Fitness Seller

Muesli/Cruesli in de kwark sochtends, do or don't?

Bezoekers in dit topic

Bruma

Novice
Lid geworden
24 aug 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
130kg
Hallo builders!

Ik ben zelf groot kwark eter, vooral met stukjes fruit! Nou vroeg ik me af of een handje Muesli/Cruesli in de kwark een do of een don't is.

Zo ja, verschillen de soorten Muesli/Cruesli van elkaar? Welke raad je dan aan?

Zo niet, waarom niet? zijn er nog andere dingen die een twist geven aan kwark op een gezonde wijze?

Thanks!
 
Als het in je macros past waarom niet.
 
Je kan alles in je kwark doen als jij het lekker vind en het past in je macro's.
Dus muesli, creusli kan ook prima.

- noten/zaden/pitten
- appel/rozijnen/kaneel/walnoten (zalige combi :) )
- havermout/boekweitvlokken/ andere granen al dan niet combineren met fruit/cacao/kaneel etc.
- beetje whey met fruit en noten
- pindakaas hoor ik ook vaak (ben zelf allergisch voor pinda's maar goed... )
-... etc... genoeg keuzes!
 
Qua Muesli moet je vaak de goedkoopste hebben. Alle fancy merken hebben een lading suiker erin zitten. Ikzelf haal vaak boodschappen bij Deen (die zit in Noord Holland). De allerschraalste zak is diegene waar precies in zit wat je wilt hebben.
Dat eet ik in de ochtend altijd met Griekse yoghurt en een banaan.
 
Als je t lekker vind gewoon eten...niet zo moeilijk doen
 
Qua Muesli moet je vaak de goedkoopste hebben. Alle fancy merken hebben een lading suiker erin zitten. Ikzelf haal vaak boodschappen bij Deen (die zit in Noord Holland). De allerschraalste zak is diegene waar precies in zit wat je wilt hebben.
Dat eet ik in de ochtend altijd met Griekse yoghurt en een banaan.

Wat is precies het verschil? Tijdens je bulk kun je gewoon suiker vreten, cut zou ik het vermijden omdat het lege calorieën zijn (wat dan weer de banaan beter maakt dan geraffineerde suiker)

Zeker als je een beetje suiker door je eten gooit om het lekkerder te maken maakt het geen drol uit, het duurt 2-4 uur voor je eten je maag door is en je maag filtert niet eerst het suiker er uit om je een dikke insuline piek te geven.


Ontopic:

Je kan gewoon alles door je kwark heen gooien. Desnoods flikker je je kwark met boerenkool en worst en wat water in een blender en drink je het op :roflol:
 
Back
Naar boven