MuscleMeat

Muesli koken

Bezoekers in dit topic

shenanigans

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2009
Berichten
2.364
Waardering
144
Ik ben zot van mijn warm havermoutpapje met melk die ik 's morgens klaarmaak:D. Maar ik heb vandaag eens muesli gekocht met 30% vruchten en noten (zonder toegevoegde suikers). Ik zou dit ook in melk willen koken, zijn er nog mensen die dit doen? En is het dan nog te eten met dat gedroogd fruit? Want ik weet niet in hoeverre dit allemaal al reeds bereid is ....

Ik ben tegen verkwisting, dus vraag ik het hier even voor ik het probeer:).
 
Kan perfect,ik doe het ook vaak met wat melk opwarmen.
 
Ik vind muesli het lekkerst als het al een poosje staat te weken ... 4 uur minimaal. Maar als dat niet zou kunnen zou koken misschien een oplossing zijn. Aloewel warm ... dat hoeft nu ook weer niet denk ik.

Tutti frutti is trouwens ook gedroogd fruit dat vaak wordt gekookt voor het wordt gegeten.
 
je kan t toch ook gwn koud eten??
maar als je er warme melk bij wilt gooien ipv kouden, kan je dat doen..
 
Als ik havermout eet, dan zet ik het samen met melk 15min te weken en dan op een laag vuur laat ik het (al roerend) koken tot het bijna een betonblok wordt. Zoooo lekker. Ik wilde dit met muesli ook proberen ipv van gewoon warme melk bij te gieten. Maar geen idee of het wel zon dikke pap wordt. De avond er voor de muesli in magere yoghurt tot volgende ochtend laten weken lijkt me ook wel wat. Ik eet mijn onbijtgranen graag als een pap ipv van het "waterig" te eten.
 
Back
Naar boven