XXL Nutrition

Contest Log Mucci’ thick to fit log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

6/03 Fortitude training Tier 1-Week 4- Dag 3: Lowerbody muscle rounds/pump.

een muscle round is gewoon een fancy term voor een clusterset van 6x4 : 6 kleine setjes van 4reps met 10 seconden tussen elke set. Continuous tension en 1 failure punt, bij voorkeur bij de laatste set.

-Banded leg press: 4-4-4-4-4-5x 90kg.
(
hier iets schoot er iets in m’n bicep en voorarm door mij in de stoel te trekken :o )
-sissy squat: 13x15kg + drop: 5xbw+1min stretch.
-standing 1 leg cable curl: 17x4+ drop 16x2 (machine is legit zwaar :o)+ weighted stretch.
-adductoren: 20x60 drop 12x40
-standing calf raise: 4-4-4-4-4-6x45 + stretch
-spider curl: 21x8 drop 15x6
-hammer curl met attachment: 22x14kg exclusief bar.


Hopelijk is dit leesbaar, anders kijk ik de volgende keer hoe ik het overzichtelijkkan maken. Was een ok sessie, niet te gek eigenlijk, miste wat drive merkte ik. Ik kamp overigens al bijna twee jaar met een blessure aan m’n linkerquad. Bepaalde oefeningen zijn vrij pijnlijk, front squat (ook in de Smith) en de leg press bijvoorbeeld maar merk dat de bands wel helpen. De pijn is meest aanwezig ‘in the hole’ en gezien dat de spanning van de bands daar het minst is, doet het niet zo’n pijn dan. Kheb overigens een voorschrift voor er een foto van te maken, eenmaal het opnieuw Über fucked is, zal ik er 1 laten maken.

In het E-boek van fortitude training raadt hij om 6 weken te ‘blasten’ en 2 weken te ‘cruisen’. Eigenlijk komt het neer op 6 weken progressief te trainen om vervolgens te deloaden. Eens kijken hoe m’n recuperatie is nu ik terug on ben.

Vandaag er 300mg testosteron ingejast, wordt dus ook 600 ipv 500 per week. Was wel weer spannend, om m’n glute na een jaar nog eens te doorprikken:o ging overigens vlot maar voel het nu wel wat zitten.

Nadien bij m’n vriendin haar ouders gegeten. Ga ik flink mogen mee oppassen eigenlijk, zeer zoute keuken to say the least:o

Zometeen the walking dead kijken, wat eten en dan slapen:heart:
 
-
 
Laatst bewerkt:
Heel veel succes, ik ga volgen
 
08/03 FT: tier 1: w4-D4 upper muscle rounds

machine chest press: 87,5x4-4-4-4-4-10 (+ weighed stretch)
T-bar row: 40x4-4-4-4-4-12
Underhand pulldown: 68x 4-4-4-4-4-4 (+stretch)
Machine rear delt fly: 77,5x4-4-4-4-4-5
Decline PJR pullover: 26x4-4-4-4-4-6
(+ weighted stretch)


Flink mispakt aan de eerste oefeningen, die vlogen omhoog:o verder eens een decline hoek geprobeerd voor de pullover variant, maar niet zo overtuigd, miste veel stabiliteit.

Mk ga ik overigens starten op 7,5mg ipv 15. Merk dat het al voldoende is om mijn appetijt te stimuleren.

verder weinig te melden thus far :)
 
Laatst bewerkt:
In! Goed fysiek man!!
 
09/03 FT: tier 1: W5-D1 lower load/upper pump

Tricep was een beetje sore, borst/rug en schouder een beetje vermoeid van gisteren.

Load
BB squat: 10x130
Leg extension: 12x 37,5 (+ stretch)
Lying leg curl: 13x37,5 (+weighted stretch)
Standing calf raise: 10x60- 8x65 (+stretch)

Pump
push up ss chest supp. T-bar row: 27x10 & 17x30
Db side raise: dropset: 10x12-10x6-10x4-10x2
Knee raise: 20x bw
Cable pushdown ss 1 arm db curl:
15x60 & 12x12


goeie training ondanks vermoeidheid. Dit maal alleen getraind dus ging ook iets vlotter. Verder goeie focus, kon op de load-oefeningen zeker wat meer doen maar wil niet te impulsief zijn met verhogen om dan weer maanden met veel pijn te trainen. Verder zat de pomp er goed in, heeeeeerlijk dus :D

Kleren zitten al wat strakker ook, denk dat 100kg wel goed komt. Ik kijk anderzijds ook wel uit naar het cutten, is toch al bijna 3 jaar geleden :o

Tot slot moet ik ook nog eens zoeken wat er precies is afgesproken ivm de contest gezien ik eigenlijk van niets weet (of de regels nu aangepast zijn of niet) en het topic afgesloten is:thinking:
 
Ook hier in:)
 
De massa heb je iig al, ben benieuwd hoe het er aan het einde uit gaat zien. Succes!
 
