MuscleMeat

Mudita's comeback (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Waardering
1.295
Lengte
1m83
Massa
81kg
Een aantal zullen mij waarschijnlijk nog wel kennen van mijn powerlifting logs en dergelijke.

Eigenlijk was ik van plan om pas later weer te beginnen met mijn log. Voornamelijk omdat ik pas sinds kort weer opnieuw ben begonnen met mijn journey.
Sinds vorig jaar (zomer) heb ik helemaal niet meer gesport, om persoonlijke gezondheidsredenen.

Op het moment zal de log nog niet extreem actief zijn aangezien ik gewoon nog een simpel beginnersprogram volg. Ik ben voornamelijk bezig mijn kracht weer terug te krijgen.
Zodra ik mijn kracht weer terug heb zullen mijn doelen anders zijn dan het voorheen was. Ik ga mij nu meer focussen op bodybuilding en niet zozeer meer op powerlifting.

Het trainginsprogram dat ik op dit moment volg:

Maandag:
Squat 3x5
Pendlay row 3x5
Bench pres 3x5

Woensdag:
Deadlift 1x5
Chin ups 3x max
Seated overhead press 3x5

Vrijdag:
Squat 3x5
Pendlay row 3x5
Bench press 3x5

Warming up:
Face pulls 3x20
Abduction 3x20
Back extension 2x15
Hanging knee raises 2x15

Over de jaren met mijn blessures heb ik ontdekt dat de oefeningen in mijn warming up het meeste helpen. Het lijkt in principe bijna op een workout, maar de warming up wordt met licht gewicht gedaan en pure focus op TUT en muscle contraction.

Zodra ik weer terug ben op mijn oude niveau qua kracht zal ik alles weer wat serieuzer plannen qua program, voeding en loggen. Ik ben van plan het PHUL program te gaan volgen met wat lichte tweaks.

Meer informatie zal nog volgen.

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
13.455
Lengte
1m68
Welkom terug en succes :)

natty87

Monstrous Giant
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
1 jul 2012
Waardering
14.886
Hey! Welkom terug! Succes:)

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Waardering
1.295
Lengte
1m83
Massa
81kg
  • Topic Starter Topic Starter
Qua workouts zal ik hoogstwaarschijnlijk over een aantal weken kunnen beginnen met loggen. Nu ik een 5x5 program volg heb ik daar nog niet echt de interesse in.

Voor mijn voedingsschema begin ik al de nodige dingen te kopen. Ik heb nu gelukkig toegang tot een magnetron waardoor ik ook wat betere meals kan gaan eten.
Heb net wat dingen ingevoerd in Myfitnesspall die ik tot nu toe altijd heb gegeten. Dat ziet er als volgt uit:

Ontbijt:
Havermout 55 gram
Intens puur hagelslag 30 gram
8 gram paranoten/brazil nuts
Halfvolle melk 300 ml

Middageten:
basmati rijst 150 gram
Kipfilet 200 gram

Tussendoor:
Banaan
cashewnoten 20 gram
Optioneel: Proteinshake

Avondeten (fried rice):
5 eieren
basmati rijst 150 gram
Thaise roerbakmix 200 gram
Kokosolie 5 gram

OF vaak kabeljouw/pangasius, rijst en groene aspergetips of spinazie

Avond:
Skyr 450 gram
Blauwe bessen 100/200 gram

Macros: K252 / F68 / P163 (zonder proteinshake)
2370 Kcals

Als ik mijn stats moet gokken ben ik momenteel: 183/184 cm, 80-83 kg, 18-22% (in termen waarschijnlijk skinnyfat).
Ik heb een hele periode niet heel veel gegeten. Dus zal met het aankomende schema waarschijnlijk op mijn behoefte moeten eten.
Voornamelijk omdat ik dus skinnyfat ben en nogal wat recompen moet.

Laatst bewerkt:

Bovenaan