Fitness Seller

Multi Men Body&Fit

Bezoekers in dit topic

Eric Geens

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2016
Berichten
34
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
71kg
Hallo leden,

De laatste tijd wat vermoeid en hierdoor dacht ik eraan een multivitamine supplement toe te voegen. Via B&F kwam ik bij Multi Men terecht en dit werd mij aangeraden (logisch want ze willen natuurlijk producten verkopen).

Mijn eetpatroon bestaat uit brood/eieren/brinta met elke dag wel 1/2 stuks fruit en een avondmaal met groentes en vlees/aardappelen. Daarnaast mn kwarkjes en whey voor wat extra proteïne.

Mij werd verteld dat bij een teveel ik dit zo weer uitplas. Echter heb ik wel gelezen dat een teveel aan b6 schadelijk kan zijn. In de Multi Men zit 4,2 mg.

Hebben jullie ervaring met dit supplement of is er wellicht een andere oplossing voor mij?
 
Multivits zijn overbodig als je een goed voedingspatroon hebt (en zelfs twijfelachtig bij een slecht voedingspatroon). Vermoeidheid kan allerlei oorzaken hebben en als je echt twijfelt zal een bloedonderzoek wel uit kunnen wijzen of je bepaalde tekorten hebt.
 
Imo kan een multivitamine nooit kwaad. Een bodybuilding-dieet is best eentonig en daarom zou het best kunnen dat je na verloop van tijd bepaalde deficiencies ontwikkelt. Bovendien kost zo'n potje nou ook de wereld niet. Ook zou ik apart nog wat vit. D3 erbij nemen want daar heeft bijna niemand genoeg van.
 
schade van vit B6 ontstaat alleen bij langdurig gebruik van meer dan 21mg per dag, en gezien wat er in voeding zit hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ben het er wel mee eens dat vermoeidheid vaak andere oorzaken heeft en dat wat meer onderzoek daarnaar geen kwaad kan. Een multi-vit nemen gewoon voor de zekerheid kan geen kwaad oid en doe ik zelf ook
 
Als je graag je geld over de balk wil smijten omdat het "toch geen kwaad kan" dan is dat een eigen keuze. In hoeverre het ook echt "geen kwaad kan" valt nog te bezien. Een ééntonig dieet met gebrekkige micronutriënten (is dat een woord?) is gemakkelijk op te lossen door je boodschappenlijst wat aan te passen.

Ik heb mijn pillenbakjes inmiddels weggekiept en ik merk geen verschil nu ik mijn "supplementenstack" niet meer gebruik. Het meeste is gewoon gebakken lucht.
 
Als je graag je geld over de balk wil smijten omdat het "toch geen kwaad kan" dan is dat een eigen keuze. In hoeverre het ook echt "geen kwaad kan" valt nog te bezien. Een ééntonig dieet met gebrekkige micronutriënten (is dat een woord?) is gemakkelijk op te lossen door je boodschappenlijst wat aan te passen.

Ik heb mijn pillenbakjes inmiddels weggekiept en ik merk geen verschil nu ik mijn "supplementenstack" niet meer gebruik. Het meeste is gewoon gebakken lucht.

Ow oke
 
Als je graag je geld over de balk wil smijten omdat het "toch geen kwaad kan" dan is dat een eigen keuze. In hoeverre het ook echt "geen kwaad kan" valt nog te bezien. Een ééntonig dieet met gebrekkige micronutriënten (is dat een woord?) is gemakkelijk op te lossen door je boodschappenlijst wat aan te passen.

Ik heb mijn pillenbakjes inmiddels weggekiept en ik merk geen verschil nu ik mijn "supplementenstack" niet meer gebruik. Het meeste is gewoon gebakken lucht.

Het effect van multivitamine op de gezondheid hoeft niet direct merkbaar te zijn naar mijn mening.
 
Vermoeidheid fix je daar niet mee. Pas je levensstijl aan
 
De multi men pillen die ik van body en fit heb gekregen stinken enorm, moet elke keer bijna kotsen als ik een pil naar binnen probeer te werken
 
De multi men pillen die ik van body en fit heb gekregen stinken enorm, moet elke keer bijna kotsen als ik een pil naar binnen probeer te werken

Wat een pussy ben jij
 
Back
Naar boven