Fitness Seller

Contest Log Mucci’ thick to fit log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.383
Waardering
7.903
Lengte
1m79
Massa
104kg
Goeie cringe titel?

eindelijk een contest die 1) lang genoeg duurt en 2) op een goed moment valt. Vorige jaren werd er helaas aan minimum 1 van de 2 niet voldaan voor mij. Nu dus wel :D

Momenteel een 4-tal weken opnieuw aan het trainen na een goeie twee maand niets. Het afgelopen jaar wss 6maanden niet getraind (niet 6maand aan een stuk tho) dus dat is wel piss poor. Ik ben een student die alles uitstelt tot het laatste moment en dan moet je natuurlijk prioriteiten stellen :o een gym die 20-25min rijden verwijderd is van je deur doet er ook geen goed aan.

maar ‘nuff excuses.

mijn examenperiode valt van eind mei tot midden juni dus daar zal trainen ook op een iets lager pitje staan maar ik hoop dat dat deze keer niet betekend dat ik 0 keer ga:o

momenteel doe ik fortitude training tier 1 en zit in week4 . Het komt neer op: fullbody (lower focus)-fullbody(upper focus)-lowerbody-upperbody.

het is een mix van straight sets/cluster sets en pumpsets. Hier een voorbeeld:
95AC5248-3670-4475-9862-80BCF4D6C858.png

de tiers bepalen het volume.

Verder ben ik momenteel nog steeds 1m79 met 95kg op de teller. Vp geen idee, niet laag in ieder geval.

calorieen zijn momenteel: 4200 op de lower focus en lowerbody dagen, 4000 op de andere trainingsdagen, 3500 op rustdagen.

qua gear heb ik al een jaar niets gedaan naast 125mg testosteron en 2-3iu groeihormoon (de groeihormoon ook steeds gestopt wanneer ik niet meer trainde).

morgen start ik met 500mg testosteron, 3iu groeihormoon en 15mg mk 677. De mk is om m’n ecto eetlust te overkomen want krijg de hoeveelheid voedsel niet binnen dat nodig is om aan te komen:o doel is eerst naar 100-102kg te gaan om nadien toch zachtjes te cutten.

hier nog wat kiekjes van hoe ik er momenteel uitzie:

B9AE0E9E-A638-4502-9B3E-815F590895CE.jpeg


15498B71-E6C4-427D-8774-A7B17B73AAD7.jpeg
 
Laatst bewerkt:
first!!!!1
succes :)
 
In
 
In :D
 
Jammer van de mk677, veel succes
 
first!!!!1
succes :)
Bedankt mannen (en vrouw) :D
Jammer van de mk677, veel succes
Hoezo jammer? Ik had het ook liever niet genomen maar het is wel een middel die me goed helpt om te bulken. M’n initieel plan was om de groeihormoon hoger te zetten zonder mk maar m’n eetlust is best shite en ervaring leert me dat er dan weinig gebeurt in een bulk :o
 
Bedankt mannen (en vrouw) :D

Hoezo jammer? Ik had het ook liever niet genomen maar het is wel een middel die me goed helpt om te bulken. M’n initieel plan was om de groeihormoon hoger te zetten zonder mk maar m’n eetlust is best shite en ervaring leert me dat er dan weinig gebeurt in een bulk :o
Waarom geen Dronabinol of Megestrol, MK i.c.m. groeihormoon en testo kan wel lijp zijn man.. kijk naar dat onderzoek met volgensmij 100 volwasssen mannen uit m'n hoofd, weet het niet meer zeker.
 
Waarom geen Dronabinol of Megestrol, MK i.c.m. groeihormoon en testo kan wel lijp zijn man.. kijk naar dat onderzoek met volgensmij 100 volwasssen mannen uit m'n hoofd, weet het niet meer zeker.
Megestrol is idd ook iets wat ik ben tegengekomen maar lees best vaak verlaging van libido en dergelijke en dat vind ik absoluut niet sexy klinken :o dronabinol is al lang geleden Dat ik er over gelezen heb. Denk niet zo makkelijk te verkrijgen alsk het zo lees? Overigens zie ik dat het de typische cannabis bijwerkingen heeft, daar heb ik geen trek meer in helaas.

Mocht je tijd hebben, wil ik dat onderzoek best wel eens lezen! Ik vermoed dat het aantoont dat het niet te best is voor je bloedsuikerspiegel? ALA is iets wat ik standaard ga laten meelopen en hoogstwaarschijnlijk berberine ook.
 
Megestrol is idd ook iets wat ik ben tegengekomen maar lees best vaak verlaging van libido en dergelijke en dat vind ik absoluut niet sexy klinken :o dronabinol is al lang geleden Dat ik er over gelezen heb. Denk niet zo makkelijk te verkrijgen alsk het zo lees? Overigens zie ik dat het de typische cannabis bijwerkingen heeft, daar heb ik geen trek meer in helaas.

Mocht je tijd hebben, wil ik dat onderzoek best wel eens lezen! Ik vermoed dat het aantoont dat het niet te best is voor je bloedsuikerspiegel? ALA is iets wat ik standaard ga laten meelopen en hoogstwaarschijnlijk berberine ook.
Het onderzoek was ingezet omdat de makers ervan wouden bewijzen dat het goed spul was zodat het ook via de arts te verkrijgen zou zijn, tijdens het onderzoek waren er een aantal mannen overleden aan hartfalen waardoor het onderzoek was stopgezet, zo 1.2.3. uit mijn hoofd. Als ik zo even tijd heb ga ik voor je zoeken, het kan ook zijn dat ik totaal verkeerd zit he!
 