10/03 FT: tier 1: W5-D2 upper load/lower pump

Was helemaal fried eigenlijk. UB-FB-FB op drie dagen is wat te veel van het goede :o staat ook niet voor niets beschreven in z’n E-book dat 3 dagen na elkaar eigenlijk te veel is. Het gebeurt te vaak dat ik om redenen op het laatste moment toch niet kon gaan, vandaar dat ik ‘pak wat ik kan pakken’. Morgen en wss ook donderdag rustdag :)

Quadblessure was vandaag best voelbaar, dus absoluut niets gepushed daar met oog op volgende training (LB).

Load
low incline smith press: 9x90 (+ stretch)
Banded pull up: 8x-9x (+ strercg
Machine shoulder press: 9x122,5

pump
Db walking lunge: 18x 8 (quad deed pijn)
Seated leg curl: 15x 37,5 drop: 11x22,5
Seated calf raise: 20x30
 
Absoluut in, ben benieuwd hoe je na je cycle en een beetje leaner eruit komt :D
 
Nadien bij m’n vriendin haar ouders gegeten. Ga ik flink mogen mee oppassen eigenlijk, zeer zoute keuken to say the least:o

Zometeen the walking dead kijken, wat eten en dan slapen:heart:
Zout equals pumps , heerlijk joh
 
Absoluut in, ben benieuwd hoe je na je cycle en een beetje leaner eruit komt :D
Denk dat ik initieel niet per se leaner ga worden maar zou wel mooi zijn, in ieder geval welkom!
Zout equals pumps , heerlijk joh
True, maar hun keuken is wel next level :o pumps inclusief 3kg water en gezwollen enkels lol
 
Gisteren nog een foto genomen, best tevreden voor nu, zeker gezien de fun nog moet beginnen. Ook even op de kalender gekeken, dit is hoe het Gameplan eruit ziet:

-bulken tot en met 8 of 15mei (9 of 10 weken blast).

-27 mei start eerste examen-> 15 juni laatste examen. Zal mogelijks later zijn want er vallen 2 examens op hetzelfde moment helaas. Hier ga ik op onderhoud eten terwijl training op een iets lager pitje gaat staan.

-Gerekend vanaf de 15de juni heb ik zo’n 10weken om te cutten. Hier uiteraard in een deficiet. Hoogst waarschijnlijk zal ik hier ergens een goeie week op vakantie gaan maar dat staat doorgaans ook synoniem met in een deficiet te eten :)

Momenteel 96kg

15B90370-8E1F-4B01-911C-527140CF452C.jpeg
 
12/03: FT: Tier 1: W5-D3: lower muscle rounds

Banded V-squat: 110kgx4-4-4-4-4-4

1 leg leg extension: 12x 12,5 (hier in gesprek, weinig concentratie dus :rolleyes: )

Adductoren: 8x45 (andere dan Normaal)

Horizontal calf press: 150x4-4-4-4-4-4

Bb bicep curl: zware bar +1kg/kant: 4-4-4-4-4-4

Decline crunch: 15x10kg-10x

Had het potentieel om een goeie training te worden maar m’n vriendin was aan het stressen mbt Corona :o en in de gym deed de eigenaar en gearboekje open, dus was interessant maar verstoorde m’n concentratie om te trainen.

Het lijkt alsof het hier op een lockdown afstevent, althans, dat voorspel ik. Start ik na een jaar nog eens met een blast, komt dit weer:o hopelijk waait dit snel over.
 
12/03: FT: Tier 1: W5-D3: lower muscle rounds

Banded V-squat: 110kgx4-4-4-4-4-4

1 leg leg extension: 12x 12,5 (hier in gesprek, weinig concentratie dus :rolleyes: )

Adductoren: 8x45 (andere dan Normaal)

Horizontal calf press: 150x4-4-4-4-4-4

Bb bicep curl: zware bar +1kg/kant: 4-4-4-4-4-4

Decline crunch: 15x10kg-10x

Had het potentieel om een goeie training te worden maar m’n vriendin was aan het stressen mbt Corona :o en in de gym deed de eigenaar en gearboekje open, dus was interessant maar verstoorde m’n concentratie om te trainen.

Het lijkt alsof het hier op een lockdown afstevent, althans, dat voorspel ik. Start ik na een jaar nog eens met een blast, komt dit weer:o hopelijk waait dit snel over.
Ik hoop voor jou van harte dat de gyms open blijven , midden in je blast niet kunnen sporten .. ergere nachtmerrie is er niet :p
 
Ik hoop voor jou van harte dat de gyms open blijven , midden in je blast niet kunnen sporten .. ergere nachtmerrie is er niet :p
Jep, is ook werkelijkheid geworden helaas. Alles toe tot 3 april... :treuren:

Kijken of ik bij een homegym terecht kan maar als dat niet zo is, dan ga ik een knoop moeten doorhakken helaas :(
 
Back
Naar boven