Fitness Seller

muesli hoe maak ik het klaar of waar moet het in ?

Bezoekers in dit topic

johanheeze

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2005
Berichten
2.742
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
ik heb een zakkie gekocht om te proberen maar ik zie dat sommige mensen het in de yoghert, kwark doen of in de melk. Zijn er meer goede (serieuze) opties?
 
misschien stukjes appel er tussen..(als het in de kwart doet) of wat rozijntjes erbij, of beide natuurlijk. Maar als dat er al allebei in zit dan is mijn creativiteit al op :D :P
 
Standaard op de kwark.
Zou ook niet weten wat je er nog meer mee zou kunnen doen?
 
Ik neem een kommetje, gooi wat muesli erin en giet er magere melk bij.

Het is trouwens muesli en niet meusli ;)
 
Gewoon in met 500ml kwark. Dan heb je een maaltijd van meer dan 700 kcal en 50 eiwitten.
 
Ik dou altijd gewoon 125 muesli in een kom, giet daar melk (z'n 400 ml) bij en dan beetje roeren (word het wat zachter) en soms ook nog een banaan er doorheen. Is toch een ontbijt van bijna 900kcal :)
 
In de kwark en een kwartiertje laten staan. Verder kun je het gebruiken als basis voor repen. Veel verder gaan mijn ideeen niet vrees ik.
 
Ik neem soms 80 gr Muesli en doe daar dan nog sinaasappelsap door en echt lekker hoor moet je eens proberen.
 
Ik eet het gewoon met melk als cornflakes,met havermout juist hetzelfde. Snel en simpel.
 
Als m'n post workout maaltijd (uur na de shake dus) eet ik magere yoghurt of kwark met een kleine schepje whey erin, tarwezemelen en wat muesli (daarnaast nog een bordje havermout). Soms nog wat fruit. Smaakt geweldig :)

Soms gooi ik het ook door me havermout voor een 'crunch'. Normaal neem ik bv 100 gram havermout in de ochtend, en als ik dan muesli wil gaan gebruiken neem ik daar 20 gram van en 80 gram havermout. Ongeveer dezelfde voedingswaarde.
 
Soms staan er ook op de verpakking nog wat ideeen.
 
Nee toch niet, maar in de kwark vind het het echt niet beplaad lekker.

Misschien toch iid eens met wat fruit proberen... stukjes appel ofzo...
 
Back
Naar boven