MuscleMeat

Muggen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Jeetje wat heb ik een las van die tiefes muggen !!!!!!!! (sorry dat ik dat even moet zeggen)

ik heb vet veel muggen

weet iemand wat tips

- weer zo'n product kopen :( (zoals azaron)
- lavendel
- citroen
- geen licht aan en de raam open want daar komen ze op af
 
ik heb zon apparaatje dat een citroenlucht verspreidt. Schijnt wel te werken.
 
In ieder geval geen producten kopen met citronella, zit in hoop producten waar je je mee moet insmeren of in van die geurkaarsen. Werkt amper en Citronella is niet echt onschadelijk voor de mens
 
Kost zeker weer handen vol geld :( ik heb niet eens geld om de goede voeding en supss te kopen :( :(
 
thnx Ericr :) u 2 Man-Mountain :)
 
Klamboe kopen, enige wat goed helpt.
 
ach t enige effectieve middel dat ik ken is mn vuist :)
 
Ik heb zo'n apparaat die je in het stopcontact moet steken. Het maakt echt een heel irritant soort van zoemend geluid, maar het helpt dus blijkbaar niet. Heb al 6 muggenbulten op m'n armen.. :mad:
 
Oh, dus ik ben niet de enige die opgevreten wordt door die k*tbeesten. Ik heb zo'n beetje voor elk raam een hor zitten en ik hou de deur zoveel mogelijk dicht, maar toch is er altijd wel eentje die er tussendoor glipt.
 
1 woord: DEET. Di-ethyl toluamide.
Alleen: het is vreselijk smerig spul en ik heb het bijna niet gebruikt.. gelukkig had ik in Noorwegen weinig last van muggen op de eerste dag na en zit er in mijn tent een goede klamboe, dwz. muggengaas.
Maar ga je naar de tropen en kun je door omstandigheden niet onder de klamboe, dan is de keus eenvoudig.. smeren met DEET of kans lopen op malaria.

Espi (malaria-mug-deskundige)
 
Maat van me heeft een soortvan klein tennisracketding waarvan de bespanning onder hoge voltage staat :D
Als je zo'n beest een mep geeft gaat ie in vlammen op. Dolle pret voor het hele gezin! :P
 
Klamboe is bij mij ook het enige wat helpt. Ook al heb je een of ander smeerseltje, ik wil die beesten gewoon op een veilige afstand hebben en een klamboe is het enige wat 100% mugvrij is.
 
Ik wordt nooit gestoken
:D
 
ik ook niet, misschien ligt t aan je bloed. Ik lag eens te maffen in een kleine ruimte met wel 10 muggen en ik lag bloot, niet gestoken.
 
ik wel. sinds ik hier achter de compu zit heb ik negen muggenbulten op m'n boivenbeen verzameld.
(hele zinnige bijdrage aan deze discussie)
 
khad na een weekend bbqen meer als 30 muggenbulten, en niet van die kleintjes maar van die van die gigantisch bulten van 2/3 cm doorsnede :(
 
Citronella krijg je alleen maar hoofdpijn van en helpt inderdaad helemaal niets. Een partner die smakelijker is voor de muggen helpt perfect :D
 
Als je je 2 dagen nimeer wast komen ze ook niet meer op je zitten ;)
 
negeren en slapen. boeit jou die paar steekjes....
en als je er echt niet tegen kan kan je van die parfum/spray/zal halen voor een paar euro bij de drogist of wat dan ook.
 
Nou die bulten kunnen nogal jeuken... :D
 
Back
Naar boven