AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 446
  • Weergaven 44K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

05/05/21

Rugpijn is er nog steeds maar doorheen de dag is het iets verbeterd. Bij het opstaan uit bed doet het t meest pijn :o kon deze ochtend ook niet zonder pijn op de hometrainer dus in plaats daarvan maar gestapt.

Vandaag 2900 calorieën. Moest normaal benen trainen dus deze calorieën ook aangehouden. Heb rijstwafels, pindakaas en aardbeiconfituur er in kunnen passen :P 238 eiwit, 325 koolhydraten, 69 vet.
 
Als ik een lepel pindakaas eet heb ik een week later nog steeds fucking hick ups. Fucking pinda’s.

Doe mij maar een plakje lekkere kaas met jam erop op een vers bruin broodje.
 
Powdered peanutbutter
Is dat te freten? Beetje pindakaas mis ik wel met deze high carb aanpak :o
Als ik een lepel pindakaas eet heb ik een week later nog steeds fucking hick ups. Fucking pinda’s.

Doe mij maar een plakje lekkere kaas met jam erop op een vers bruin broodje.
pindakaas gaat er bij mij altijd wel in :P De combi kaas en confituur lijlt mij echt ranzig. Toch veel mensen die het eten in België en Nederland. Tot in Rusland blijkbaar:roflol:
 
Is dat te freten? Beetje pindakaas mis ik wel met deze high carb aanpak :o

pindakaas gaat er bij mij altijd wel in :P De combi kaas en confituur lijlt mij echt ranzig. Toch veel mensen die het eten in België en Nederland. Tot in Rusland blijkbaar:roflol:

Ja echt een aanrader dat peanut powder heb het vorige week ook besteld.
En heb nu al het potje op.. haha
 
06/05/21

Onderrug is al een pak beter. Deze morgen ook pijnloos cardio kunnen doen. Indien het tegen morgen nog beter wordt, zou ik mij wel aan een training wagen. Met lichte gewichten, gezien het plekje wel nog fragiel aanvoelt

Vandaag 2250 calorieën. Macro’s nog geen idee van, in dezelfde trant als andere 2250 dagen in ieder geval.

pics van deze ochtend. Zag er aardig lean uit. Obliques lijken stukken droger en harder dan de sixpack. Anderzijds ben ik nog vrij soft en ben ik weinig gewoon mbt lean zijn :o

F54CDAF3-779F-4A5F-BEE4-1A0757FAFF91.jpeg

2CDAC2A1-EC93-4494-85DF-8F4477961A5A.jpeg
 
Ja echt een aanrader dat peanut powder heb het vorige week ook besteld.
En heb nu al het potje op.. haha
Klinkt goed. Van myprotein dan?
 
Is dat te freten? Beetje pindakaas mis ik wel met deze high carb aanpak :o

pindakaas gaat er bij mij altijd wel in :P De combi kaas en confituur lijlt mij echt ranzig. Toch veel mensen die het eten in België en Nederland. Tot in Rusland blijkbaar:roflol:

Het is eerder een Nederlands / Belgische gewoonte die ik hier mee naartoe heb gebracht :hahaha: In Rusland is de eetcultuur heel anders... pindakaas heb je hier trouwens ook niet / nauwelijks en als je het ergens vindt is het gelijk fucking duur.

Je ziet er wel goed lean uit... Maar ik snap wat je bedoelt. Op een bepaald moment heb je aardig wat veins en zijn je abs goed zichtbaar, maar je bent alsnog overal fucking soft en denk je bij jezelf “wtf, hoeveel kilo moet ik nou nog afvallen om echt ripped te zijn?”. Ik ben ook nog nooit echt hard en shredded geweest :o Wil daar de komende maanden eindelijk eens naartoe. Durf te wedden dat we ons fucking tiny gaan voelen dan.
 
06/05/21

Onderrug is al een pak beter. Deze morgen ook pijnloos cardio kunnen doen. Indien het tegen morgen nog beter wordt, zou ik mij wel aan een training wagen. Met lichte gewichten, gezien het plekje wel nog fragiel aanvoelt

Vandaag 2250 calorieën. Macro’s nog geen idee van, in dezelfde trant als andere 2250 dagen in ieder geval.

pics van deze ochtend. Zag er aardig lean uit. Obliques lijken stukken droger en harder dan de sixpack. Anderzijds ben ik nog vrij soft en ben ik weinig gewoon mbt lean zijn :o

Bekijk bijlage 527111
Bekijk bijlage 527112
Onderrug blessures zijn kloten man was ook een keer door me rug gegaan, zat gewoon met tramadol te trainen🤣
 
Je ziet er wel goed lean uit... Maar ik snap wat je bedoelt. Op een bepaald moment heb je aardig wat veins en zijn je abs goed zichtbaar, maar je bent alsnog overal fucking soft en denk je bij jezelf “wtf, hoeveel kilo moet ik nou nog afvallen om echt ripped te zijn?”. Ik ben ook nog nooit echt hard en shredded geweest :o Wil daar de komende maanden eindelijk eens naartoe. Durf te wedden dat we ons fucking tiny gaan voelen dan.
Echt hè! :roflol: Al denk ik dat als ik op dit elan zou verder doen, beetje tren en var of Winny erin gooi, het er best goed gaat uitzien. Maar idd, ik ga me erg skinny voelen en wss nog niet eens in echt contestshape staan :o ik wil er ook zo dicht mogelijk komen rond eind augustus, ik vermoed dat dat rond 87kg gaat zijn, dat is erg skinny voor iemand die kuurt natuurlijk :o

dit was m’n beste shape ooit (einde eerste blast) aan 79-80kg. Had niet eens shredded glutes ofzo :bang:
 

Bijlagen

  • 64EC2BA7-3329-48BD-8393-B8FC7BAF20FB.jpeg
    64EC2BA7-3329-48BD-8393-B8FC7BAF20FB.jpeg
    81,7 KB · Weergaven: 118
Echt hè! :roflol: Al denk ik dat als ik op dit elan zou verder doen, beetje tren en var of Winny erin gooi, het er best goed gaat uitzien. Maar idd, ik ga me erg skinny voelen en wss nog niet eens in echt contestshape staan :o ik wil er ook zo dicht mogelijk komen rond eind augustus, ik vermoed dat dat rond 87kg gaat zijn, dat is erg skinny voor iemand die kuurt natuurlijk :o

dit was m’n beste shape ooit (einde eerste blast) aan 79-80kg. Had niet eens shredded glutes ofzo :bang:
Die waist zo is wel fucking gruwelijk. Nog beetje meer mass op je armen en je bent gucci.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Is dat te freten? Beetje pindakaas mis ik wel met deze high carb aanpak :o
Zeker! Je kan er veel mee. Pindakaas, saus etc.

Van MyProtein heb ik. Bulk verkoopt het ook
 
Die waist zo is wel fucking gruwelijk. Nog beetje meer mass op je armen en je bent gucci.
*Mucci hehehe.

waist heb ik wel veel geluk mee idd. Armen hebben best veel progressie gemaakt al is het minder dan ik dacht nu eenmaal het vocht er af is. :o
 
Back
Naar boven