Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
1107710462_small.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf en het is ook nog eens dezelfde gast als waarvan Muayboran had gejat. The plot thickens...

Whaha meer soep needed!
 
pat is mijn chick maar ze weet mijn naam nog niet
 
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben benieuwd hoe je er uit gaat zien na je progressie jim, vind je fysiek trouwens wel echt streef. Niet te sick, maar echt goed. Gespierd maar wel nog beachboy zonder dat het een freakshow wordt.
 
haha wat heb je nu gedaan met mijn pic,
ziet er wel nice uit

Op de linker foto zijn je chest, armen en schouders iets dikker. Je middel is iets dunner gemaakt. Ik verveel me echt de tering, dus ik ging maar een beetje photoshoppen. Jouw pica stond toch nog open omdat ik er een ander hoofd op moest plakken net. Wel jammer dat je zo'n groot zwart vak had gemaakt, ik moest die hele deurlijst er weer bijplakken. Quick and dirty, maar toch.
 
Zeg Hassan ,mag je wel drinken?
 
Of is dat alleen verboden in rammelmedan?
 
Zeg Hassan ,mag je wel drinken?
haha,niet zo praten tegen je mannetje.
ik mag wel drinken maar ik drink niet,mijn lichaam is een tempel zoals je weet.

Hassan zegt ze
 
Dat zei pantoffel en jij zegt niks dus...
Ja ik weet!
 
Wel gevaarlijk dat je zo goed kan shoppen

Ach ik kan het wel redeijk ja, maar dit werkje is niet echt representatief. Er zit denk een half uurtje werk in voor het hoofd. Ik had er ook makkelijk 2 werkdagen in kunnen stoppen, dan had het er wel sick uitgezien ja. Dit valt onder quick en dirty.

Ik had ook nog eens g-men (gijs) als saiyan geshopt, maar dat vond hij niet vet volgens mij.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog verzoekjes?
 
Ach ik kan het wel redeijk ja, maar dit werkje is niet echt representatief. Er zit denk een half uurtje werk in voor het hoofd. Ik had er ook makkelijk 2 werkdagen in kunnen stoppen, dan had het er wel sick uitgezien ja. Dit valt onder quick en dirty.

Ik had ook nog eens g-men als saiyan geshopt, maar dat vond hij niet vet volgens mij.
dan zal muay jou wel een pm sturen morgen haha
 
Ach ik kan het wel redeijk ja, maar dit werkje is niet echt representatief. Er zit denk een half uurtje werk in voor het hoofd. Ik had er ook makkelijk 2 werkdagen in kunnen stoppen, dan had het er wel sick uitgezien ja. Dit valt onder quick en dirty.

Ik had ook nog eens g-men als saiyan geshopt, maar dat vond hij niet vet volgens mij.
Jij doet ook mee met de contest :)? Ik kan namelijk ook aardig photoshoppen, Giovanniripped gaat ook meedoen.

MuayBoran bakte niet zoveel van photoshop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven