MuscleMeat

Contest Log Mucci’ Big-T contest log

Bezoekers in dit topic

Atilla Gym in Maasmechelen, als die nog bestaat.

Ben er zelf nooit geweest maar is/was geloof ik wel een echte bodybuilding gym.

Mijn zus heeft een tijdje in Maasmechelen gewoond toen ze studeerde in Maastricht en haar vriend trainde daar, lol. Vandaar.

Atilla Gym in Maasmechelen, als die nog bestaat.

Ben er zelf nooit geweest maar is/was geloof ik wel een echte bodybuilding gym.

Mijn zus heeft een tijdje in Maasmechelen gewoond toen ze studeerde in Maastricht en haar vriend trainde daar, lol. Vandaar.
Echte old school gym ja. Gaan binnenkort verhuizen naar een groter pand.

Platinum gym Heerlen, geen idee hoe laat je er bent maar mijn training is om 7.
Was dan pas klaar helaas. Moest nog 2u naar huis rijden en de dag nadien vroeg op.

Heb een samenwerking kunnen regelen met een, ik denk relatief bekend, centrum in de buurt. Zit op professioneel vlak imo veel toekomst in dus heel blij.

Ik keer binnen iets aantal tijd terug, zal op tijd laten weten wanneer dan precies.

LEGS 2

Unilateral belt calf raise: 10x20, 8x20
Db decline leg curl: 9x23, 7x23, 10x18,5
GHR: 8xrode band, 8xrode band
Wedged front squat: 8x90, 8x90
Front foot elevated bb split squat: 10x70, 10x70

Anderhalve week niet getraind omwille van m’n schouderblessure. Is nu al een heel stuk beter maar nog steeds niet 100% jammer genoeg.

Heb m’n testlevels ook wat laten droppen, drie weken geleden naar 100mg gezakt, week nadien ook en dan een anderhalve week niets. Was het even beu om te prikken tbh :o nu terug naar 250mg.

Opnieuw m’n voeding bijgehouden. Zit momenteel op 4000 calorieën: 266 eiwit, 553 koolhydraten en 77 vet. Even aankijken wat m’n gewicht hiermee doet icm met cruise en dan beslissen wat ik er mee doe :)

Merk je snel een groot verschil in je fysiek als je je testlevels vrij drastisch verlaagt?
Ik zie toch een groot verschil in de spiegel ja :o weegschaal geeft ook -2kg aan maar ben zeker niet 2kg leaner geworden.

De schouder blessure speelt hier zeker in mee, ik zie het voornamelijk aan m’n borst/schouder en trap regio dat alles toch een pak minder vol is.

Dus nu even terug naar initieel niveau eten/trainen

Ik zie toch een groot verschil in de spiegel ja :o weegschaal geeft ook -2kg aan maar ben zeker niet 2kg leaner geworden.

De schouder blessure speelt hier zeker in mee, ik zie het voornamelijk aan m’n borst/schouder en trap regio dat alles toch een pak minder vol is.

Dus nu even terug naar initieel niveau eten/trainen

Heb precies hetzelfde. Na paar weekjes cruisen smelten traps/delts als ijs onder de zon.

Uiterst deprimerend

Succes en hopelijk zijn de omstandigheden er nu wel naar om de contest af te maken. Toch pittig met kids 👍

Zet hem op. Ik volg!

Back
Naar boven