Het onderzoek was ingezet omdat de makers ervan wouden bewijzen dat het goed spul was zodat het ook via de arts te verkrijgen zou zijn, tijdens het onderzoek waren er een aantal mannen overleden aan hartfalen waardoor het onderzoek was stopgezet, zo 1.2.3. uit mijn hoofd. Als ik zo even tijd heb ga ik voor je zoeken, het kan ook zijn dat ik totaal verkeerd zit he!
Nou best drastisch om hier verkeerd over te zijn :o :roflol: Maar denk dat het iets in de trant was van 60/65+ ers waarvan idd een aantal stierven aan hartfalen. Maar ook niet zeker, ben nu wel benieuwd.
 
Nou best drastisch om hier verkeerd over te zijn :o :roflol: Maar denk dat het iets in de trant was van 60/65+ ers waarvan idd een aantal stierven aan hartfalen. Maar ook niet zeker, ben nu wel benieuwd.
Hahaha klopt, heb het even opgezocht, staat in het boek "Archives of Gerontology and Geriatrics "

"Het was een grote studie met enkele honderden oudere proefpersonen, waarvan een deel een half jaar elke dag 25 milligram MK-677 slikte. Merck verrichtte dat onderzoek om te laten zien dat MK-677 veilig en effectief was, zodat artsen het konden gaan voorschrijven. Maar zover kwam het niet. Nog voordat het onderzoek was afgelopen zette Merck de studie stop, nadat enkele gebruikers van het experimentele middel last kregen van hartfalen en overleden. Hun hartspier kon niet meer genoeg bloed rondpompen."

Inderdaad, lees; "oudere proefpersonen".
 
Mastodont met ecto eetlust, weinig zelfdiscipline, maar slim genoeg om te weten wat je doet.
In :thumb:
 
Beast! als je doorzet potentiële winnaar!
 
poh die rug!!!
Vind men back dubbel bicep zeker niet goed, laatste tijd wat meer aandacht aan gespendeerd wel. M’n latspread was/ben ik aan de andere kant wel tevreden over. Beetje vreemd eigenlijk, latspread is/was degelijk maar een bdb echt skinny :o
Hahaha klopt, heb het even opgezocht, staat in het boek "Archives of Gerontology and Geriatrics "

"Het was een grote studie met enkele honderden oudere proefpersonen, waarvan een deel een half jaar elke dag 25 milligram MK-677 slikte. Merck verrichtte dat onderzoek om te laten zien dat MK-677 veilig en effectief was, zodat artsen het konden gaan voorschrijven. Maar zover kwam het niet. Nog voordat het onderzoek was afgelopen zette Merck de studie stop, nadat enkele gebruikers van het experimentele middel last kregen van hartfalen en overleden. Hun hartspier kon niet meer genoeg bloed rondpompen."

Inderdaad, lees; "oudere proefpersonen".
Ik dacht het, maar either way, denk niet dat het gezond is oid. Mss dat ik het enkel neem op trainingsdagen, sinds calorieën daar wat hoger zijn.
+1. Volgens mij alleen maar front foto's gezien voorheen.

In
Welkom! Sinds m’n front wat bijgetrokken is zijn backpics wat zeldzamer geworden idd:o
 
Mastodont met ecto eetlust, weinig zelfdiscipline, maar slim genoeg om te weten wat je doet.
In :thumb:
De ‘dromen’ om een monster te zijn heb ik laten varen en bijgevolg ook minder zelfdiscipline. De dagen dat ik tot 2u in de nacht opblijf om m’n laatste meal op te eten zijn ook voorbij :o ik kijk er overigens helemaal niet naar uit om nog een paar kilo aan te komen, cutten heeft mij altijd veel beter afgedaan.
Beast! als je doorzet potentiële winnaar!
Das wel een grote ‘als’ :o maar ik ga m’n best doen!
 
Voeding voor vandaag (rustdag) 04/03

Meal 1
-500ml halfvolle melk
-70gram qnt gainer
-110gram havermout
-35gram pindakaas
-1 koffie

Meal 2
-150 gram bruin brood
-3 sneden hesp (komt neer op 90-100gram)
-3 sneden jonge kaas
-100gram ananas
-1 appel

Meal 3
-125gram rijst (ongekookt gewicht)
-200gram kippenborst
-40gram cashewnoten
-250gram tomaten.
-1 banaan.

Meal 4
-62,5gram rijst
-200gram kippenborst

3470calorieen, 230 eiwit, 445 koolhydraten, 80 vet.
 
Wat is je ervaring met HGH op 3iu.
En daarmee doel ik op rondingen, spiermassa.

Op welke dagen zet je?
 
Wat is je ervaring met HGH op 3iu.
En daarmee doel ik op rondingen, spiermassa.

Op welke dagen zet je?
Mooie start dosering maar idealiter ga je toch iets hoger. Voor volheid staat het tweede in rij achter mk voor mij, met als voordeel dat je wel wat vet verliest.

ik denk legit dat ik kleine gains heb gemaakt in die 6maanden dat ik getraind heb afgelopen jaar en wijt dat wel aan gh. Aan de andere kant ben ik er zeker niet van ontploft oid.

ik zet alle dagen maar vergeet het soms wel eens of geen zin om te prikken :o ik pin het of pre workout of pre bed.
 
Back
Naar boven