MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ik kan het wel redeijk ja, maar dit werkje is niet echt representatief. Er zit denk een half uurtje werk in voor het hoofd. Ik had er ook makkelijk 2 werkdagen in kunnen stoppen, dan had het er wel sick uitgezien ja. Dit valt onder quick en dirty.

Ik had ook nog eens g-men (gijs) als saiyan geshopt, maar dat vond hij niet vet volgens mij.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog verzoekjes?


dat ziet er wle vet uit,
ik wil ook zo iets:(
 
Artist impression van GetXXL?
 
Jij doet ook mee met de contest :)? Ik kan namelijk ook aardig photoshoppen, Giovanniripped gaat ook meedoen.

MuayBoran bakte niet zoveel van photoshop.

Haha nee ik doe niet mee man, train pas anderhalf jaar. Ik ben wel redelijk met ps maar dat gaan toch geen winnende pics worden.:p
 
dat ziet er wle vet uit,
ik wil ook zo iets:(

Ik kan het hoofd van een chick op je body doen, dan kun je op jezelf fappen zonder dat het gay is. Op die manier fap ik al jaren op maten van me zonder dat het gay is.

j/k
 
ik stuur je wel een pm als ik een keer vette idee heb,met vergoeding voor jou natuurlijk

x
 
fhoc en GetXXL gaan het heel druk krijgen 31 juli :p
 
1247 reacties:)

Goed topic:)
 
Muayboran reageert toch niet meer. Topic kan beter op slot. Gaat nergens meer over. Helemaal verdoet door paar van die k*tknuppels (Jimmyneutron e.a.)
 
Muayboran reageert toch niet meer. Topic kan beter op slot. Gaat nergens meer over. Helemaal verdoet door paar van die k*tknuppels (Jimmyneutron e.a.)

+1

Zijn altijd dezelfde faalbazen hier.
 
Gelukkig hebben we de foto's nog, Heb er toch wel om kunnen lachen,
Nog een keer dan voor de liefhebbers,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bleek,

jafadh.jpg

En als bewijs dat hij het dus wel was kregen we deze epic paint photoshop,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Geen nieuwe onthullingen meer, dan maar een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven