien maargoed, boeit me 3x niks.

Naast het feit dat MB van lengte veranderd wordt zn hele fysiek ook genetisch anders (wat dus NIET kan).

Ik heb eens 2 foto's vergeleken en het klopt gewoon totaal niet. Let eens op de navel, de borst en dan ook nog eens de buikspieren.

1. Op de ene foto een inpuilende navel, op de andere een zwaar uitpuilende.

2. Op de ene foto mooie rechte buikspieren, op de andere buikspieren die werkelijk alles behalve recht zijn. De genetische vorm is dus overduidelijk veranderd???

3. Check de borstspieren. Op z'n foto's van vorig jaar een borst die extreem rond uitloopt naar beneden en helemaal niet mooi aansluit (ook genetisch bepaald). En dan opeens op zn huidige foto's zie je een borstspier die mooi recht aansluit en alles behalve een ronde uitloop heeft.

Noem mij maar een hater...interesseert me geen ****. Maar ik kan met 200% zekerheid zeggen dat op de foto hieronder 2 compleet verschillende fysieken/personen te zien zijn. Tenzij iemand de vorm van zn navel, buikspieren en borstspieren genetisch kan beïnvloeden, maar dat lijkt me sterk?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Felipe, Tranquillos, fhoc en 3 andere personen
interesting...

Post dan een foto met "Muayboran" of iets ???
Dan ben je er van af

Het is heeele zieke progressie maar ik geloof het wel eigenlijk

f1dfa.jpg

je bent ook een dikke faler ook hee muayfakeran
FRAUDIN
1107710462_small.jpg

nom:guillain
prenom:camille
nom de ring:the monster' winner
prise finition: cam bomb,spear,619,vandaminator
lieux de residance: fienvillers 7 rue de montrelet
palmares: ancien champion du monde,ancien champion wwe,ancien champion du monde ecw,ancien champion du monde par equipe champion de la tna
date de naissence:27 aout 1985
taille: 2m10
poids: 125kg
pire ennemie:edge
meilleur ami: batista

NU MAG JE ME ZUIGEN KUSJEEE

• Like
Waarderingen: critmonster, fhoc, Viriya en 2 andere personen
hahaha hoe kom je hier aan?

Rob S, die buikspieren zijn niet helemaal recht op z'n 'skinny' foto, zoals je ziet loopt het aan de linkerzijde (rechts voor de kijker wat af), verder zie je dezelfde 'afloop' aan de binnenkant van z'n borstspieren. Maar omdat ie meer massa heeft gekregen, en hier duidelijk z'n borst aanspant, is die 'afloop' aan de binnenkant geslonken, en loopt de onderkant wat rechter af.

k4tft0.png

Verder zijn de apparaten in de gym van hetzelfde merk zo te zien.

Het zou hem dus nog steeds kunnen zijn iig.

dit moet big t maar ff gaan uitzoeken lol:roflol:

Ok..sorry Muayboran maar nu wordt het zelfs mij een beetje te vaag voor woorden. Ik zal door jullie nu vast als een jaloerse pik worden gezien maargoed, boeit me 3x niks.

Naast het feit dat MB van lengte veranderd wordt zn hele fysiek ook genetisch anders (wat dus NIET kan).

Ik heb eens 2 foto's vergeleken en het klopt gewoon totaal niet. Let eens op de navel, de borst en dan ook nog eens de buikspieren.

1. Op de ene foto een inpuilende navel, op de andere een zwaar uitpuilende.

2. Op de ene foto mooie rechte buikspieren, op de andere buikspieren die werkelijk alles behalve recht zijn. De genetische vorm is dus overduidelijk veranderd???

3. Check de borstspieren. Op z'n foto's van vorig jaar een borst die extreem rond uitloopt naar beneden en helemaal niet mooi aansluit (ook genetisch bepaald). En dan opeens op zn huidige foto's zie je een borstspier die mooi recht aansluit en alles behalve een ronde uitloop heeft.

Noem mij maar een hater...interesseert me geen ****. Maar ik kan met 200% zekerheid zeggen dat op de foto hieronder 2 compleet verschillende fysieken/personen te zien zijn. Tenzij iemand de vorm van zn navel, buikspieren en borstspieren genetisch kan beïnvloeden, maar dat lijkt me sterk?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

je bent ook een dikke faler ook hee muayfakeran
FRAUDIN
1107710462_small.jpg

nom:guillain
prenom:camille
nom de ring:the monster' winner
prise finition: cam bomb,spear,619,vandaminator
lieux de residance: fienvillers 7 rue de montrelet
palmares: ancien champion du monde,ancien champion wwe,ancien champion du monde ecw,ancien champion du monde par equipe champion de la tna
date de naissence:27 aout 1985
taille: 2m10
poids: 125kg
pire ennemie:edge
meilleur ami: batista

NU MAG JE ME ZUIGEN KUSJEEE

And the plot thickens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven