AndroidHealthClinic

Multi Vitamine

Bezoekers in dit topic

DutchSoldier

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
520
Waardering
65
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hoi, Ik ben opzoek naar een Multi Vitamine met de volgende eigenschappen:
Moet bevatten:
  • Vitamine A
  • Vitamine B2
  • Vitamine C
  • Vitamine E
  • Selenium
  • Zinc

Mag niet bevatten:
  • Vitamine B12

Weet iemand misschien een multi vitamine die hier aan voldoet? Er mogen overigens dus meer vitamine en mineralen inzitten, maar ik wil minimaal de bovenstaande eigenschappen.

Of zou ik alles los moeten nemen? En hoe kan ik dat dan goed doseren?
 
Naar welke heb je al gekeken? Heb er een paar nagekeken op de site van sportfood en xxl en zit altijd b12 in
 
ik zou naast de vitaminen en mineralen ook zeker naar het ADH percentage kijken. kom zo nu en dan behoorlijk overgedoseerde multivits tegen.
 
B12 zit overal in, is geen ijzer ofzo dat ze het weglaten
 
Waarom geen B12?
 
Geen B12 omdat ik die al meer dan voldoende binnen krijg met voeding en dat een overschot aan Vitamine B12 Acné kan veroorzaken uit nieuwe onderzoeken.

http://www.pharmaceutical-journal.c...hanism-for-acne-pathogenesis/20068838.article

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Naar welke heb je al gekeken? Heb er een paar nagekeken op de site van sportfood en xxl en zit altijd b12 in

Ja, had ook al bij XXL gekeken en wat andere merken, maar inderdaad overal zit B12 in.
 
Natural Multi van Power Supplements.

De onderbouwing van powersupplements over B12 vind ik een goede reden om deze te proberen te vermijden.
 
Waarom heeft TS bijna evenveel posts als de beantwoorder van de topic? Conspiracy of verkoopstunt?

Follow me the rabbit said and alice went down the hole.
 
Waarom heeft TS bijna evenveel posts als de beantwoorder van de topic? Conspiracy of verkoopstunt?

Follow me the rabbit said and alice went down the hole.

Lol kunt ook overal iets achter zoeken :p\

Overigens als je naar mijn andere topics kijkt kun je heel goed zien dat ik niet van een merk ben.

Natural Multi van Power Supplements.

De onderbouwing van powersupplements over B12 vind ik een goede reden om deze te proberen te vermijden.

Dankje zal deze eens proberen! :D


Ik had overigens nog gekeken naar de vitamines los te nemen, maar kan nergens vitamine B2 los vinden. Weet iemand waar je die los kan bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Lol kunt ook overal iets achter zoeken :p\ Overigens als je naar mijn andere topics kijkt kun je heel goed zien dat ik niet van een merk ben. Dankje zal deze eens proberen! :D Ik had overigens nog gekeken naar de vitamines los te nemen, maar kan nergens vitamine B2 los vinden. Weet iemand waar je die los kan bestellen?
Ja het mag natuurlijk niet opvallen he. Af en toe het account gebruiken om hier en daar iets te zeggen dat de boel de juiste richting induwt. Uncle kent er alles van. That's why he out that law mate. It's not the kinda law you think, it's the kind of law that's hidden for poor unfortunate souls.
 
Ja het mag natuurlijk niet opvallen he. Af en toe het account gebruiken om hier en daar iets te zeggen dat de boel de juiste richting induwt. Uncle kent er alles van. That's why he out that law mate. It's not the kinda law you think, it's the kind of law that's hidden for poor unfortunate souls.

:gek:
 
Ja het mag natuurlijk niet opvallen he. Af en toe het account gebruiken om hier en daar iets te zeggen dat de boel de juiste richting induwt. Uncle kent er alles van. That's why he out that law mate. It's not the kinda law you think, it's the kind of law that's hidden for poor unfortunate souls.

makes me feel like :angstig:
 
Back
Naar boven