Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muayboran

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2009
Berichten
954
Waardering
77
Hoi hierbij open ik mijn log voor DBB contest 2011. Alhoewel ik niet echt de ideale persoon ben om logs steeds te updaten zal ik hierbij mijn best doen.

Komt eigenlijk allemaal perfect uit omdat ik zelf in voorbereiding ben voor mijn eerste serieuze amateur wedstrijd dat zal plaatsvinden 4 juni in Beverwijk, NL (NBF). Ik train heel het jaar door tijdens men offseason zeer hard, blijf men cardio doen en eet niet teveel troep dus steeds schone bronnen van calorien en redelijk hoog tot max 3000/4000 kcals als ik hier boven ga zet ik vet aan. Tijdens mijn offseason kreeg ik ook dikke pieks op 116 kilogram en mijn bf% ging nooit hoger dan 13%.. Clean bulk waarbij ik muscle size gain en bf% verlies.

Omdat ik nu al een tijdje bezig ben met een diepe cut waarbij ik veel lijnen wil zien in men spieren, moest ik mijn gewicht neerhale samen met men BF% ofcourse. Ik weeg nu 106 kilogram met een bodyfat van 5%. Doel voor deze contest, geloof het of niet is om een beetje zwaarder te worden maar ook met een gezonder bf% (rond 6%). Ik ervaar nu een beetje spierverlies maar dit zal ik aanpassen voor de contest.

Huidige foto's getrokken op 3 weeks out na lichte carb loading:[/FONT]
29z3s48.jpg
[/FONT] [Afbeelding niet meer beschikbaar][/FONT]
Mijn basic voedingsschemavoor lean mass building zonder teveel vet stijgingen:[/FONT]
Meal 1. 2 scoops Protein Mix blend, 80 grams of oatmeal and 1 cup of mixed strawberries and bananas[/FONT]
[/FONT]
Meal 2. 8 eggs, 1 cup broccoli[/FONT]
[/FONT]
Meal 3. 150 grams of fish with 60 grams of brown rice or sweet potato. 2 cups of broccoli or asparagus or green beans. 1 handful of almonds[/FONT]
Meal 4. 150 grams of fish or chicken, 1 cup of broccoli or asparagus or grean beans and 40 grams of brown rice[/FONT]
[/FONT]
Meal 5. Post workout 2 scoop of protein, glutamine, branch chain amino acid and kre alkyn. Pieces of fruit.[/FONT]
[/FONT]
Meal 6: 150 grams of fish only. 1handful of almonds[/FONT]
Meal 7: 6 boil egg whites with 1 yolk...

Meal 8: 2 scoops of caseine powder allowing nitrogen levels to climb and remain high while sleeping.[/FONT]

[/FONT]
Supps: Omega3, Multivit, BCAA, Glutamine, Kre-alkyn en Whey Isolate.[/FONT]

[/FONT]
Trainingsprincipes zijn altijd op Dorian Yates (Explosives en focusen op negatives). Op high reps ga ik het beste pre contest.
[/FONT]

Succes toegewenst aan mijn concurenten ;-) Ga nu pleite, morge typ ik wel verder..
[/FONT]
 
Ziet er goed uit gozer! Neem m'n woorden terug...je hebt wel degelijk flink wat massa erop geplakt. Ben benieuwd hoe je het op 4 juni in Beverwijk gaat doen...ben ws ook daar.
 
ziet er goed uit gozer!!! top!!!
 
Ziet er bruut uit man, Ik volg je en succes!
 
wtf kerel ! ziet er super uit !
 
echt super!
wat een triceps ook
 
Nice nice, we got a winner!
 
super fysiek
 
Ziet er goed uit zeg! Ik neem aan dat die clean bulk met muscle gain en vet verlies komt door aas?
 
Holy **** :d
 
applaus hiero, 1 v/d beste fysieken hier op DBB, als het niet het beste is.
 
holie ****! super goed kerel
 
****ing huge!:eek:

knap dat je year round je focus kan houden!
 
succes gozer, maar dat gaat wel lukken!:)
 
Bruut! succes man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven