AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci’ thick to fit log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja klopt... ik kijk het sowieso nog ff een week aan en dan zie ik wel wat ik doe. Er zijn nu ook in mijn gym een aantal gasten al fucking 3 maanden lang aan het preppen voor een wedstrijd begin april, dus ik hoop ook voor hen dat dat allemaal doorgaat.

Ik zat voornamelijk te twijfelen tussen 500test-300bold en 500test-400mast. 500 test-200npp is ook nog een optie.

Maar ik denk toch dat ik nog een keer voor de test+mast ga. Ik ging daar gewoon erg lekker op tijdens mijn cut en ik wil het eens proberen met iets meer test ernaast (500 ipv 250) en meer calories. Ik denk dat ik daar gewoon een paar goede kilo’s op kan gainen met minimale sides en shit. De bold en deca doe ik wel de blasts erna want ik wil sowieso alle compounds eerst een keer geprobeerd hebben.
Hah, heb een maatje die een heel jaar gewerkt heeft richting een proCard, gaan ze nu niet door:emo: fucked up voor hem.

Alle opties, behalve die met bold, vind ik er goed uitzien. Zelf even zitten twijfelen tussen 500test 200npp.

Na mijn test mast cut dacht ik net hetzelfde: mast ook in de bulk! De combi met test gaf mij een échte feel good en een libido om u tegen te zeggen. Uiteindelijk nooit doorgegaan tho:o benieuwd wat het wordt!
 
16/03 UB

zondag bijna 12u geslapen en hoofdpijn, vandaag mega moe en hoofdpijn, is this Corona? Heb anders nauwelijks hoofdpijn ofzo. Maaaar laat ik niet te hard van stapel lopen lol. :o

Ga ook wat voor school beginnen werken. Heb zo’n vakantiesfeer waardoor ik weinig zin heb in schoolse dingen:emo:

Vandaag toch wat in elkaar geflanst voor upperbody. Heb 2 dumbells die ik beide tot 18kg kan laten gaan of 1 ‘zware’ van 22kg. Daarnaast nog een sit-up bankje die ik op creatieve wijze kan omtoveren tot een bench. Eigenlijk zijn enkel m’n armen vrij om een press of fly beweging te doen, men benen liggen gewoon op m’n bed lol.

Training was op een snel tempo, meteen duidelijk dat m’n conditie niet te best is. Beetje fortitude geïnspireerd:

flat db fly: 2x MR: 2x4-4-4-4-4-5x18kg
flat db fly: 21x18kg (+stretch)
Db row: 17x22kg-15x22kg-15x22kg
Db pullover: 20x22kg restpause: 10x22kg

Shoulder superset:
superset 1: db side raise ss db front raise: 20x8kg & 16x8kg
superset 2: bent over side raise ss side raise: 20x8kg & 8x8kg

db skullcrusher: 15x8kg-12x8kg-11x8kg
Db curl: 3x15x12kg


Was best afgepeigerd hierna. Armen gemeten op 45,5cm met pomp. Ok-ish , voor nu dan toch.

Toch maar eens rondkijken voor een squatrek en een barbell, dan zou ik zo goed als alles kunnen.

Morgen of overmorgen staat LB op het programma, zullen veel lunges zijn:o
 
Hah, heb een maatje die een heel jaar gewerkt heeft richting een proCard, gaan ze nu niet door:emo: fucked up voor hem.

Alle opties, behalve die met bold, vind ik er goed uitzien. Zelf even zitten twijfelen tussen 500test 200npp.

Na mijn test mast cut dacht ik net hetzelfde: mast ook in de bulk! De combi met test gaf mij een échte feel good en een libido om u tegen te zeggen. Uiteindelijk nooit doorgegaan tho:o benieuwd wat het wordt!

Bold zou jij zeker 600 doen ipv 300? Dat is uiteraard ook een goede, maar dan zit je wel gelijk al over de gram aan gear en dat stel ik liever nog ff uit tot de volgende blast of die erna.

Verder is het precies wat je zegt... de Masteron gaf gewoon zo’n lekker gevoel zowel binnen als buiten de gym dat ik ook eens wil zien hoe het is om in een surplus te zijn én met wat meer test ernaast. We gaan het zien :)
 
Bold zou jij zeker 600 doen ipv 300? Dat is uiteraard ook een goede, maar dan zit je wel gelijk al over de gram aan gear en dat stel ik liever nog ff uit tot de volgende blast of die erna.

Verder is het precies wat je zegt... de Masteron gaf gewoon zo’n lekker gevoel zowel binnen als buiten de gym dat ik ook eens wil zien hoe het is om in een surplus te zijn én met wat meer test ernaast. We gaan het zien :)
Zou bold zelf niet doen lol wat ik irl heb gezien is dat het naast een leuke shape vrij weinig doet voor massa. Een maatje zette 600 test en 750 bold, stond niet beter dan 500 test met wat tbol maar had wel veel meer sides. Zelf geen ervaring mee maar het spreekt me (momenteel) niet aan:o




Even nog een update voor deze bijna-doodgebloede log. Heb een week of twee enkel maar snel eens ingelogd op dbb doordat ik best wat taken en lessen heb in te halen. Op de kop toe binnen een 3-tal weken een examen via Skype:o

train nog zo’n 3-4x per week fullbody(ub focus)-fullbody(lb focus)-ub-lb maar log om eerlijk te zijn mijn trainingen niet meer. De motivatie om de gewichten/sets/reps neer te pennen was even zoek maar zal dat vanaf nu wel terug doen, inclusief hier posten :)

Mbt voeding probeer ik een maaltijd extra te eten ipv alles over 4 maaltijden te verdelen.

M1:
110gram havermout
250ml halfvolle melk
50gram qnt gainer
40gram noten

M2:
125gram rijst
200gram kip
250gram wortel
25gram noten

M3:
120gram bruin brood
2sneden hesp
1,5 snede kaas
1 appel

M4:
140gram tonijn
125gram rijst
2 olijfolie
250gram tomaat

M5:
62,5gram capellini
200gram kip
1 kiwi
25gram cashew

*alternatieve maaltijd ipv meal 2 of 4
125gram capellini
3volle eieren, 2 ei eiwit
25gram bacon

Andere alternatieve zullen nog volgen. Op trainingsdagen komt daar nog 300ml cranberry sap bij.

Komt neer op zo’n 3800 (ntd) en 4000(td).

Verder heb ik de groeihormoon er uit gegooid voor nu. Pins waren op en had geen zin om nieuwe te halen:o

Gewicht is stabiel op 96kg, heb even 98 gewogen maar wou niet verder pushen.
 
kan het dat jij ook op reddit een account hebt? :)
 
Sheet g4p ontmaskerd.
 
Had niet gezien dat je mee deed, ik vond al dat je een goed fysiek had dus ben benieuwd. In
 
R.i.p.

Ik hoop dat je jouw rust gevonden hebt.
 
Wat is er gebeurd?
 
Back
Naar boven