Fitness Seller

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Partner? Ik dacht dat je gewoon straight was bro
 
Partner? Ik dacht dat je gewoon straight was bro
Niet gewoon straight nee
7272A21D-24D5-413E-A7B7-80AEF1BE5141.png
 
Gefeliciteerd man!
 
Uiteraard in, succes mucci !
 
01/05/21-B2

Gisteren 2250 calorieën, 7k stappen, geen cardio.

vandaag 2900 calorieën, (nog) geen 7k stappen, ook geen cardio.

Volgorde ook iets anders omdat m’n vriendin meetrainde en dat spaart tijd.

unilat. Standing calf raise: 13-8-6x14kg
Unilat. Lying cable curl: 16-8-6x16kg
EZ bar reverse curl: 22-12-10x21kg
Bb RDL: 10x130kg, 15x100kg
Bb walking lunges: 2x10x75kg, na de laatste set een dropset met 10x40kg

Stretch na elke oefening.

RDL doe ik de laatste tijd vrij licht. Als ik zwaar ga heb ik vroeg of laat pijntjes en dan kan ik een hele boel oefeningen niet doen dus dat schiet niet op. Doe ze met constante spanning zeg maar. Lunges waren pittig :)
 
Ik geloof sowieso dat deze manier van training werkt, maar ik had heel erg dat ik voelde dat ik meer wilde doen/vaker wilde trainen. Heb jij dat niet?
 
Ik geloof sowieso dat deze manier van training werkt, maar ik had heel erg dat ik voelde dat ik meer wilde doen/vaker wilde trainen. Heb jij dat niet?
Mid workout zeker, zeker bij de B training waar je start met kleinere spiergroepen. Af en toe voeg ik dan wel een setje toe. Post workout ben ik na elk van deze trainingen wel voldaan hoor.

Ik heb gemerkt dat vermoeidheid/ het idee genoeg gedaan te hebben niet zo goed samenhangt met resultaten boeken. Tijdens de bulk heb ik dit schema zeer nauwkeurig en strict gevolgd zonder aanpassingen en merkte snelle progressie, sneller dan anders. Aan de andere kant kon ik wel hier en daar wat extra volume doen. In het algemeen heb ik toch op elke spiergroep resultaat weten boeken, ook diegene die voordien moeilijker groeiden.
 
recap 26/04/21-02/05/21- week 9-cut 1

Gemiddeld gewicht vorige week: 96,28kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 95,48kg.

Verschil: -0,8kg.

Verschil met start cut: -5,58kg.

Gemiddeld aantal calorieën: 2392.

2xkrachttraining (A2-B2), 5x30min fasted cardio.

Gemiddeld aantal stappen: 6850.

“supps”: 150mg test e, 3.3iu gh. Ook 3x 10mg tamoxifen genomen.

Vermoeidheid: 4/10. Volgens mij is m’n slaap apneu volledig weg :)

Slechts 2keer getraind deze week, voor volgende week staan er 4 gepland. Calorieën zullen bijgevolg ook iets hoger zijn. Ga dezelfde hoeveelheden aanhouden namelijk A= 2600, B=2900, rust= 2250.

Het gemiddeld aantal calorieën deze week zal niet 100% kloppen gezien ik 1x losjes gegeten heb op de verjaardag van m’n vriendin, ik vermoed zo’n 3500 calorieën maar niets afgewogen. Tevens gisteren 1300 calorieën aan sushi gegeten maar binnen mijn calorie budget gebleven.

Zag er deze week een stuk leaner uit. Vind dat ik er irl leaner uitzie dan op foto.
C101B5E7-9148-4EC3-A017-BDDDA11DB280.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Vanwaar de tamoxifen?
Heb wel wat gyno zitten maar het is onzichtbaar. Soms wordt het zichtbaar en dan voel ik dat ze opgezet en gevoelig zijn. Voornamelijk in de overgang van blast naar cruise en tijdens de cruise last van eigenlijk. Gelukkig reageert het snel op tamoxifen. Het is eigenlijk al weggetrokken maar neem vandaag nog de derde dosis uit ‘zekerheid’.
 
03/05/21-A3

30min. fasted cardio.

Had veel zin om te trainen vandaag.

GHD crunch: 21x3kg, 17x5kg.
Banded lying leg raises: 15x, 12x oranje rekker.
Low incline Db press: 7x42kg, 3x42kg.
Low incline Db fly: 14x13kg, 9x13kg.
Seated neutral Db ohp: 10-5-3x26kg.
PJR pullover: 13-7-5x33kg.
Rack pull up: 12-6-5x2,5kg.
bb row:


Helaas mij flink geblesseerd aan m’n onderrug tijdens die lying leg raises:bang: toch besloten om verder te trainen. Bb rows ging ik echter niet meer proberen. Nu best wel wat pijn. Heb er meteen voltaren aangesmeerd in de hoop dat de pijn snel wegtrekt.

Ook gisteren gemerkt dat ik met een irritatie zit aan m’n rechter quad. Het is niet eenvoudig te zeggen want spierpijn maar de pijn is identiek als de irritatie aan m’n linker quad, die al drie jaar aanwezig is. Beide veroorzaakt door walking lunges:emo: voorspeld niet veel goeds. Nochtans niets gevoeld aan m’n rechter quad tijdens het trainen zaterdag. Zag in wovano z’n log dat ie ook last had van een soortgelijke blessure. Hij vergelijkt het met een pip gevoel en dat kan ik beamen. Alsof er iets tussen de spiervezels zit die er niet hoort te zitten. Ik heb echter nog nooit geprikt in m’n quad:dunno:

Hopelijk trekt de pijn en irritatie snel weg.

Vandaag 2600 calorieën, 250 eiwit, 275 koolhydraten, 52 vet.
 
04/05/21-rust

Onderrug is redelijk fucked. Was ook niet eenvoudig om pijnloos te slapen. Doorheen de dag is het al iets verbeterd. Hoop dat het over een dag of twee terug inorde is :o

Op twee dagen twee kilo verloren. Craving is ook goed aanwezig vandaag. Voornamelijk zin in rijstwafels met pindakaas en aardbeiconfituur :P Mocht er morgen weer veel gewicht af zijn overweeg ik een refeed, met rijstwafels, pindakaas en aardbeiconfituur lol.

Vandaag 2250 calorieën: 252 eiwit, 233 koolhydraten, 31 vet.
 
Ik had laatsts de raarste craving ooit, witte bollen met hagelslag. Maar die van jou kunnen ook onder t kopje ‘weird’ :roflol:
 
Ik had laatsts de raarste craving ooit, witte bollen met hagelslag. Maar die van jou kunnen ook onder t kopje ‘weird’ :roflol:
Ik heb vooral heel veel zin in triple chocolate chip koekjes
 
Doe je ook nog steeds zo veel cardio?
 
Ik crave naar het hebben van cravings.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Back
Naar boven